Menneisyys katoaa

tämmöstääon

Tosiaan tässä vuoden päivät käsitellyt itseäni niin "syvällisesti" oivallellen lähes joka päivä uskomattomia asioita itsestäni ja ympäristöni käytöksestä että usein en muista mitään muuta kuin tutut kasvot ja heidän suhteensa minuun .. ei nimiä , ei mitään . Suoraa kokemusta päivät pitkät joten jos joku tuttu tulee vastaan niin en muodosta hänestä minkäänlaista kuvaa mielessäni vaan otan aina uutena ihmisenä vastaan . En juurikaan enään muista asioita tai muodosta menneisyyteni pohjalta minäkuvaa vaan mukaudun/sulaudun hetkeen ja se vasta jysäyttääkin aivolohkoja kirpistellen kun kaikki mennyt katoaa täysin ja jäljelle jää puhdas kokemus tästä hetkestä ja sitäkautta voi jo hiukan nähdä tulevaisuuteenkin kunhan ei lähde ahmimaan sitä . Todellakin uskon ihmeisiin ja Jumalaan tänä päivänä mikä aiemmin oli piilossa minulta . Kyllä tämä vaikuttaa vapaudelta tai ainakin siihen suuntaan menolta mutta olen ihminen ja sitämyöten erehtyväinen. Taitojani en ole kadottanut vaikka en välttämättä muista mistä olen ne omannut . Kaikki lähti kokemuksesta jota nimitin nirvanaksi ja koinkin täydellisen harmoonista tilaa jossa sisältäni paistoi valoa ulospäin jolloin näin itseni sumuisena (monta päivää) . Sieltä olotiloista minut singottiin kauhujen valtakuntaan josta näkyjen ja kokemuksien siivittämänä olen päässyt tänne asti . Kuolin useaan otteeseen henkisesti ja vasta sitten kun olin puhdas niin kutsutusta egosta säteilin valoa ja hyvää oloa niin paljon että meinasin haljeta ... ensimmäinen asia minkä muistan tuon jälkeen oli se että minulle aiemmin tuntematon ihminen joka vaikutti puhekyvyttömältä sanoi minulle ; Aatami . Siitä alkoi minun henkinen tieni jota olen yksin käynyt ... ja tänään aloitin Raamatun . Katsotaan minkälainen opus se on ja täsmääkö näkyjeni kanssa kuinka , saas nähdä kui käy ;D Ei tarvitse muuta kuin hyväksyä tila jossa juuri olemme ... sellaisenaan , antaa anteeksi jos sellaista tarvitsee antaa menettääkseen ikävät muistot menneisyydestä . Ihminen elää menneisyyttä nykyhetkessä ... eihän se edes kuulosta järkevältä.

5

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöstääon

Tajunnantason muutoksia on ollut lukemattomia määriä matkan varrella kuten muokkautuneita persoonatiloja joista on jäänyt näkemyksiä tämän hetken tilan käsittelyyn ... ihminen voi olla mitä vain , milloin vain kun vain voi jättää kuoleman eli menneisyyden taakseen...mielenrakenteita suuresti rasittava tarinan kantaminen läpi elämän rajoittaa sinua kokemasta rajatonta jonka kuvaksi meidät on luotu ...Kaikki maailmassa voi muuttua ja sinä voit tehdä sen mahdolliseksi jos työkalusi ovat olleet kelvolliset henkisen tiesi varrella ... Ja kaikki ympärilläsi tulevat olemaan huolissaan kun jätät vanhan kokemusmaailmasi siirtyen uuteen ...itselläni rakkaus jäi ja muu jäi sivulle ...myös järki mutta olen kuullut kutsuttavan viisaaksi mikä on mielestäni saavutus siihen nähden kauan olen maanpäällä kulkenut . Pinta oireilee , sisältä löytyy totuus kun se löytyy . Liha on lihaa , sisältä olemme kaikki samasta lähtöisin joka tulisi muistaa jos sotaa käydään . Mielipiteet ovat ajatuksia jotka ovat muokkautuneet lihan kokemuksien mukaan johon takerrutaan ikään kuin se oli "minä" . Ajatuksia tulee , tunteita tulee mutta sinä olet se joka niitä kokee , et ole ne . (minun kokemusmaailmaani)

• tämmöstääon

Kun istut yksin huoneessa niin on toinenkin jonka kanssasi voi kommunikoida , kuuntele ympäristöäsi äläkä liitä ääniin tai liikkeisiin ennakkokäsitystä , lue maailmaa kuin se viestisi vain sinun kanssasi ... näin itse olen saanut "yhteyksiä" johonkin itseäni suurempaan . Kokemusmaailma joka on meidän keskellämme jatkuvasti jolle aiemmin olin täysin sokea . Ennen koin yhtä maailmaa elämänäni mutta nykyään surffaan kokemusmaailmojen välejä Jeesus mielessäni ja sätkä(joskus) huulessa .

• tämmöstääon

Kolmivaiheinen kytkin off-0-on . 0 on totuus ja siitä poikkeava on ihmisen itsensä luomaa . Se on myös asetelma monissa eri asioissa . , numero 3 , viimeinen näkyni .

• tämmöstääon

Harjoitus ; Aamusta lähtien pyri pitämään kaikki menneet asiat pois mielestäsi , jos niitä ilmenee niin katso niitä ja siirry seuraavaan . Jos tapaat tutun ihmisen , kuuntele häntä kuin kuuntelisit ensimmäistä kertaa ja koe tilanne sellaisena kuin se todella on . Minkälaisia ovat uutiset ? Älä luo niihinkään minkäänlaisia mielipiteitä kun niitä seuraat , ota ne uusina asioina ja tarkastele niitä tasavertaisina . Jos ja kun tähän kykenet huomaat karman vaikutukset hyvinkin nopeasti , anna karman tasaantua (teki se sitten kipeää tai ei (masennus) jne) . Me kaikki olemme samasta asiasta lähtöisin joten on vain ihmismielen kieroilua luulla että olisimme eriarvoisia . Asioiden täydellinen hyväksyminen ja moraalisen filtterin kautta näkeminen . Suora kokemus ilman häiriöitä .

• tämmöstääon

Sisältä ihminen ei vanhene , kuori menee rapsakaksi kyllä mutta sinä et muutu . Matka jatkuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe