Jeesus vapauttaa unihalvauksesta ja unettomuudesta

Mulla auttoi unihalvauksiin se, että aloin heti rukoilla Isä meidän -rukousta, kun halvaus alkoi. Muutenkin pyrkimys elää Raamatun Jumalan mielen mukaista elämää auttaa tässä niin kuin kaikessa. Tosi tärkee ja hyvä on käydä sunnuntaisin kirkossa ja hyvä on, jos siellä saa myös ehtoollisen, siinä on suuri voima kaikkea pahaa vastaan, kun se nöyrällä mielellä nautitaan. Raamatusta löytyy loputkin ohjeet Jumalan mielen mukaiseen elämään, varsinkin Uudesta Testamentista, sieltä vain lukemaan! :)

Unettomuuteen minulla on auttanut tasokkaan kristillisen opetuksen kuuntelu iltaisin nukkumaan mennessä. Tapani Suonnon opetukset ovat todella hyviä tässäkin kohdin, vaikka niitä kannattaa ehdottomasti kuunnella myös hereillä ollessa. Ehkä juuri siksi nukahtamisen stressi poistuu, kun on hyvää ja rakentavaa kuunneltavaa luvassa, jos ei uni tule. Tai sitten, jos valveilla pitävät pahat henget, niin ne mieluummin antavat kiusaamansa ihmisen nukahtaa kuin kuunnella niin hyvää ja Jumalan tarkoitusta edistävää opetusta. :)

Eli esim. tässä hyvää opetusta Tapani Suonnolta, tuota kautta löytyy muutakin: http://oneway.tv/fi/video/HwdoMlCQLQA

10

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamattukin löytyy netistä: evl.fi/raamattu

    • up.

    • plmb2016

      Lääkärin käsiin voi kyllä joutua vaikka ei ole pahemmin syntiäkään tehnyt. suosittelisin allergologille.

      • Toki toki en ole menestysteologi. :)


    • HaNuriin

      Aloittajalle:
      Työnnä se jeesus nyt poikittain hanuriisi. Auttaa aloittajalla esiintyvään taikauskoon.

    • EiOlePakko

      Hmmm..? Käsittääkseni Jeesus ei kyllä opettanut että pitäisi käydä sunnuntaisin kirkossa, tai että pitäisi käydä ylipäätään kirkossa. Se on maallisen kirkon keksintöä.

      Tärkeintä ei ole kirkossa käyminen, vaan oma henkilökohtainen suhde Jumalaan. Siihen ei vaadita maallista kirkkoa mitenkään, vaikka monelle se onkin luontainen paikka uskonnolisten asioiden käsittelyyn.

      • neuvokasta

        Jolla ei ole Kirkkoa Äitinä, sillä ei ole Jumalaakaan Isänä!


    • ndinios

      Minkä takia kuvitellaan,että unihalvaus olis aina automaattisesti negatiivinen kokemus? se ei pidä paikkansa,mulla on luutavasti yli sata kokemusta ja tasan pari kertaa on kokemus ollut negatiivinen. Pääsen eroon halvaustilasta tasan heti kun haluan,se on mahdollista psyykkaamalla itsesi ylös. Pääsen myös kehostani irti lähes joka kerralla,se on aika mielenkiintoinen kokemus kyllä! Eikun reenailemaan oobea ;)

    • töpöt_loppu_the_end

      Lainaus yhdestä ketjusta
      >>
      kuunteleva_kirkko

      3.12.2016 12:00

      Hei
      Olet oikeassa siinä, että kuolema tuo helpotuksen. Se vaan on sitten lopullinen "helpotus", hiljaisuus, kaiken loppuminen. Elämä on ainutkertainen, uusintanäytöstä ei tule. Vaikka nyt tuntuisi hirveän pahalta, ei elämäsi tule aina olemaan näin sietämätöntä.
      Kunpa jaksaisit uskoa siihen.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14593093/aion-tehda-itsemurhan
      >>
      Vihdoinkin:
      Kirkon puolesta oikein on kerrottu, että elämä päättyy. Tuonpuoleista ei ole. Tämä on lopullista. Ainutkertaista.
      Se on siinä sitten. Loppu. Töpöt. Ei muuta.

      • No onpa outo kommentti kirkon edustajalta, eikä kirkon opin mukainen. Ihminen on iankaikkisuusolento, minkä takia hänen on hyvin tärkeää huolehtia, että viettää ikuisuuttaan hyvässä eikä pahassa paikassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe