moi, olis perjantain tulos ilta pienes porukas, ja ei olla keksitty oikeen mitä tekemist. voisko joku kertoo mitä te tykkätte tehä kavereitten kesken vapaa-ajal.
ilta porukassa
6
121
Vastaukset
- Hyvä.Idea
Juokaa kaljaa.
- Ryhmä.Rämä
Itse asiassa hyvien frendien kanssa ryyppääminen on todella mahtavaa.
Menkää geokätkeilemään
Pelatkaa jotain peliä. Perinteinen lautapeli / vast. tai sitten vaikkapa alias, totuus tai tehtävä tai aliaksen piirtoversio, eli se missä yhden joukkueesta/parista pitää yrittää piirtää joku juttu ja muiden joukkueesta pitää tietää mistä asiasta on kyse.
Spiritismi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954