Mulla on kuukauden päästä esinahan ympäri leikkaus,mutta kannataako mennä leikkaukseen kun olen lukenut että "penis vain paheni"yms..jotain vastaavaa
Ympärileikkaus stressaaa
4
174
Vastaukset
- asrdfghjk
Googlettelepa aihetta. Sinuna en menis julkiselle, siellä operoi myös vasta erikoistumassa olevat lekurit ja niiden jälki nyt on mitä on.. tiedäthän, vertaa vaikka jonku parturikampaajaopiskelijan tai kosmetologin söhellyksiin. Yksityisellä maksaa muutaman satasen, mutta se raha ei mene hukkaan, sillä saat oikeasti pätevän ja kokeneen lekurin. Ootko muuten kokeillut venytellä sitä ensin? Googleta "esarinvenytys" ja löytyy hyvät ohjeet
- Nahka369
Kiitos avusta :-)
Menitkö.! Toivottavasti sait jutella huolista lekurin kanssa etukäteen...
- VenytelkääVenytelkää
Venytelkää hyvät ihmiset niitä nahkojanne, niin ei tarvi mennä mihinkään operointeihin... http://esarinvenytys.webs.com/ tuolla on hyvät ohjeet kuvien kera, venyttelyyn menee aikaa useita kuukausua tai jopa pari vuotta, mutta se kannattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080