Lenovo ei luota Windowsiin
5
117
Vastaukset
- näinsemeneejoopajoo
Jaa, ensin sanotaan ettei tule windows puhelinta, ja sitten sanotaan ettei luoteta windows puhelimiin, ja sitten ilmoitetaan että kohta tulee windows puhelin. Voiko lenovoniin luottaa?
- mitenlieneekään
Eikös Windows Phone sellaisenaan olekin "häviämässä", ja jatkossa tulee olemaan vain eri kokoisia Windows-laitteita? Eli sama Windows pyörii niin kännykässä kuin työasemassakin. Serverit tietysti ovat vielä asia erikseen.
Näin olen itse sen ymmärtänyt, mutta voin olla toki myös väärässä.- lenovo_luottaa
Windows Phone ei ole häviämässä minnekään, ja MS tukee myös Win10 mobilea siinä missä x86 versiotakin.
Lenovo vielä alkusyksystä ei ollut varma miten win10:lle käy, mutta nyt kuitenkin tarkemmin harkittuaan on vakuuttunut että MS tukee puhelinta myös tulevaisuudessa joten puhelimen voi julkaista. Nythän Lenovo siis julkaisee SoftBank 503LV win10-puhelimen.
On ne Lenovolla sen verran vakuuttuneita että ovat johonkin koneeseensa asentaneet eston että sitä ei voisi itse muuttaa Linuxiksi.
- logiikkasi_petti
Taitavat olla aika vakuuttuneita Linuxista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116