Matkalle olisi tarkoitus lähteä Suomesta joulukuun alkupuolella. Ehkä itsenäisyyspäivän tienoilla.
Matka-autona Fiat Fiilis 2,5 l:n turbodiesel (integroitu), jossa kaikki muut mukavuudet paitsi lämmin vesi. Tilaa autossa hyvin, eli pituus n. 6,5 x 2,3 m. Myös polkupyörä mahdollista ottaa mukaan.
Mitään erityistä reittisuunnitelmaa ei ole, mutta määränpäänä Espanjan rannikko. Yksi reittivaihtoehto menomatkalla voisi olla esim. Balttia-Puola-Itävalta-Tsekki-Italia-Monaco-Ranska-Espanja. Paluumatka sitten lyhempää ja pohjoisempaa reittiä. Matka-aika voisi olla 3,0-3,5 kk.
Kustannukset jaettaisiin niin, että minä maksaisin kustannuksista vähintään 60 %, eli sinulle jäisi se noin 40 %, tai todellisuudessa alle, koska auton käytömaksua, vakuutuksia ja matkan valmistelua ei lasketa mukaan. Kustannusten jako onnistuu helpostii exelin avulla. Kokonaiskustannuksiksi koko matkalle arvioin n. 6000 €. Matkailu sesonkin ulkopuolella n. 1/3 halvempaa. Sinun kulut koko ajanjaksolta noin 2400 €. eli suurinpiirtein sen verran mitä kuluisi elinkustannuksiin Suomessa ko. aikana.
Matkakaveri saisi olla mielellään noin 30-65 v. (mies tai nainen), jotta oltaisiin edes suurin piirtein samalla aaltopituudella. Itse olen 58 v. Ajokortti olisi myös hyvä olla olemassa (b-kortti). Avoimuudesta, avarakatseisuudesta ja matkailukokemuksesta (Eurooppa) ei olisi ainakaan haittaa.
Haen matkakaveria matkaseuran, ajoavun ja turvallisuuden vuoksi.
Sisäkuvia autosta voin tarvittaessa lähettää ensi viikolla.
Kirjoittaa voi suoraan: [email protected]
Lähtisitkö kaveriksi asuntoautolla Eurooppaan
markku.e
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918