Hei! Olen teini-iässä oleva tyttö ja ja olen hetero ollut tähän asti ainakin... Vähän aikaa sitten tämä asia alkoi vaivaamaan minua , ja en osannut ajatella , että olisin bi. Tykkään yhestä pojasta tälläkin hetkellä , mutta olen huomannut , että minua alkaa yleensä "kiihottamaan" vain jos näen naisen esimerkiksi telkkarissa. Miehet eivät kiihota yhtä paljon kuin naiset. Mutta silti luen vain hetero *****tarinoita. En iki ole tuntenut rakkautta tai muutakaan vetoa tyttöihin/naisiin. Jos näen alusvaatemainoksen puolialastomasta naisesta , en kiihotu , pikemminkin minua alkaa ällöttämään. Siis , olenko täyshetero? Mielestäni kyllä , mutta haluan kysyä teidänkin mieleipidettä :) . Kiitos :) !
täyshetero?
tämävaivaaminua
1
213
Vastaukset
- tämävaivaaminua
Ja siis kun kirjotin , että" kiihotun " naisista. Niin , en ala unelmoimaan seksistä naisen kanssa tai muutenkaan nauti siitä. Tunnun vain kostuvani silloin ja se ärsyttää minua
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2584881Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4653460Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt162506Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa262126Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91313Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321246- 831135
- 741123
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691065- 54996