Thaimaa Puket, ukkossää

säänarmoilla

Onko ukkonen rajua vai minkälaista ? Onko tyypillistä tähän aikaan kun näyttää olevan ukkosta/vesisadetta ?

5

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aallot4m

Sadekauden loppupuolella pasaatituulet tuovat rajuja ukkosia ja kaatosateita. Ne ovat kuitenkin lyhytaikaisia, mutta otettava tosissaan. Esimerkiksi mopoilu kannattaa lopettaa, kun kaatosade uhkaa.

• ukkonen33

Ainoa mitä muutaman vuoden takaiselta Phuketin lomalta jäi mieleen on ukkoskuurot. Jo koneen laskeutuminen keskellä salamointia oli elämys. Päivisin oli pääosin aurinkoista, mutta lähes joka ilta satoi kunnolla ja salamointia oli kiva seurata sisätiloissa. Yöelämään ei tullut lähdettyä, sillä vettä satoi todella rajusti. Yleensä sade tosin loppui alkuillan jälkeen ja aamulla oli taas aurinkoista. Vähän jäi mietityttää miksi kohde on noin suosittu, vaikka joka päivä sataa, mutta ehkä muina vuodenaikoina on vähemmän sateita. Ukkospelkoiselle kohde ei sovellu.

• pelkoPOIS

Salamabongarille marras-joulukuu on hienoa aikaa Phuketissa. Toimintaa löytyy.

• Thaifani

Kannattaa matkustaa Phukettiin tammi, helmi tai maaliskuussa, niin ei sateet, eikä ukkoset häiritse!

• phuket4

Tällä hetkellä on vielä hieman ilta / yö ukkosia. Eivät haittaa lomailua.

Phuketin sadetutkan ja ennusteet voi katso näppärästi täältä. Lisää suosikkeihin.

http://panphuket.com/weather

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe