väsynyt pahoihin ihmisiin

helenu

JOKu korttientlkitsija,olen niin väsynyt kaikenlaisiin ilkeisiin väliensotkijoiin että kohta en kestä.Eli eräs vaalea yli50v nainen lietsoo riitaa mun ja mieskaverini välille...en kohta jaksa koska mun piikkiin nainen laittaa asiat ja toinen uskoo.Loppuuo kiusaamiset ja saammeko rauhan? Nainen puhuu toista toiselle ja mulle...en ole enää tämän kanssa tekemisissä-

7

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SininenSue

      Hei,

      Tein sinulle kelttiläisen ristin:

      Tilanteenne näyttää olevan tämän miehen kanssa varsin hyvä ja tasapainoinen. Teillä on ilmeisesti ollut jo pidempi suhde, jossa olette saavuttaneet yhdessä jotain. Voi kuvata myös yhteisen keskustelun kautta läpikäytyjä asioita. Unelmia riittää ja niiden suhteen näyttää olevan positiivista energiaa ja tulevaisuudensuunnitelmia. Teillä on myös tämän miehen kanssa sisäinen rauha.

      Menneisyydessä näkyy kuitenkin joku muutos. Onko se kenties tapahtunut tämän kolmannen pyörän ansiosta? Tulevaisuus näyttää myös tässä suhteessa hieman synkeältä, sillä kortit lupaavat voimattomuutta ja turhautumista... :'(

      Sisäisiä voimavaroja ja peloista irtautumista tuntuu kuitenkin löytyvän. Ulkopuoliset näkevät teidät menestyneenä parina. Odotatko kenties itse kuitenkin tältä suhteelta vielä jotain enemmän?

      Toivon sinulle todella kaikkea hyvää tässä suhteessa, olen ollut itse liian monta kertaa samassa tilanteessa.

      En ole ns. "ammattinäkijä", mutta olen perehtynyt Tarot-kortteihin ja uskon, että meillä kaikilla on kyky tulkita näitä kortteja jollain tasolla ja siten etsiä ratkaisuja ja voimavaroja vaikeisiin tilanteisiin. Toivon, että vaikka tämä nainen tulisi jatkossa aiheuttamaan harmia, niin keskityt noihin hyviin asioihin teidän suhteessa ja yrität pitää yllä keskustelusuhdetta.

      Voimia <3

    • aloittanut

      HEI,kiitos tulkinnastasi.olemme olleet joitakin vuosia yhdessä,kesällä oli kriisitilanne.Tämä vaalera nainen on mielestäni kiinnsotuntu kumppanistani,useita vuosiakin,hänellä oma ukkeli mitä haukkuua aina.Turhautumista ja voimattomuutta on ollut miehen alkoholin aiheuttamien juttujen vuoksi ja tämä akka aina tunkee samaan juomaseurueeseen ja ja kylään saamaan päihteitä ja siinä on ilmapiiri outo ,koska en itse juo ja menen omiin oloihini.Näetkä että suhteemme kestää vaikka häiritseviä elementtejä piisaa? haluaisin jotain kihlajuttuja mutta mies ilmeisesti pelkää sitoutua takavuosien jälkeen.Itse katkaisin akkaan ajat sitten välit ja olkoot kapakassa kavereita keskenään ,,,mutta vilppiä en suvaitse.mitä tarkoitit voimattomuutta ja turhautumista? sitä on ollut alusta asti kaverini alkaessa juomaan ja alko ei käy hänelle.onnistuuko suhde loppupeleissä koska on jännitteitä kaiken puolin?vai saanko olla rauahllisin mielin,en pidä akkaa uhkana,jos menee sen matkaan,saa katua!

    • liikaakin

      Ja lisään että osuvasti siis tulkitsit,kesällä oli eräs juttu mutta tämä nainen ei litty siihen-tämä naishenkilö on vuosien vanha tuttu miehelle ja on aika röyhkeä ja käyttää mieskaverini luonnetta hyväski eli kustantaa ja maksattaa kyytejä,itse ei tarjoa koskaan mitään vaan ottaa jos toiset tarjoaa ilman vastavuo´roa.Kesällä oli isoja ongelmia miehen elämässä mikä heijastui suhteeseemme,jossa on ollut harmoniaa vaikka mikään helppo juttu ei ole.Häntä vaan on helppo käyttää hyväksi kun on tietyssä tilassa,ei petä silleensä.mutta kun rakastaa niin ei voi kuin antaa asian olla,en voi muuttaa toista ja elämäntapaansa,olin jo jättämässä syksyllä mutta kääntyi parempaan suuntaan asiat,valkopää vaan kylvää negaatioita koska en voi estää heitä olemasta kavereita kun näkevät,pariskunta on hänen vanha juomakaveriporukkaansa.Harvion nähdään kun rauhoitetaan elämää tietoisesti,puhumme tosiaan henkeviä paljon .Jaksatko katsoa miten tässä kesään mennään,rauhoittuuko tilanne?mies on tuurijuoppo ja sillon menee kovaa mutta on kova työmies ja ahkera ja kätevä käsistään ja siisti ja reilu selvänä.eli ihan rakastettava.

    • SininenSue

      Hei Helenu,

      Ainakin korttien mukaan olisi paremmat ajat ja onnellisuutta edessä päin! :)

    • hellut

      kiitos! onpa mukavaa kun joku pitkästä,pitkästä aikaa on halukas tulkitsemaan täällä palstalla! sitten kun menet tauolle,palaathan joskus taasen?

    • SininenSue

      Hei,

      Minulta voi jatkossa kysyä osoitteesta [email protected]. Yritän vastailla parhaani mukaan :)

    • helunu

      Laitoin sähköpostia sulle,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe