Moi!
Oon 11v tyttö. Tarvisin uden harrastuksen pian ku en harrasta mitää ja haluisin alottaa jonkun. Semmonen siis missä olis niinku opettaja joka opettais ei mitää semmosia ihme kivien keräystä yksikseen.
Mutta näitä en harrastaisi:
-MITÄÄN tanssia
-jalkapalloa
-MITÄÄN musikaalista
Tota ratsastusta oon miettiny, mut en taida olla sittenkään heppatyttö.
Jotain luovaa olis kiva tehä. Semmonen kerho olis kiva jossa tehtäis jotai käsityö tai art juttuja. Ja liikunnalliset harrastukset käy MUTTA EI JALKAPALLOA!
Voitteko laittaa mulle ehdotuksia? :)
T: harrastusta kaipaava
Harrastus mulle?
3
87
Vastaukset
- grgrwegrg
Joku visuaalinen/audiovisuaalinen juttu, ks esim sarjakuvakeskus.fi , jos sitä kautta löytyisi jotain kiinnostavaa. Tai ota joku uintiseuran kurssi, jos lähistöllä on
- Alaskansusi
Ehdottaisin sirkuskoulua:). Itse olen 12v. tyttö ja aloitin 11v...
Se on kivaa, jossa voi treenata kankailla, trampalla, strapezilla, tasapainoilua pallolla...ilma-akrobatiaa siis. Itse olen kankailla. Olen Turkulainen. - Pauliina.Niska
Ala bloggaamaan :)Se on luovaa, hauskaa, pääset verkostoitumaan ja luomaan itsestäsi hyvää julkisuuskuvaa sekä opit mediataitoja ja muuta hyödyllistä. Yhteistyöt firmojen kanssa voi poikia kaikkea kivaa kuten ihan rahanarvoisia tavaroita jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263328
- 771640
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801149Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1461086- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.46904Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785