Lenovo ei luota Windowsiin
5
97
Vastaukset
- näinsemeneejoopajoo
Jaa, ensin sanotaan ettei tule windows puhelinta, ja sitten sanotaan ettei luoteta windows puhelimiin, ja sitten ilmoitetaan että kohta tulee windows puhelin. Voiko lenovoniin luottaa?
- mitenlieneekään
Eikös Windows Phone sellaisenaan olekin "häviämässä", ja jatkossa tulee olemaan vain eri kokoisia Windows-laitteita? Eli sama Windows pyörii niin kännykässä kuin työasemassakin. Serverit tietysti ovat vielä asia erikseen.
Näin olen itse sen ymmärtänyt, mutta voin olla toki myös väärässä.- lenovo_luottaa
Windows Phone ei ole häviämässä minnekään, ja MS tukee myös Win10 mobilea siinä missä x86 versiotakin.
Lenovo vielä alkusyksystä ei ollut varma miten win10:lle käy, mutta nyt kuitenkin tarkemmin harkittuaan on vakuuttunut että MS tukee puhelinta myös tulevaisuudessa joten puhelimen voi julkaista. Nythän Lenovo siis julkaisee SoftBank 503LV win10-puhelimen.
On ne Lenovolla sen verran vakuuttuneita että ovat johonkin koneeseensa asentaneet eston että sitä ei voisi itse muuttaa Linuxiksi.
- logiikkasi_petti
Taitavat olla aika vakuuttuneita Linuxista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244