http://bernardcardesign.blogspot.fi/2016/02/2018-citroen-berlingo-peugeot-partner.html
Opel Combo uudistuu vuonna 2018. Combon lisäksi myös Citroen Berlingo ja Peugeot Partner uudistuvat. Mitä mieltä olette uudesta Combosta? Mun mielestäni se näyttää ihan uudelta Expertiltä, Jumpyltä ja Proacelta.
Combo uudistuu vuonna 2018
10
281
Vastaukset
- MersuBussi98
Hyvä, että Combo uudistuu.
- tuleeko_joukkoon
Samaa mieltä. Toivottavasti Fiat puolestaan uudistaa Doblon vai liittyykö Doblokin Jumpyn, Combon, Expertin ja Proacen joukkoon?
- AndersF
Loogista kun PSA osti juuri Opelin.Tosin,onhan yhteistyökuviot Toyotan kanssa.Lieneekö Fiat enää mukana?
- Mitämieltäootoikeasti
Eikä ole,ootko tosiaan sitä mieltä?
- Doblonkinpitäisuudistua
Miten Fiatin Doblolle käy? Loppuuko valmistus vai tulee tilalle jotain? Tietääkö kukaan?
- SpedeP
Boxerin ja Jumperin osalta PSA:n yhteistyö Fiat Chryslerin kanssa jatkuu, kun Boxer ja Jumper pysyvät samana autona kuin Ducato.
- suohonsepaska
Opel se on silti. Eli umpi paska.
- Ihankivaltanäyttääauto
https://tekniikanmaailma.fi/opelin-uuden-tila-autosarjan-uutuus-opel-combo-life-tilaa-lahes-pakettiauton-verran/ Juu, tuleehan tuo Combo oikeasti uudistumaan. Mitäs mieltä olette tuosta uudistuksesta ja perusrakenteen vaihtumisesta Fiatista PSA Groupiin.
- Doblonuudistajat
Myös Fiat Doblo pitää uudistaa Mersu tai Rellu uudeksi kumppaniksi Fiatille, jos eivät itse kykene tai onnistu uudistamaan Dobloa.
- Doblonkohtalo
Tuleeko uutta Fiat Dobloa vai miten Doblolle käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026