Elieli... Olen 35v. biologisesti mies.
Jo nuoruudesta/lapsesta asti olen kokenut olevani erilainen kuin muut.
Tunnen vetoa eniten miehiin, seksuaalisesti, mutta hengellisesti naisiin...
Ja seksin osaltakin onkin enemmän kokemusta miehistä kuin naisista, ja pidänkin siitä myös...
Mut niin, jotenkin tuntuu että on vaikeeta olla itsensä kanssa aika-ajoin.
Ns. ulkopuolinen olo.
Mitähän tässä pitäisi tehdä?
En haluasi lokeroida tai mitään, koska se olisi leimaavaa, ja kyllä, tuttava/perhe tietävät että en ole ainakaan täysi-hetero.
Kirjoitan vain ajatuksia tässä. eipä muuta.
Moi.
lokerointi...?
3
175
Vastaukset
- arvailuavain
No. Eikös sitä kärjistetysti sanota, että heteromiehet kiihottuvat naisen ulkonäöstä ja heteronaiset "tunnepuolesta" eli henkisestä yhteydestä? Eli ehkä olet bi, joka kokee vetoa kumpiinkin ominaisuuksiin?
- kokemukseton
Hei, osuipa tämä ketju vasta nyt silmiini. Itse olen 25-v nainen, mutta minulla on sama kokemus sukupuolten puoleensavetävyydestä. Eli seksuaalisuuden suhteen olen fyysisesti kiinnostunut miehistä, henkisesti naisista. Omaa vuodatustani löytyy ketjusta "Kuka olen? Auttakaa!". Kurkkaa jos jaksat lukea ;)
Minä olen 27v. kundi ja tunnen ihan samoin, kuin sinäkin. Naisten kanssa on useimmiten helpointa ystävystyä ja samaistua heidän tunteisiinsa. Miehen kanssa puolestaa haluaisin romanttisen ja seksuaalisen suhteen. Välillä itsestäni tuntuu, että olen hetero nainen miehen kehossa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057