MUA KUSETTAA NIIN VITUSTI OIKEESTI. oon isän kaverin kyydissä autossa menossa mökille jonne matkaa vielä tunti ja on menny jo kaksi tuntia! join ennen lähtöä kokista ja tunnen miten täynnä mun rakko on. siis oikeesti ihan hirvee pissahätä. kiemurtelen jo tuskasena!!
en kehtaa pyytää tota kuskii pysähtyy ku meil on kuulemma kiire enkä tunne tota ees kauhee hyvi
mul ei oo kai koskaa elämäni aikana ollu näin kauhee pissahätä! mun rakko räjähtää ja kusen kohta housuun oikeesti. maailman kamalin tunne
PISSATTAA paljon!!
14
1879
Vastaukset
- Esups
Kuse kuskin niskaan niin helpottaa.
- xusucndlld
vittu et oli hauska ? oikeesti voin kuvitella mimmonen 13vuotias jonne tonki on kirjottanu, nous myötähäpeä tost miten idiootti oot ja yrität olla jotenki hauskaki
xusucndlld kirjoitti:
vittu et oli hauska ? oikeesti voin kuvitella mimmonen 13vuotias jonne tonki on kirjottanu, nous myötähäpeä tost miten idiootti oot ja yrität olla jotenki hauskaki
Opettele kirjoittamaan ennen kuin tulet tänne pätemään
- Esups
xusucndlld kirjoitti:
Jaa että nyt ei saa tulla neuvomaan apuakaipaavia, ilman että heti ollaan kritisoimassa? Kyllä tässä omalla kohdalla se myötähäpeä nousee.
Joskus kun en jaksa nousta makaamasta virtsaan pulloon.
- wtfomg
Mulla on kauhee pissahätä juuri nyt.Onko sulla? Kannattaisko mennä vessaan? En tiedä miks pidättelen. Mä vaan pidättelen enkä meee vaik kauhee hätä.
- enookuullukkaa
Mitä tarkoittaa fetissi??
- tällästääää
No tässä tapauksessa se tarkoittakaa sitä, että saa kiksei eli tyydytystä pissan pidättelystä eli pissafetissi. Sairaammillaan tämä fetissi voi olla jopa tahallista housuun pissaamista. Voi olla sitten kaikenlaista muutakin fetissiä jost saa kiksei
tällästääää kirjoitti:
No tässä tapauksessa se tarkoittakaa sitä, että saa kiksei eli tyydytystä pissan pidättelystä eli pissafetissi. Sairaammillaan tämä fetissi voi olla jopa tahallista housuun pissaamista. Voi olla sitten kaikenlaista muutakin fetissiä jost saa kiksei
"Sairaimmillaan". :D
We have such sights to show you.
Sitä paitsi tuossa fetississä ei ole mitään pahaa tahi sairasta.- mitämieltoottetäst
Mun siskolla on varmaan toi pissafetissi kun oon huomannut, että se joskus menee makaan sänkyyn sillei mahalleen ja heiluttelee jalkojaan ja ähkii ja puhkii. Tuo on ihan selvää kovan pissahädän pidättelyä. Kyllä sen huomaa. Vai mitä meilt ootte? Oon huomannu et jotkut muutkin tekee tota ihan samaa. Jotain kiksejä tost kai sit saa.
- siskonkanssakahden
Mulla on aamuisin ihan hullu kusihätä ja mun kulli on ihan helvetin pystyssä ja isosisko aina vinoilee että meidän juniori telttailee.
Kerrankin oli peitto tippunu ja muna oli alushousun reunan läpi tullut ulos ja aivan kivikova ja sisko sitä katteli vähän. Pikkasen mua hävetti kun heräsin ja tajusin tilanteen.- siskoavoikiinnostaa
Kysy systeriltä että haluasko se tulla istumaan sun päälle aamuseissokkii
Itellä on toi housuun pissaus fetissi.Tulee pissailtua tämän tästä alleni ja vieläpä julkisella paikalla.Kunpa saisi samoista asioista kiinnostuneen tytön seuraksi näihin leikkeihin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206727Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442357
- 972194
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321510- 871494
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71335Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901299