Auttakaa mua!
Otsikosta jo näätte mikä on ongelma joten pitäiskö unohtaa koko jätkä vai ei??
Voiko pomon lapsen kanssa seurustella?
Epätietoinen564
6
127
Vastaukset
- Epätietoinen564
Olemme vielä samassa työpaikassa.
- AnnaPalaaVaan
Jos antaa välillä myös pomolle, niin homma ok.
- LapsiOnAlaikäinen
Suosittelen lapsen sijaan vähän aikuisempaa.
- Heh_heh_heh
Voi. Samat ongelmat tuossa on, kuin missä tahansa muussa työyhteisön sisällä tapahtuvassa suhteessa. Jutut lähtevät liikkeelle jne, mutta jos nuori mies on muuten ok, niin mikä ettei.
- TärkeäLisäTieto
Saako painaa myös kakkoseen?
- PeppunenOnTärkeä
Riippuu aivan siitä miten pieni peppunen sinulla on, rimpuiletko paljon ja myös vingutko siten, että naapurit häiriintyy.
Tärkeää lisätietoa saat tämän 24 sivuston mielenterveysosiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188