Jo on aikoihin eletty ja nyt kaikki nähty,että tehdään konkurssi taksissa!Eipä muuten onnistu ihan joka pojalta!
Konkurssi taksissa
5
234
Vastaukset
- Eihelv
No mitä sitten? Hanki elämä. Taitaa olla tappavan onneto elämä sulla kun tarvii täällä julkisesti asialla retostella. Mene idiootti takaisin sinne minne aurinko ei paista.
- joopajoojooon
Voi pikkupoikaa,kun veti herneen nenään ,kun vähän asioista puhutaan niinkuin ne on!Kyllä se on fakta ,että jos taksissa tekee konkurssin on "tosi tumpula"!Älä itke äidin "pikkupoika"!
- Outojuttu
Miten tehdään konkurssi taksissa?????
- Bangrot
Yrityksen omistaja soittaa velkojalleen että nyt ei lainojen takaisinmaksu onnisti vaan saatetaan yritys konkurssiin.
- Eihelv
Joo taidan olla vanhempi kuin sinä, jolla ei ole elämää ollenkaan.
Sattuko ku järki lähti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703