Kaamea paikka

ItseHelvetti

Oli shokki joutua tuohon täynnä pikkurikollisia, narkkareita ja alkkiksia, sekä roskakasoja pursuavaan paikkaan. Meinasin lähteä heti takaisin, mutta hotelli ei enää ollut peruttavissa.
Taskuvarkaat ja narkkarit käyvät päivälläkin käsiksi ja ahdistelevat. Pimeällä ei puhettakaan ulos.
Haju kaupungissa on kaamea, johtuen siitä että jätteitä kaikkialla kaduilla. Yritin kerran syödä ulkoterassilla, mutta piti jättää kesken kun tunkiokärpäsiä koko ajan ruoassa.

Uskokaa, että sinne EI KANNATA MENNÄ! Varkaita saa koko ajan kierrellä!!!!

7

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brittilady

      ...ja kaameita paikkoja jopa pienessä Suomessa! Esim. Hesan rautatieasema on täynnä pikkurikollisia, narkkareita ja alkkiksia. On tosi shokki käydä Suomessa silloin tällöin...

    • fsdfsdfsfdsfds

      Ja ihan itse kävit siellä?

    • tkhufr

      Onhan siellä varkaita nin pirusti.

    • rttrt

      Ihan hyvä ratkaisu aloittajalle pysyä tiiviisti vain kotona.

    • paljonkonarkkispyysi

      paljonko narkkis pyysi palveluista, tiedät mitä tarkoitan.

    • Immos-Jussi

      Paras on sitten mennä valmismatkalle ,all-inclusive, altaan reunalle löhöämän.
      Siinä sitä näkee maailmaa.

    • Hostelliina

      "Paras on sitten mennä valmismatkalle ,all-inclusive, altaan reunalle löhöämän.
      Siinä sitä näkee maailmaa."

      Taas näitä, ainoa ja oikea tapa matkailla on kiertää rinkka selässä koko Italia ja etelä-Amerikka hiessä huohottaen ja tietysti yksin että voi kehua kaikille! syöden vain katukojujen salmonellaruokaa ja/tai haisevasta lian pinttämästä repusta tongittuja vanhoja kalapurkkeja kämäsessä hostellihuoneessa jossa luteet, kirput ja rotat syövät uhrejaan mutta onhan se kivaa kun on pilvessä/kännissä eikä tunne mitään. Sitten räväytetään se haiseva reppu/rinkka Tietysti keskelle respaa 10 matkailijan eteen jotka jonottavat respaan. Muista piittaamatta ja kaivetaan siinä välissä tietysti myös takapuolta ja se viikkoja lämmennyt säilyketölkki/pullo sieltä repusta läväyttäen kaikkien eteen. Sen jälkeen jäädään tietysti pyörimään muiden asiakkaiden eteen ja levitetään koko rinkan sisältö purkkiruuat aulan pöydille haisemaan. Päällään tietysti kulahtaneet ja paikatut vaatteet. Matkailu avartaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe