Avastin kysely

Weige

Avastin nimissä?
Avastin nimissä tuli kysely pankkikorttitunnuksista 15.12.2016 vanhentuvan Avast tilauksen johdosta. Kyselyssä pyydettiin toimittamaan uudet pankkitunnukset 30 päivän sisäll ä, vaikka uusimiseen on aikaa yli kaksi kuukautta. pankkikorttini on uusiutunut kesällä. Haluan varmistua tiedon tulleen todella avastilta ja olen poistanut kaikki Avastiin liittyvät tiedot koneeltani ja jättänyt asiasta tutkimuspyynnön viranomaisille. Kaikella kunnioituksella alkuperäistä avastia kohtaan.

3

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vax750

Mikä on Avasti ja miksi sinne pitää toimittaa (ja mitkä) pankkitunnukset? Kyseessä ei liene pankki. Jos on jokin palvelu, joka käyttää pankkitunnuksilla tunnistautumista, on se ihan eri asia eikä se palveluntarjoaja saa istunnon aikana annetuista tunnuksista mitään muuta itselleen kuin varmistuksen siitä, että joku on tunnistautunut pankkitunnuksilla joksikin tietyksi henkilöksi.

Älkää antako mitään pankkitunnuksia kenellekään. Pankkitunnuksia käytetään pankkiasioinnissa.

• AiheettaEteenpäin

Avast on virustorjuntaohjelma, jota tablettikauppias neuvoi välttämään.

Minulla kuitenkin on Avast, jolla on kaksi ongelmaa. Se tahtoosi minun esim roottaavan (= murtaa tabletin käyttöoikeuden salauksen) laitteeni.

En ole suostunut ja Avastilla on ollut jo pitkään sama ongelma - minulla ei.
      Joskus Avast kyllä luopuu vähäksi aikaa toisesta ongelmastaan välillä.

• Avast varmaan myynyt sähköpostiosoitteeesi johonkin kuka haluaa kysellä pankkitunnuksia. Sellaista se on kun käyttää vakoiluohjelmia kuten Avast.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      204
      11863
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8208
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6266
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      172
      5194
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      51
      4948
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      48
      4500
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4408
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3890
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81