Hei!
Olen tutkinut erillaisia meikkejä jne. ja löytänyt oikeasti tavan joka
muuttaa ihon oikeasti aivan älyttömän sileäksi ja pehmeäksi.
Kaikkia hulluimpia toimimattomia viritelmiä mitä internetistä löysin olivat jotkut jopa vaarallisia.
Löysin kuitenkin aivan mahtavan niksin ja haluan sen juuri sinun, siellä monitorin takana lukevan :)
En muista enää kenen tämä oli, ohjeen muistan koska kokeilin käytännössä.
Tarvitset ripauksen suolaa ja pippuria, kulhon sekä tavallista hanavettä. (Voi keittää, ei vaikuta tulokseen)
Pääainesosana toimii suolakurkkupurkista löytyvä "mehu" miksi ikinä haluatkaan sitä kutsua. (Kurkuthan toimivat muutenkin hyvin!)
Helppoa? Kyllä! Sekoita ainesosat näin:
Kaada haluamasi määrä (Vaikka ruokalusikallinen) suolakurkkumehua kulhoon. Lisää ripaus suolaa. Pippuria ei tarvi jos ei välttämättä halua!
Vaihe 2
Anna seoksen odottaa 5 minuuttia
Vaihe 3
Kokeile!
Siinä :)
Mahtavaa jälkeä tuli!
Luonnollinen voide kasvoille.
Kahvipapuja
1
150
Vastaukset
Joo no saattaa toikin toimia. Jos haluutte kasvoista finnejä pois tai muuten vain parantaa ihon laatua niin tehkää kasvonaamio siemennesteestä. Kokeile noin viikko näet tulokset heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604