Avastin nimissä?
Avastin nimissä tuli kysely pankkikorttitunnuksista 15.12.2016 vanhentuvan Avast tilauksen johdosta. Kyselyssä pyydettiin toimittamaan uudet pankkitunnukset 30 päivän sisäll ä, vaikka uusimiseen on aikaa yli kaksi kuukautta. pankkikorttini on uusiutunut kesällä. Haluan varmistua tiedon tulleen todella avastilta ja olen poistanut kaikki Avastiin liittyvät tiedot koneeltani ja jättänyt asiasta tutkimuspyynnön viranomaisille. Kaikella kunnioituksella alkuperäistä avastia kohtaan.
Avastin kysely
3
86
Vastaukset
- vax750
Mikä on Avasti ja miksi sinne pitää toimittaa (ja mitkä) pankkitunnukset? Kyseessä ei liene pankki. Jos on jokin palvelu, joka käyttää pankkitunnuksilla tunnistautumista, on se ihan eri asia eikä se palveluntarjoaja saa istunnon aikana annetuista tunnuksista mitään muuta itselleen kuin varmistuksen siitä, että joku on tunnistautunut pankkitunnuksilla joksikin tietyksi henkilöksi.
Älkää antako mitään pankkitunnuksia kenellekään. Pankkitunnuksia käytetään pankkiasioinnissa. - AiheettaEteenpäin
Avast on virustorjuntaohjelma, jota tablettikauppias neuvoi välttämään.
Minulla kuitenkin on Avast, jolla on kaksi ongelmaa. Se tahtoosi minun esim roottaavan (= murtaa tabletin käyttöoikeuden salauksen) laitteeni.
En ole suostunut ja Avastilla on ollut jo pitkään sama ongelma - minulla ei.
Joskus Avast kyllä luopuu vähäksi aikaa toisesta ongelmastaan välillä. Avast varmaan myynyt sähköpostiosoitteeesi johonkin kuka haluaa kysellä pankkitunnuksia. Sellaista se on kun käyttää vakoiluohjelmia kuten Avast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981792
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111262- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822