Lähtisitkö kaveriksi asuntoautolla Eurooppaan

markku.e

Matkalle olisi tarkoitus lähteä Suomesta joulukuun alkupuolella. Ehkä itsenäisyyspäivän tienoilla.
Matka-autona Fiat Fiilis 2,5 l:n turbodiesel (integroitu), jossa kaikki muut mukavuudet paitsi lämmin vesi. Tilaa autossa hyvin, eli pituus n. 6,5 x 2,3 m. Myös polkupyörä mahdollista ottaa mukaan.

Mitään erityistä reittisuunnitelmaa ei ole, mutta määränpäänä Espanjan rannikko. Yksi reittivaihtoehto menomatkalla voisi olla esim. Balttia-Puola-Itävalta-Tsekki-Italia-Monaco-Ranska-Espanja. Paluumatka sitten lyhempää ja pohjoisempaa reittiä. Matka-aika voisi olla 3,0-3,5 kk.

Kustannukset jaettaisiin niin, että minä maksaisin kustannuksista vähintään 60 %, eli sinulle jäisi se noin 40 %, tai todellisuudessa alle, koska auton käytömaksua, vakuutuksia ja matkan valmistelua ei lasketa mukaan. Kustannusten jako onnistuu helpostii exelin avulla. Kokonaiskustannuksiksi koko matkalle arvioin n. 6000 €. Matkailu sesonkin ulkopuolella n. 1/3 halvempaa. Sinun kulut koko ajanjaksolta noin 2400 €. eli suurinpiirtein sen verran mitä kuluisi elinkustannuksiin Suomessa ko. aikana.

Matkakaveri saisi olla mielellään noin 30-65 v. (mies tai nainen), jotta oltaisiin edes suurin piirtein samalla aaltopituudella. Itse olen 58 v. Ajokortti olisi myös hyvä olla olemassa (b-kortti). Avoimuudesta, avarakatseisuudesta ja matkailukokemuksesta (Eurooppa) ei olisi ainakaan haittaa.

Haen matkakaveria matkaseuran, ajoavun ja turvallisuuden vuoksi.

Sisäkuvia autosta voin tarvittaessa lähettää ensi viikolla.

Kirjoittaa voi suoraan: [email protected]

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Yritin nainen

        Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
        Ikävä
        91
        1804
      2. Miksi et voi

        Soittaa tai laittaa viestiä
        Ikävä
        118
        1502
      3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

        https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
        Maailman menoa
        110
        1005
      4. Iso ikävä sinua nainen

        Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
        Ikävä
        31
        976
      5. Mistä tykkäät

        Erityisesti kaivattusi olemuksessa
        Ikävä
        46
        864
      6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

        Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        748
      7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

        Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
        Ikävä
        30
        711
      8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

        ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
        Ikävä
        51
        701
      9. Tunnustan nyt

        Tykkään katsella sua😍
        Ikävä
        32
        686
      10. Hyvää yötä

        Naiselle, joka ikävöi. 🩷
        Ikävä
        25
        633
      Aihe