Johan on kumma että tätä Hua Hin häirikköä ei saada kuriin. missä on ylläpito kun antaa suoltaa tämmöistä paskaa.
Olen pitänyt 2 vuoden tauon näiden sivujen lukemisessa ja yhä tämä älytön häirikkö täällä hilluu typerine, valheellisine tietoineen.
Muut Thaimaan palstat ovat asiallisia, kysellään esim. hotellit, tekemiset ,ravintolat ja muut vinkit. Niinkuin matkasivustoilla kuuluukin, ja porukat saa vinkkejä.
Mutta Hua Hin on joutunut tämän / näiden sairaiden hullujen hampaisiin.
Ymmärrän toki että ei kaikki tykkää kaikesta ja jokaisella on mielipiteensä eri paikoista. Mutta tälläinen sairas mustamaalaus on hulluutta.
Olemme käyneet Thaimaassa monissa paikoissa ja kaikissa on hyvät ja huonot puolet, mutta joka paikassa olemme viihtyneet eikä Hua Hin ole niistä poikkeus. Siellä olemme viihtyneet useammin kuin muissa turistirysissä.
Olisiko häiriköltä jäänyt huomaamatta että Hua on kaupunki , ei turisteille tehty rysä. Joten siellä on myös kaupungin meinigi. Iloineen ja suruineen.
Jatkossakin Huaan.
Hua Hin Häirikkö
55972
0
86
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561244- 16845
- 68742
- 63735
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69698Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9570Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8520Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �120494- 4492
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 36435
- 16431
- 70428
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 34414