lokerointi...?

NatasFFF

Elieli... Olen 35v. biologisesti mies.
Jo nuoruudesta/lapsesta asti olen kokenut olevani erilainen kuin muut.
Tunnen vetoa eniten miehiin, seksuaalisesti, mutta hengellisesti naisiin...
Ja seksin osaltakin onkin enemmän kokemusta miehistä kuin naisista, ja pidänkin siitä myös...
Mut niin, jotenkin tuntuu että on vaikeeta olla itsensä kanssa aika-ajoin.
Ns. ulkopuolinen olo.
Mitähän tässä pitäisi tehdä?
En haluasi lokeroida tai mitään, koska se olisi leimaavaa, ja kyllä, tuttava/perhe tietävät että en ole ainakaan täysi-hetero.
Kirjoitan vain ajatuksia tässä. eipä muuta.
Moi.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailuavain

No. Eikös sitä kärjistetysti sanota, että heteromiehet kiihottuvat naisen ulkonäöstä ja heteronaiset "tunnepuolesta" eli henkisestä yhteydestä? Eli ehkä olet bi, joka kokee vetoa kumpiinkin ominaisuuksiin?

• kokemukseton

Hei, osuipa tämä ketju vasta nyt silmiini. Itse olen 25-v nainen, mutta minulla on sama kokemus sukupuolten puoleensavetävyydestä. Eli seksuaalisuuden suhteen olen fyysisesti kiinnostunut miehistä, henkisesti naisista. Omaa vuodatustani löytyy ketjusta "Kuka olen? Auttakaa!". Kurkkaa jos jaksat lukea ;)

• Minä olen 27v. kundi ja tunnen ihan samoin, kuin sinäkin. Naisten kanssa on useimmiten helpointa ystävystyä ja samaistua heidän tunteisiinsa. Miehen kanssa puolestaa haluaisin romanttisen ja seksuaalisen suhteen. Välillä itsestäni tuntuu, että olen hetero nainen miehen kehossa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2183
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe