Valohoitokorjaamo

valohoitokorjaaja

Onko joku erikoistunut valohoitoihin autokorjaamoalalla. Itse kävin Peijolan ammattikoulun valohoitolinjan ja valmistuin valohoitajaksi. Se on nykyaikainen vaihtoehtoinen korjausmenetelmä. Se ei vahingoita raskaita teräsrakenteita ja on tuottava korjausmenetelmä kaikenlaisiin piileviin ja hankaliin käyntiongelmiin. Suomessa jo moni raskaan kuljetusliikenteen asennuspaja ja korjaamo soveltaa kevyttä valohoitoa vaativien asiakkaiden työkoneisiin. Valohoitokorjaamojen yleinen kannattavuus on ollut hyvä.

17

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitatarvitseva

      Jeps. Itse vein Perjantaina katolla olevat lisävalot hoitoon viikonlopuksi Simpalan kulffi huoltsille. Hienosti hoitivat valot, tänä aamuna hain poijes. Velipoika vie samaan paikkaan kameransa salamavalon hoitoon loppuviikolla.

    • persereikäOla

      Isäni etunimi on Valo ja hän on pitkäaikaisessa hoidossa Nuljukumilassa. Tuttava nimeltään Olavi Valo on usein kylpylässä hoidossa ja hyvin nuo molemmat kehuu valo hoitoa.

    • TakuuPerävalot.ajaksi

      Se valohoito tehoaa parhaiten moottoriremontteihin. Ei riko mitään. Konepelti auki ja roikka viikoksi moottoritilaan. Kunnossa on sen jälkeen ja noin 7 tonnin lasku.

      • truukkers

        sehän ei ole tyhmä, joka pyytää tuon summan valohoidosta, vaan se, joka tuon maksaa, eli raaka rahvas rahtimies.


    • simpalan.asennushoitola

      Simpalan valohoitokorjaamo on maan kuulu. Siellä trukdraiverit huollattavat menopelejään. 2700 kelvinin hoito riittää puolipäivää kerrallaan ja taas on öljyt vaihdettu, suuttimet hoonattu ja sähköt vedetty uusiksi. Melkein kaikkiin vikoihin valohoito sopii. Valokuvauslaitteisiin sitä hoitoa ei saa, se on tarkoitettu ainoastaan raskaan ajoneuvokaluston perushoitoon ja asennuksiin. Simpalan Arska on valtuutettu valohoitoasentaja. Saimi taas toimiston puolella on koulutettu valohoitoreskontran ylläpitäjä. Valohoidon osuus, noin 50% ei näy koskaan lopullisessa asiakaslaskussa koska se kuuluu yrityssalaisuuden piiriin, eikä sitä siitä syystä ilmoiteta kilpailijoiden kiusaksi.

      • ZyyrareikäEsa

        Saako siltä toimiston Saimilta kans pimppaa ja zyyrareikää?


      • KylläJYRYkestää

        Aune laskuttaa viimesen päälle.Ja Ruma-anne on joku saatanan päälikkö.
        Ja leuhkakin, mokoma paskakasa!


    • ValoTapsa

      Kyllä valohoito on kannattavinta ja tehokkainta sähkövikoihin

      • AarnejaLauri

        Me Tiimsterit emme hyväksy valohoitoa. Valot asennetaan vetäjään aina katolle.


    • Uunottaja1

      Hei möhömahaiset rahtarit, kaltaistenne uunojen aitoihin on kiva antaa valohoitoa ja vielä hienompaa kun olette siinä vieressä mukana! Kyllä tyhmiä on kiva uunottaa.

    • valohoitotutkimus

      Valohoito on erinomaisen tehokasta näin pimeään vuodenaikaan. Valohoidetut diesel-moottorit toimivat pitkään ja vikaantuvat harvemmin kuin ilman hoitoa jääneet. Tulos on luettavissa Simpalan kesoilin suuresta valohoitotestistä joka tehtiin 5000 raskaalle ajoneuvolle vuosina 2010-2015. Valohoito moottorille on vähän samaa kuin valo ihmiselle. Pintaan muodostuu D-vitamiinin tapainen suojakerros joka jäykistää teräksen.

      • valohoitotutkimus

        Minä itse en enään toimi millään lailla kuorma autojen kanssa, muutoin kun kirjoittelemalla täällä katkeraa ja omasta mielestäni hauska paskaa. Olen viinan takia tehnyt konkurssin ja kaikki meni. Myös varastelu oli iso syy häviööni.


      • HoitoValo
        valohoitotutkimus kirjoitti:

        Minä itse en enään toimi millään lailla kuorma autojen kanssa, muutoin kun kirjoittelemalla täällä katkeraa ja omasta mielestäni hauska paskaa. Olen viinan takia tehnyt konkurssin ja kaikki meni. Myös varastelu oli iso syy häviööni.

        Vieläkö äitisi varastelee?


      • ledi.setä

        Valohoito auttaa. Ei tee enää viinaa mieli ja varasteluintokin loppuu. Ne ovat fotoreaktiivisia puutostauteja joita hoidetaan ledivaloilla. Kuorma-autolla ajo taas alkaa maistumaan. Hae hoitoledit Simpalasta.


      • ledi.setä
        ledi.setä kirjoitti:

        Valohoito auttaa. Ei tee enää viinaa mieli ja varasteluintokin loppuu. Ne ovat fotoreaktiivisia puutostauteja joita hoidetaan ledivaloilla. Kuorma-autolla ajo taas alkaa maistumaan. Hae hoitoledit Simpalasta.

        Mulla se vaan kaikki meni konkassa. varastaminen oli suurin syy ja viina. Katkerana kirjoittelen paskaa....


    • 3w.riittää

      Nyt täällä joku käyttää väärennettyä nimimerkkiä. Kaikkea se viina teettää. Siirry sinäkin marjamehuliiniin niin nimimerkkien varastaminen loppuu kun pönttö selviää ja vähän tuulettuu ja valaistuu. Hae kiireesti korviin ne 3w ledit sieltä Simpalan valohoitokorjaamosta.

      • 3w.riittää

        Minä katkeroiduin konkurssista, joka johtui viinasta ja varastamisesta. Olen yrittänyt hoidattaa itseni kuntoon, mutta....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe