CZ Shadow 2, 9mm pistooli Suomessa n. 1350€.
Suostuisikohan joku aselehti tekemään jutun, miten oikeasti haetaan ase ruotsista, mehän olemme kaksikielinen maa, joten asiakirjat ja luvat myös ruotsiksi.
Aselehdet ei tietenkään lähde talkoisiin, koska aseliikkeet mainostajia ja tulonlähteitä.
Virossa ja Ruotsissa n. 1.000euroa
2
255
Vastaukset 2
- ammuskelija
Oletko selvittänyt mitä aseen ostaminen vaatii ulkomailta? Pelkällä suomalaisella hankintaluvalla et selviä. Tarvitaan maahantuontipaperit ja hyvässä lykyssä poliisin asetarkastus ja leimaus. Aseen saaminen maahan vaatii myös kuljetsliikkeeltä erikoisjärjesteöyitä ellei itse hae. Sen jälkeen tulevat mahdolliset takuuongelmat, jotka ovat tosin aika harvinaisia. Säästö ei olisi kovinkaan suuri.
Itse ostan paljon osia ulkomailta, sillä suomalainen valikoima on hyvin pieni. Lähes poikkeuksetta suomesta ostettun osa, jos löytyy, ei loppujen lopuksi ole kovinkaan paljon kalliimpi. - Pentta
Hei
Ruotsista (tahi EU-alueelta) asetta tuotaessa yksityishenkilö tarvitsee hankkimisluvan ja yksityisen ennakkosuostumuksen (kaavake 12) poliisilta. Yksityinen ennakkosuostumus lähetetään myyjälle, jolta ase on ostettu. Pyydetään myyjän lähettämään aseen Suomeen halvimmalla tavalla. Suomessa ase käydään näyttämässä poliisille täytetyn hankkimisluvan kanssa. Kuluissa oltava tarkkana ettei loppuhinta ole Suomen hintaa korkeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496