Apua! Kokeneet auttakaa

Murrosikäinen

Tarviin oikeesti apua! Mä en saa ainakaan 4 viimistä merkkiä kerättyä mitenkään niin pääsenkö mä rippileirille?

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikapäivi

En tiiä :D

• okiouinuun

Olet jo niin järjetön että toivoa on!

• Hämmästynyt.äiti

Miksi haluat saastutta aivosi, menemällä rippikouluun?

• isonenx4

Varmaankin pääset. Loput merkinnät voit kerätä myöhemmin. Mukavaa riparia!

• mjnhbgvfgv

H....vetin portilla viimeiset vai?

• riparipappikin

Yli sadalla riparilla olleena ehdotan, että kysypä ripariopeltasi, voisitko esim radiosta tai tv:sta tehdä kotitehtävänä raportteja hartauksista tai jumiksesta. Keinoja löytyy, kun pannaan hyvä mielikuvitus töihin.---Ja sitten huolettomana leirille.

• kijuhybtvtvt

Keneltä sinulla on työlupa?

Jumala ja Jeesus ei ole papistolle virkoja jakanut vaan sen tekee rikollisuus itse!

Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

Kerro vastauksessasi totuus ja vaihda vaippas jos sinussa on ihmisyyttä!

• jhnyvtvrrcr

jk
        kirjoitit:
        "...voisitko esim radiosta tai tv:sta tehdä kotitehtävänä raportteja hartauksista tai jumiksesta. "

eiköhän sitä suomalaisiakin turmelevaa rikollisuuden sopaskaa tule jo liikaa muutenkin, pitäskö sille rikollisuudelle kaikkivaltiaan asema antaa IHMISYYDEN turmelemiseksi kokonaan!

Tutki rikollisuudenne historia ja yritä ihmistyä JOS se on edes enään osaltasi mahdollista! Tiedät, että olet rikollisuuden asialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27