onko poliisilla oikeus raudoittaa vaikka henkilö ei tee minkäänlaista vastarintaa?
eli riittääkö pelkkä epäilys tms. raudoittamiseen?
onko poliisilla oikeus raudoittaa milloin?
54
1541
Vastaukset
- santtu-1975
Vastarinnalla tarkoitat mitä? Raudoittaa poliisi voi esimerkiksi pakenimisen estämiseksi, taikka oman työturvallisuuden varmistamiseksi.
- tuossanoin
vastarinnalla tarkoitan että raudoituksen kohteena ollut henkilö oli ollut tilanteessa rauhallinen ja nostanut kätensä ylös kun poliisi pyysi. sen jälkeen
sai kuitenkin raudat käsiinsä ja maijan takatilaan pääsi.
homma lähti siitä että ko.henkilöstä oli tehty ilmoitus että olisi uhannut tulla tuttunsa kotiin ja tehnyt siellä jotain tutulle sekä myös uhannut poliiseja tutun mukaan.
henkilö oli rauhassa kotonaan kuitenkin ja silti hänet raudoitettiin eli ei yrittänyt pakoon, ei tehnyt poliisille mitään vastarintaa.- ratiolegis
Useat poliisimurhaan syyllistyneet ovat uhkailleet ennen tekoaan.
- Poliisi.on.iso.paska
Minut raudoitettiin vaikka en ollut uhkaksi kenellekään, en soittanut suuta. Mutta pistin yhden isokokoisen poliisin itsetunnon koville hymyilemällä sille kusipäälle! Sille isolle kyrvälle tuli varmaan touhutippa kikulin kärkeen! BUAAAAAAAAAAAH!!!!
- nähtyjakoettu
Olet riehunut ja sinut on käyty hiljentämässä, harmittaahan se mutta älä huoli, se menee ohi jonkinajan kuluttua. Poliisi tekee vain työtään.
- älä-vääristele
nähtyjakoettu kirjoitti:
Olet riehunut ja sinut on käyty hiljentämässä, harmittaahan se mutta älä huoli, se menee ohi jonkinajan kuluttua. Poliisi tekee vain työtään.
Ei riehunut. Vituttaako sua puolustella kusipääkyttiä?
- nähtyjakoettu
älä-vääristele kirjoitti:
Ei riehunut. Vituttaako sua puolustella kusipääkyttiä?
Ei minua harmita, mielenterveyteni on tallella.
- muista-lääkkeesi-pelle
nähtyjakoettu kirjoitti:
Ei minua harmita, mielenterveyteni on tallella.
Hullut luulevat usein olevansa terveitä, kuten sinä nyt. Olet reppana räkänokka. Pistä hame päällesi luuseri.
- jiijiifromsuomi
muista-lääkkeesi-pelle kirjoitti:
Hullut luulevat usein olevansa terveitä, kuten sinä nyt. Olet reppana räkänokka. Pistä hame päällesi luuseri.
poliisin smurffi puku se vasta nolo on.
- vastatkaanyt
ei ollut riehunut.
raudoittamisen ainoa syy oli epäilys.
eli onko raudoittaminen siis virkavirhe ollut kysyjän tapauksessa? - kusipäitäovat
paskiaisia nuo sinivuokot ovat kaikki.
- skjhtyepoiugnbvmlkj
Eipä ole kehumista rikollisissakaan. Niin kuin se yksikin oli sanonut kaverilleen: Pidät minua varmaan paskiaisena, mutta kyllä se minä sittnekin otin ne sinun rahat....minulla ne on.
- hianovertaus
skjhtyepoiugnbvmlkj kirjoitti:
Eipä ole kehumista rikollisissakaan. Niin kuin se yksikin oli sanonut kaverilleen: Pidät minua varmaan paskiaisena, mutta kyllä se minä sittnekin otin ne sinun rahat....minulla ne on.
Rosvot ovatkin paras verrokkiryhmä poliiseille, samaa paskaa molemmat. Ehkä rosvot ovat kuitenkin älykkäämpiä loppupelissä?
- jiijeehttt
hianovertaus kirjoitti:
Rosvot ovatkin paras verrokkiryhmä poliiseille, samaa paskaa molemmat. Ehkä rosvot ovat kuitenkin älykkäämpiä loppupelissä?
kytät ovat tyhmempiä
kaatuvat helpommin¨
hahhahhah
- teretulemastvaa
turpaansa ottavat joka pelle kun jätetään se smurffi asu pois ja tullaan yksin kokeilemaan
- poliiisi-pamputtaa
Pitäisi antaa lisäksi pamppua aina varmuudeksi paskiaisille. Sillä kukaan ei joudu syyttömömänä poliisin käsittelyyn...no tilastojen mukaan yllä 7% kiinniotetuista.
- heihomopoliisi
senkus tulet antamaan, tavataanko siinä pyhäsalmen abc edessä ja uskallatko ihan yksin tulla haastamaan?
ota smurffipuku pois päältä, äläkä jänistä.
tunnistat punasesta pakusta ja isosta miehestä.
ole hyvä , anna tulla?
oppisitte pitämään päänne kiinni kun ei teistä vitun kusiaivoista ole mihinkään oikeesti. jätä partio pois ja aseet, otetaan rehellinen matsi niin tiedät sen jälkeen
ettei äitiskään sua tunnista.- Poliiisi-pamputtaa
Olin paikalla.
Sinua ei näkynyt. - sinivuokkoetuskaltanu
Poliiisi-pamputtaa kirjoitti:
Olin paikalla.
Sinua ei näkynyt.kyllä olin paikalla mutta kukaan paskalakki ei tullut uhoamaan
pampuilla saati millään muullakaan.
tästä näkee että olette paskahousuja, äidin pikku mammanpoikia joille
tulee vellit housuun kun pitäisi mies miestä vastaan tulla.
kukas nyt pamputtaakaan? - Poliiisi-pamputtaa
sinivuokkoetuskaltanu kirjoitti:
kyllä olin paikalla mutta kukaan paskalakki ei tullut uhoamaan
pampuilla saati millään muullakaan.
tästä näkee että olette paskahousuja, äidin pikku mammanpoikia joille
tulee vellit housuun kun pitäisi mies miestä vastaan tulla.
kukas nyt pamputtaakaan?Mistäs minä olisin tiennyt ketä piti tulla haastamaan? Kyllä ihan selvästi sekä vaatetuksellani, sijoittautumisellani että varustautumisellani osoitin, että olen se, kenet paikalle vaadit. Ihmisiä tuli ja meni, mutta kukaan ei minuun reagoinut.
Olisiko kenties pitänyt ruveta haastamaan riitaa jokaisen ohikulkijan kanssa? Ei ole mahdollista, ettet minua olisi siitä pääoven vierestä ("pyhäsalmen abc edessä", ehkä tarkoititkin jotain muuta?) erottanut, joten miksi ihmeessä et tullut ilmoittamaan, että juuri sinua piti tulla haastamaan?
Taisit vain luimistella jossain sivummalla (jos nyt yleensä paikalla olit) siinä toivossa, että sinua ei havaitsisi, ja pääsisit sanomaan, että olit kyllä paikalla, mutta kukaan ei tullut uhoamaan.
Aika vellihousu olet. - jiijiifromsuomi
Mistäs minä olisin tiennyt ketä piti tulla haastamaan? Kyllä ihan selvästi sekä vaatetuksellani, sijoittautumisellani että varustautumisellani osoitin, että olen se, kenet paikalle vaadit. Ihmisiä tuli ja meni, mutta kukaan ei minuun reagoinut.
Olisiko kenties pitänyt ruveta haastamaan riitaa jokaisen ohikulkijan kanssa? Ei ole mahdollista, ettet minua olisi siitä pääoven vierestä ("pyhäsalmen abc edessä", ehkä tarkoititkin jotain muuta?) erottanut, joten miksi ihmeessä et tullut ilmoittamaan, että juuri sinua piti tulla haastamaan?
Taisit vain luimistella jossain sivummalla (jos nyt yleensä paikalla olit) siinä toivossa, että sinua ei havaitsisi, ja pääsisit sanomaan, että olit kyllä paikalla, mutta kukaan ei tullut uhoamaan.
Aika vellihousu olet.olisit tullut punaisen pakun luokse missä seisoin ja sinua katsoin.
kaikilla ei ole munia. - Poliiisi-pamputtaa
jiijiifromsuomi kirjoitti:
olisit tullut punaisen pakun luokse missä seisoin ja sinua katsoin.
kaikilla ei ole munia.Kutsuit tapaamaan "pyhäsalmen abc eteen". Siinä minä pyöriskelin pääovien, bensapumppujen tuntumassa ja sillä osalla parkkialuetta, ja katselin ja koitin tulevien ja menevien joukosta sinua erottaa. Ainakaan siinä bensapumppujen ympärillä ja lähempänä rakennusta olevalla parkkipaikalla ei sinua ja pakuasi näkynyt. Ilmeisesti piilottelit itseäsi jossain siellä mainostolpan luona parkkipaikan nurkassa tai sitten siinä pumppujen toisella puolella rekkaparkissa jonkun täyspitkän takana? Ihan koko parkkialuetta minäkään en viitsinyt siinä kelissä tiedustella.
No, pääsitpä sanomaan, että kukaan ei uhoamaan tullut, kun järjestit itsesi itse valitsemassasi tapaamispaikassa siten, että sinua ei sieltä löytänyt. Voihan sen asian noinkin täällä sitten yrittää selitellä, mutta ymmärräthän, että ketään muuta kuin itseäsi (jos itseäsikään) et tuolla selittelylläsi huijaa.
Huoh, en ymmärrä miksi edes vaivauduin, mutta tulipahan ulkoiltua, ja moikattua muutamaa tuttua. - älänytleikikovaa
Kutsuit tapaamaan "pyhäsalmen abc eteen". Siinä minä pyöriskelin pääovien, bensapumppujen tuntumassa ja sillä osalla parkkialuetta, ja katselin ja koitin tulevien ja menevien joukosta sinua erottaa. Ainakaan siinä bensapumppujen ympärillä ja lähempänä rakennusta olevalla parkkipaikalla ei sinua ja pakuasi näkynyt. Ilmeisesti piilottelit itseäsi jossain siellä mainostolpan luona parkkipaikan nurkassa tai sitten siinä pumppujen toisella puolella rekkaparkissa jonkun täyspitkän takana? Ihan koko parkkialuetta minäkään en viitsinyt siinä kelissä tiedustella.
No, pääsitpä sanomaan, että kukaan ei uhoamaan tullut, kun järjestit itsesi itse valitsemassasi tapaamispaikassa siten, että sinua ei sieltä löytänyt. Voihan sen asian noinkin täällä sitten yrittää selitellä, mutta ymmärräthän, että ketään muuta kuin itseäsi (jos itseäsikään) et tuolla selittelylläsi huijaa.
Huoh, en ymmärrä miksi edes vaivauduin, mutta tulipahan ulkoiltua, ja moikattua muutamaa tuttua.no huoh huoh nyt sitten
olen tänään asioilla ylivieskassa käyn mm. lidlissä, sieltä parkkipaikalta
voit tulla moikkaamaan mutta kun sulla kuten kaikilla kytillä on pikku idut
munien tilalla niin ei siitä mitään tule.
nyt nolasit ittesi. - Poliiisi-pamputtaa
älänytleikikovaa kirjoitti:
no huoh huoh nyt sitten
olen tänään asioilla ylivieskassa käyn mm. lidlissä, sieltä parkkipaikalta
voit tulla moikkaamaan mutta kun sulla kuten kaikilla kytillä on pikku idut
munien tilalla niin ei siitä mitään tule.
nyt nolasit ittesi.Ahaa, taas olisi pitänyt jahdata sinua ympäri maakuntaa. Eihän näiden kahden esittelemäsi tapaamispaikan välikään ole kuin vähän toista tuntia autolla. Ja koko päiväkö puolesta päivästä eteenpäin olisi pitänyt Lidlin parkkipaikalla päivystää, kun et vaivautunut mitään ajankohtaa määrittelemään? Viimeksi sentään oli vain ilta-aika kyseessä.
Aika surullisia ovat nämä esityksesi. Kovasti koitat muka järjestää "moikkaamista", mutta antamasi speksit ovat sellaisia, että ei sinua ole toivoakaan tavoittaa.
Luovutan. Kovasti meuhkasit että pitäisi ihan livenä tulla haastamaan, mutta sinua on vaikeampi löytää kuin rehellistä mannea. Siispä taas vain "suuret puheet" netissä moderoimattomalla palstalla, joka ei vaadi edes rekisteröitymistä, mutta ei mitään katetta niiden uhoamisten takana.
No, tulipa se selväksi kaikille. Jää sinä pyörimään pitkin poikin maakuntaa punaisen pakusi kanssa, ja jatka nimetöntä nettiuhoasi. Mutta varo, ettet joudu poliisin kanssa tekemisiin. Katsos kun siitä et välttämättä ehdi enää ABC:n mainostolpan taakse piiloon. - pakumiesvoitti
Ahaa, taas olisi pitänyt jahdata sinua ympäri maakuntaa. Eihän näiden kahden esittelemäsi tapaamispaikan välikään ole kuin vähän toista tuntia autolla. Ja koko päiväkö puolesta päivästä eteenpäin olisi pitänyt Lidlin parkkipaikalla päivystää, kun et vaivautunut mitään ajankohtaa määrittelemään? Viimeksi sentään oli vain ilta-aika kyseessä.
Aika surullisia ovat nämä esityksesi. Kovasti koitat muka järjestää "moikkaamista", mutta antamasi speksit ovat sellaisia, että ei sinua ole toivoakaan tavoittaa.
Luovutan. Kovasti meuhkasit että pitäisi ihan livenä tulla haastamaan, mutta sinua on vaikeampi löytää kuin rehellistä mannea. Siispä taas vain "suuret puheet" netissä moderoimattomalla palstalla, joka ei vaadi edes rekisteröitymistä, mutta ei mitään katetta niiden uhoamisten takana.
No, tulipa se selväksi kaikille. Jää sinä pyörimään pitkin poikin maakuntaa punaisen pakusi kanssa, ja jatka nimetöntä nettiuhoasi. Mutta varo, ettet joudu poliisin kanssa tekemisiin. Katsos kun siitä et välttämättä ehdi enää ABC:n mainostolpan taakse piiloon.älä nyt smurffi kiertele taas asiaa, et saapunut sinne minne pyydettiin.
enkä minä smurffeja varo, mutta kattele sinä ensi kerralla ketä pysäyttelet niiden paskahoujesi kanssa.
runkkari olet, ota lämmintä maitoa tuttipullosta. voitin. - pohjanmaankovinjätkä
pakumiesvoitti kirjoitti:
älä nyt smurffi kiertele taas asiaa, et saapunut sinne minne pyydettiin.
enkä minä smurffeja varo, mutta kattele sinä ensi kerralla ketä pysäyttelet niiden paskahoujesi kanssa.
runkkari olet, ota lämmintä maitoa tuttipullosta. voitin."Aika surullisia ovat nämä esityksesi. Kovasti koitat muka järjestää "moikkaamista", mutta antamasi speksit ovat sellaisia, että ei sinua ole toivoakaan tavoittaa."
anna tulla vaan ja ihan yksin? jos on asiaa?
vai - pysypeitonalla
Ahaa, taas olisi pitänyt jahdata sinua ympäri maakuntaa. Eihän näiden kahden esittelemäsi tapaamispaikan välikään ole kuin vähän toista tuntia autolla. Ja koko päiväkö puolesta päivästä eteenpäin olisi pitänyt Lidlin parkkipaikalla päivystää, kun et vaivautunut mitään ajankohtaa määrittelemään? Viimeksi sentään oli vain ilta-aika kyseessä.
No, tulipa se selväksi kaikille. Jää sinä pyörimään pitkin poikin maakuntaa punaisen pakusi kanssa, ja jatka nimetöntä nettiuhoasi. Mutta varo, ettet joudu poliisin kanssa tekemisiin. Katsos kun siitä et välttämättä ehdi enää ABC:n mainostolpan taakse piiloon."Luovutan. Kovasti meuhkasit että pitäisi ihan livenä tulla haastamaan, mutta sinua on vaikeampi löytää kuin rehellistä mannea. Siispä taas vain "suuret puheet" netissä moderoimattomalla palstalla, joka ei vaadi edes rekisteröitymistä, mutta ei mitään katetta niiden uhoamisten takana."
no ei niitä punasia pakuja montaa siellä ole, luit varmasti viestin ajan mutta ilmeisesti sun äly ei riitä ymmärtämään ajankohtaakaan sen viestin kautta.
kyllä sinulla on suuret puheet mutta et uskaltanut tulla moikkaamaan.
luovuttaja paskalakki. haha.
- isonyrkki78
"tilastojen mukaan yllä 7% kiinniotetuista."
tilastot ja tilastot. tilastojen mukaan olette kaikki suurin osa kusipäitä.
työnnä kyylä kumipatukka perseeseen ja uhoa livenä omalla naamalla,
jätä loput kusipäät homoilemaan sinne laitokselle.
eikö parempaa työtä löytynyt kuin alkaa palvelemaan kyttävaltiota vitun pelle? - painukaahelvettiin
saatanan donitsia syövät apinat..... pitäs raudottaa tuollainen kumipamppukyttä partioauton perään ja työntää jokeen.
- niputettu
usein to i poliisityyppi on alikehityneen alueen agressiivinen yksilö, ennen pussihousut ja matala otsa, nykyisin persejalka,otsa entisestään mataloitunut kun tukka on pois, pussit maata viistäis jos sellaiset jalkaansa saisi. Mulle laittoivat joskus kapeaa mustaa sähkärin nippusidettä vetämällä sen niin kireälle kun käsivoimin sai ja sehän hieraantu ihon sisään ja iho meni rikki. en ollut tehnyt mitään tottelin käskytystä, mutta poliisi oli pirullinen ja sadisti tyyppi joka nautti virkapuvun ja viran tuomasta edusta. tein kantelun mutta poliisi pärjäsi ja perusteli virkatointaan sillä seikalla, että rautoja ei ollut oli mukamasten unohtunut jonnekkin vaikka ne kuuluivat tosiasiassa poliisi työvarustukseen. kantelu ei tuottanut tulosta eikä edes huomautusta annettu. esimiehet kilpaa monella suulla puolustivat poliisia vastatessaan vaadittuihin selvitykseen ja selityksiä annettiin monen esimiehen toimesta ja kantelun kohde kehuttiin monin sanakääntein hyväksi poliisiksi ja minä joka olin kohde olin heidän mielestään yhteiskunnan alinta sakkaa olin vahvan ja uhmakkaan oloinen ja pelottavan näköinen ja turvallisuusriski, että kyllä poliisi voi raudoittaa ja myös "niputtaa" jos niin haluaa, ei tarvi mitään perusteita. Että kun et joudu tekemisiin poliisin kanssa missään asiassa saat kierrettyä poliisin kaukaa on se parasta enakkollista oikeussuojaa ja oikeusturvaa. Muista, poliisi ei sinua suojele.
- minäentarvikäsirautoja
"poliiisi-pamputtaa
9.11.2016 15:51
UUSI
Pitäisi antaa lisäksi pamppua aina varmuudeksi paskiaisille. Sillä kukaan ei joudu syyttömömänä poliisin käsittelyyn...no tilastojen mukaan yllä 7% kiinniotetuista."
Oletko sinä kyttä vai satunnainen kirjottelija?
Etsovi tehtävääsi jos huutelet täällä tuollaisia?
annat huonon kuvan itsestäsi ja toimestasi.
kyllä se on totta että moni kyttä ottaa heti "vakavasti" pienenkin asian ja käyttää voimakeinoja mielivaltaisesti . valitustie harvoin johtaa mihinkään.
ei ole omakaan kuva teistä enää se mikä se joskus ennen oli.
ei toimi luottamus enää.
vaihda ammattia poju ja opettele selvittämään asiat ilman käsirautoja vai pelottaako että saatkin turpaasi. Mikä lie vikana?
en jaksa uskoa että olet kyttä tuon viestin takana?
pyydä äitiltä lämmintä maitoa tuttipullosta. - eivoiluottaanäihin
tehkää vaan kanteluja lisää aina kun asia niin vaatii ja viekää juttu julkisuuteen.
ilmoittakaan partion ja paikkakunnan tiedot, edes omaa nimeä ei tarvi julkistaa mutta maine menee poliisilta.
tämä siitä seuraa jos ei kantelut mene läpi eikä ihmiset saa korvauksia.
ei kukaan vittuillakseen kantelua tee. siihen on syyt.
itse aion viedä tiedon tietyn poliisitahon toiminnasta julkisuuteen iltalehdille. - noinhantuomenee
ensin saatte tehtävän ja sitten menette vääntämään ihmisten kädet paskaksi tai annatte lamautinta, heitätte putkaan.
ette ota asioista edes kunnolla selvää vaan varmistatte pelko pöksyssä ja rikotte ihmisten rauhaa.
voiko suomessa vittuillakseen soitella poliisia vihamiehilleen tuosta vaan ilman mitään seuraamuksia ja kun toteavat sun olevan syytön, niin paskat siitä, korvauksia ei tipu mutta paikat rikki ja luottamus varmasti pelaa poliisiin?
aika vainoharhaista touhua.
vaihtelee kai paikkakunnittain.
ettekö kunnioita toisen yksityisyyttä tuon enempää?- bertilperversson
Kylmästi vain raudat ranteisiin ja hilut kinttuihin,vittuako siinä taukit valitatte ja itkua väännätte,sitä saatte,mitä ansaitsette.Tarpeen vaatiessa nokialaista kaaliin.
- jiijiifromsuomi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Steen_Christensen
hah hah hah hah hah
kova on smurffipoju huutelemaan raudoista mutta ulkomaalainen on kovempi kuin te.
ota lämmintä maitoa tuttipullosta ja muista varustautua ettei tule kakki housuun?
- eipidäpaikkaansa
"Olet riehunut ja sinut on käyty hiljentämässä, harmittaahan se mutta älä huoli, se menee ohi jonkinajan kuluttua. Poliisi tekee vain työtään."
ja paskanmarjat.
tiedän tapauksen jossa kaveri ei ole mitään vastarintaa tehnyt, oli täysin rauhallinen ja totteli kyttien käskytystä. sai raudat ja pamppua, maijaan istumaan.
sen jälkeen totesivat että "piti ottaa tilanne vakavasti".
mutta mitään ei kaveri tehnyt, ei minkäänlaista vastarintaa.
todistajakin löytyy.
kaveri sai vamman poliisin voimakeinojen takia ja voi olla pysyvä.
tehkää työnne mutta kantakaa vastuunne jos aiheutatte syyttömille vammoja.
onko nää suomen kytät näin tyhmiä että tekevät työnsä päin helvettiä vai mistä johtuu ihmisten valitukset?
kyllä tuossa joku kusee pahasti ja haiskahtaa.
eihän ketään raudoittaa tarvitse jos kaveri tottelee käskytystä?
ja miksi käytätte rautoja jos ne aiheuttavat jopa pysyviä vammoja ja
teette niitäkin vain oman turvallisuutenne vuoksi?
tämäkö on se teidän työ?
laitetaanko tutkinta päälle ja asiat julkiseksi?- halveksin.kyttiä
Nämä hakkaajapoliisit ovat oikeasti tosi sairaita päästään. Pitäs ampua ne heti. Suomen poliisi on narsistinen, huonon itsetunnon omaava uhoava pikkupoika, joka tasasella ei ole mitään. Uhoaa vain aseet vyöllä ja kymmenen kyrpäkyttää takana.
- stenkristeeensenhahhah
suomen poliisi on verrattavissa pikkutyttöön joka imee suomipoliisin pientä piliä.
- pusipusipoliisi
olisi jo aika pukea suomikytille minihameet päälle vai mitä miehet?
- hahhahhahhaaa
"Kylmästi vain raudat ranteisiin ja hilut kinttuihin,vittuako siinä taukit valitatte ja itkua väännätte,sitä saatte,mitä ansaitsette.Tarpeen vaatiessa nokialaista kaaliin."
mitäs vittua sinä siellä taukki rääyt?
tule tarpeen vaatiessa aukomaan nokkaasi niin katsotaan?
laita nimi tähän äläkä huutele kuin mikkihiiri?
vai pitääkö selvittämään alkaa?
älkää isotelko täällä yhtään vitun pässit. - imepoliisimunaa
suomen poliisi on paskahousu.
- Kyllähän_sillä_on
On, koska tietävät milloin raudoitus on tarpeen muiden ja heidän itsensä turvallisuuden kannalta.
- Oikeutta_nopeutetusti
Jenkki poliisilla on myös oikeus ampua asiakas jos se näyttää vähänkin uhkaavalta.
- painakaaperille
kytät hei haistakaa äitinne vittu
toisten reviireille teillä kusipäillä ei ole asiaa
- laki-muuttuu
Ja muuten poliisin vihaajilla muutos rangaistuksiin 1.1.2017 pykälään virkamiehen väkivaltainen vastustaminen. Nyt minimi on 3kk ehdotonta uuden lain mukaan aina.
- enmaksaedessakkoa
haista äitisi vittu.
kukaan ei noudata pitkään teidän apinoiden lakeja.
painukaa vittuun - lukutaitoinen
suomalainen poliisi on herkkä. kyllä poliisin tulee kestää ja sietää kirjoittelu ja sanominen se kuuluu ammattiin jonka on valinnut ihan itse. poliisi on tämän valtakunnan suurin rikollisjärjestö joka pidetään yllä verovaroin. poliisi on täysin omilla toimilla osoittanut tämän rikollisuuden.tähän kuuluu koko poliisikunta aina ministeriöstä lähtien. totuus paljastuu kun luette kaikki 30 vuoden ajalta tätä rikollisjengiä koskevat oikeuden päätökse,oik.asiamiehen, oik.kanslerin vuosikertomukset ym. jotka ovat julkisissa asiakirjoissa. minä ainakin olen tullut tähän tulokseen tutkittani ko. asioita. nyt hiljattain on satoja poliiseja selvinnyt 10-15 päivän suuruisilla päiväsakoilla tahallisista virkarikoksista ja saaneet pitää virkansa. tämän kaltaisille tyypeille olisi tullut antaa potkut persuuksille eikä pästää lainkaan takaisin poliisiksi, rikollisia ovat ja eivät muuksi muutu
- pohjanmaankovinjätkä
niinhän ne on, itkupillejä.
pikku smurffi ei sitten rohjennut tullakaan juttusille ylivieskaan, hah hah hah hah hah.
tuliko pupu pöksyyn kun pyysin juttelemaan ilman smurffi asua ja varusteita?
otatko mielelläsi mikkihiiret mukaan?- mitäniistäkyttäämään
Poliisit raudoittaa tarvittaessa ja valitettavasti myös laudoittaa kun tilanne äityy tarpeeksi pahaksi.
Polisithan on umpikieroja. Se kuuluu työn kuvaan.
Ei nimittäin ole kaksinen se vastapelurien porukka moraaliltaan.
- isonyrkki78
yksi isku smurffia naamaan tämmöseltä 120 ukolta niin tipahtaa.
sen jälkeen menee kyltin tarkoitus perille.
eivät vitun juntit ymmärrä suomen kieltäkään kun pihaan tulevat paskat housussa
20 pellen voimin. - hahahahahaaaa
taisi tulla pupu pöksyyn sinivuokolle. ha ha ha.
- jabuli2
jabuli2 janne, miksi raudoissa??
- Anonyymi
JAPEEEEE :DDDDDDD
- Anonyymi
Lissukat laittaa käsiraudat silloin kun HEITÄ HUVITTAA
Lissujen toiminta on aina MUSTA TUNTUU!
Harva käsirautoihin laitettu kykenee riitauttamaan tämän rautojen laiton!
Harvalla raudoitetulla on varaa palkata juristi ja alkaa ajaa omia oikeuksiaan!
Juuri tuohon Lissujen mielivalta perustuu!
Valittu UHRI ei kykene puolustamaan itseään, eikä hänellä ole varaa palkaa juristia!
Jos on täysin rahaton voisi saada Yhteiskunnan maksaman juristin. Tämä on ainut vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 96855
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53797Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764