Auttakaa mua!
Otsikosta jo näätte mikä on ongelma joten pitäiskö unohtaa koko jätkä vai ei??
Voiko pomon lapsen kanssa seurustella?
Epätietoinen564
6
131
Vastaukset
- Epätietoinen564
Olemme vielä samassa työpaikassa.
- AnnaPalaaVaan
Jos antaa välillä myös pomolle, niin homma ok.
- LapsiOnAlaikäinen
Suosittelen lapsen sijaan vähän aikuisempaa.
- Heh_heh_heh
Voi. Samat ongelmat tuossa on, kuin missä tahansa muussa työyhteisön sisällä tapahtuvassa suhteessa. Jutut lähtevät liikkeelle jne, mutta jos nuori mies on muuten ok, niin mikä ettei.
- TärkeäLisäTieto
Saako painaa myös kakkoseen?
- PeppunenOnTärkeä
Riippuu aivan siitä miten pieni peppunen sinulla on, rimpuiletko paljon ja myös vingutko siten, että naapurit häiriintyy.
Tärkeää lisätietoa saat tämän 24 sivuston mielenterveysosiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052