Valohoitokorjaamo

valohoitokorjaaja

Onko joku erikoistunut valohoitoihin autokorjaamoalalla. Itse kävin Peijolan ammattikoulun valohoitolinjan ja valmistuin valohoitajaksi. Se on nykyaikainen vaihtoehtoinen korjausmenetelmä. Se ei vahingoita raskaita teräsrakenteita ja on tuottava korjausmenetelmä kaikenlaisiin piileviin ja hankaliin käyntiongelmiin. Suomessa jo moni raskaan kuljetusliikenteen asennuspaja ja korjaamo soveltaa kevyttä valohoitoa vaativien asiakkaiden työkoneisiin. Valohoitokorjaamojen yleinen kannattavuus on ollut hyvä.

17

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitatarvitseva

Jeps. Itse vein Perjantaina katolla olevat lisävalot hoitoon viikonlopuksi Simpalan kulffi huoltsille. Hienosti hoitivat valot, tänä aamuna hain poijes. Velipoika vie samaan paikkaan kameransa salamavalon hoitoon loppuviikolla.

• persereikäOla

Isäni etunimi on Valo ja hän on pitkäaikaisessa hoidossa Nuljukumilassa. Tuttava nimeltään Olavi Valo on usein kylpylässä hoidossa ja hyvin nuo molemmat kehuu valo hoitoa.

• TakuuPerävalot.ajaksi

Se valohoito tehoaa parhaiten moottoriremontteihin. Ei riko mitään. Konepelti auki ja roikka viikoksi moottoritilaan. Kunnossa on sen jälkeen ja noin 7 tonnin lasku.

• truukkers

sehän ei ole tyhmä, joka pyytää tuon summan valohoidosta, vaan se, joka tuon maksaa, eli raaka rahvas rahtimies.

• simpalan.asennushoitola

Simpalan valohoitokorjaamo on maan kuulu. Siellä trukdraiverit huollattavat menopelejään. 2700 kelvinin hoito riittää puolipäivää kerrallaan ja taas on öljyt vaihdettu, suuttimet hoonattu ja sähköt vedetty uusiksi. Melkein kaikkiin vikoihin valohoito sopii. Valokuvauslaitteisiin sitä hoitoa ei saa, se on tarkoitettu ainoastaan raskaan ajoneuvokaluston perushoitoon ja asennuksiin. Simpalan Arska on valtuutettu valohoitoasentaja. Saimi taas toimiston puolella on koulutettu valohoitoreskontran ylläpitäjä. Valohoidon osuus, noin 50% ei näy koskaan lopullisessa asiakaslaskussa koska se kuuluu yrityssalaisuuden piiriin, eikä sitä siitä syystä ilmoiteta kilpailijoiden kiusaksi.

• ZyyrareikäEsa

Saako siltä toimiston Saimilta kans pimppaa ja zyyrareikää?

• KylläJYRYkestää

Aune laskuttaa viimesen päälle.Ja Ruma-anne on joku saatanan päälikkö.
        Ja leuhkakin, mokoma paskakasa!

• ValoTapsa

Kyllä valohoito on kannattavinta ja tehokkainta sähkövikoihin

• AarnejaLauri

Me Tiimsterit emme hyväksy valohoitoa. Valot asennetaan vetäjään aina katolle.

• Uunottaja1

Hei möhömahaiset rahtarit, kaltaistenne uunojen aitoihin on kiva antaa valohoitoa ja vielä hienompaa kun olette siinä vieressä mukana! Kyllä tyhmiä on kiva uunottaa.

• valohoitotutkimus

Valohoito on erinomaisen tehokasta näin pimeään vuodenaikaan. Valohoidetut diesel-moottorit toimivat pitkään ja vikaantuvat harvemmin kuin ilman hoitoa jääneet. Tulos on luettavissa Simpalan kesoilin suuresta valohoitotestistä joka tehtiin 5000 raskaalle ajoneuvolle vuosina 2010-2015. Valohoito moottorille on vähän samaa kuin valo ihmiselle. Pintaan muodostuu D-vitamiinin tapainen suojakerros joka jäykistää teräksen.

• valohoitotutkimus

Minä itse en enään toimi millään lailla kuorma autojen kanssa, muutoin kun kirjoittelemalla täällä katkeraa ja omasta mielestäni hauska paskaa. Olen viinan takia tehnyt konkurssin ja kaikki meni. Myös varastelu oli iso syy häviööni.

• HoitoValo
        valohoitotutkimus kirjoitti:

Minä itse en enään toimi millään lailla kuorma autojen kanssa, muutoin kun kirjoittelemalla täällä katkeraa ja omasta mielestäni hauska paskaa. Olen viinan takia tehnyt konkurssin ja kaikki meni. Myös varastelu oli iso syy häviööni.

Vieläkö äitisi varastelee?

• ledi.setä

Valohoito auttaa. Ei tee enää viinaa mieli ja varasteluintokin loppuu. Ne ovat fotoreaktiivisia puutostauteja joita hoidetaan ledivaloilla. Kuorma-autolla ajo taas alkaa maistumaan. Hae hoitoledit Simpalasta.

• ledi.setä
        ledi.setä kirjoitti:

Valohoito auttaa. Ei tee enää viinaa mieli ja varasteluintokin loppuu. Ne ovat fotoreaktiivisia puutostauteja joita hoidetaan ledivaloilla. Kuorma-autolla ajo taas alkaa maistumaan. Hae hoitoledit Simpalasta.

Mulla se vaan kaikki meni konkassa. varastaminen oli suurin syy ja viina. Katkerana kirjoittelen paskaa....

• 3w.riittää

Nyt täällä joku käyttää väärennettyä nimimerkkiä. Kaikkea se viina teettää. Siirry sinäkin marjamehuliiniin niin nimimerkkien varastaminen loppuu kun pönttö selviää ja vähän tuulettuu ja valaistuu. Hae kiireesti korviin ne 3w ledit sieltä Simpalan valohoitokorjaamosta.

• 3w.riittää

Minä katkeroiduin konkurssista, joka johtui viinasta ja varastamisesta. Olen yrittänyt hoidattaa itseni kuntoon, mutta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2336
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1944
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      171
      1784
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      117
      1610
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1555
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      113
      1355
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1155
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      166
      1096
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1093
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      59
      1045
    Aihe