Auttakaaaa!

Menin rippikouluun ja minut aivopestiin siellä. En ennen uskonut Jumalaan, mutta nyt uskon ja en voi asialle mitään. Voisiko joku auttaa minua? Rippikoulusta varoittaneet ihmiset vaikuttivat ensin vitsiltä, mutta eivät tainneet ollakkaan.

49

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Jumalassa kai mitään vikaa ole kun on kaikkivoipa ?

      • No, mutta eihän ole? Voiko Jumala luoda asian, jota ei pysty siirtämään? Jos voi, hän ei voi sitä siirtää ja siten ei voisi olla kaikkivoipa. Nyt kun ajattelen niin uskonto vaikuttaa hirveältä kusetukselta!


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        No, mutta eihän ole? Voiko Jumala luoda asian, jota ei pysty siirtämään? Jos voi, hän ei voi sitä siirtää ja siten ei voisi olla kaikkivoipa. Nyt kun ajattelen niin uskonto vaikuttaa hirveältä kusetukselta!

        Jos se on mielestäsi kusetusta niin silloin se ei ole sinua varten , mutta kunhan otat selville asian ennen kuin hylkäät.


      • Mikä minun tulisi ottaa selville, Jumalan olemassaolo? Tätä ei voi millään tavalla todistaa, sillä ei sitä varmaan ole olemassa. Itse hylkään uskonnon, sillä en halua maksaa kirkollisveroa. Kirkollisverorahat voisi käyttää hyvin energiajuomiin.


      • Jumalaan uskominen ei mitään haittaa. Ainakin elää elämänsä ajatellen, että kuoleman jälkeen ei ole pelkkää pimeyttä. No en kyllä mitään loogista selitystä universumin synnylle keksi, vaikka en jumalaan uskokkaan.


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Mikä minun tulisi ottaa selville, Jumalan olemassaolo? Tätä ei voi millään tavalla todistaa, sillä ei sitä varmaan ole olemassa. Itse hylkään uskonnon, sillä en halua maksaa kirkollisveroa. Kirkollisverorahat voisi käyttää hyvin energiajuomiin.

        Jumalalla ei ole mitään tekemistä uskontojen kanssa koska uskonnot ovat ihmisten itsensä tekemiä . Suosittelen sinulle samaa mitä itse olen käynyt läpi , eli siis ota asioista selvää jos et ole näkyjä saanut


      • AIDS kirjoitti:

        Jumalaan uskominen ei mitään haittaa. Ainakin elää elämänsä ajatellen, että kuoleman jälkeen ei ole pelkkää pimeyttä. No en kyllä mitään loogista selitystä universumin synnylle keksi, vaikka en jumalaan uskokkaan.

        Kaikki löytyy sinusta itsestäsi ... Yksinkertaisuuden helppous


      • Okei, juh niin juuri.


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Kaikki löytyy sinusta itsestäsi ... Yksinkertaisuuden helppous

        Okei en yleensä ole tyhmä, mutta nyt en kyllä tajunnut.


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Jumalalla ei ole mitään tekemistä uskontojen kanssa koska uskonnot ovat ihmisten itsensä tekemiä . Suosittelen sinulle samaa mitä itse olen käynyt läpi , eli siis ota asioista selvää jos et ole näkyjä saanut

        Ota selvää jumalan olemassa olosta vai? Koska siihen ei mitään konkreettista todistetta ole.


      • Jumala löytyy sinun kauttasi , kerää kokemuksia tarpeeksi ja sitten kun pää hajoaa tämän maailman kanssa niin älkää tehkö itsellenne mitään vaan kestäkää ... kokemuksen syvällä rintaäänellä


      • Eli en saa tehdä itsemurhaa?


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Eli en saa tehdä itsemurhaa?

        Sinä sen päätät mutta jo mainitsemasi itsemurha kohdallasi kertoo siitä että kaipaat vaan huomiota . Jos et sitä kaipaisi et kertoisi moisesta muille .


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Eli en saa tehdä itsemurhaa?

        Raamatun mukaan itsemurhan tekevä ei pääse taivaaseen.


      • En siis kyllä huomiota hae...
        viiltelen ja teen aika pian itsemurhan


      • AIDS kirjoitti:

        Raamatun mukaan itsemurhan tekevä ei pääse taivaaseen.

        Tutustu Jeesuksen persoonaan .


      • Kerro mieluummin, ei kukaan jaksa.


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        En siis kyllä huomiota hae...
        viiltelen ja teen aika pian itsemurhan

        Täällähän sinä huomiota asialle haet . Pari kaveria on tehnyt itsemurhan , ei ollut todellisuudessa mitään järkeä , heikkous on vahvuus kun ihmisiä aletaan lukemaan . Meille jokaiselle on paikka täällä pallon muotosella alustalla .


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Kerro mieluummin, ei kukaan jaksa.

        Mitä haluat kuulla ?


      • Itsemurha oli pieni pila vain, kerro mitä vain tästä ystävästäsi Jeesuksesta.


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Sinä sen päätät mutta jo mainitsemasi itsemurha kohdallasi kertoo siitä että kaipaat vaan huomiota . Jos et sitä kaipaisi et kertoisi moisesta muille .

        Nyt oli muuten asiallisesti sanottu. Suurin osa ihmisistä alkaisi avautumaan näin: "ei älä tee itsemurhaa minä välitän sinusta".


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Itsemurha oli pieni pila vain, kerro mitä vain tästä ystävästäsi Jeesuksesta.

        Lue hänestä ja tutustu Hänen persoonaansa ... Sinä varmasti otat Hänet itseesi eritavoin kuin minä otin . Vähän niinkuin matrixin Neo . Kirja joka kertoo kaiken alusta loppuun ... mietippä...onko sellaisia elokuvia ? Ei ole .


      • AIDS kirjoitti:

        Nyt oli muuten asiallisesti sanottu. Suurin osa ihmisistä alkaisi avautumaan näin: "ei älä tee itsemurhaa minä välitän sinusta".

        Minun mielestäni itsemurha on väärä tapa , muutama ystäväni on yrittänyt ja kertonut jälkijunassa syiden olleen niin mitättömiä ettei siinä olisi ollut mitään järkeä .


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Lue hänestä ja tutustu Hänen persoonaansa ... Sinä varmasti otat Hänet itseesi eritavoin kuin minä otin . Vähän niinkuin matrixin Neo . Kirja joka kertoo kaiken alusta loppuun ... mietippä...onko sellaisia elokuvia ? Ei ole .

        Odota vain kun tulee elokuva raamatusta. Matrix muuten saattaa olla totta. Kaikki elämme vain tietokonesimulaatiossa (ehkä).


      • AIDS kirjoitti:

        Odota vain kun tulee elokuva raamatusta. Matrix muuten saattaa olla totta. Kaikki elämme vain tietokonesimulaatiossa (ehkä).

        Matrix on totta , mutta se ei liity tietokonesimulaatioon vaan siihen harhamaailmaan minkä ihminen itse on rakentanut ympärilleen ... Mitä ihminen tarvitsee ? Katto , ruoka ja mieluusti rakkautta hiukan sekaan ... thats it . Kaikki muu on paskaa ...


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Minun mielestäni itsemurha on väärä tapa , muutama ystäväni on yrittänyt ja kertonut jälkijunassa syiden olleen niin mitättömiä ettei siinä olisi ollut mitään järkeä .

        Joo niinhän se on. Itsemurhan epäonnistuminen tarkoittaa, että tekijö ei sitä varmaan oikeasti halunnut tehdä. Jos nyt oikeasti itsemurhan haluaa tehdä niin siinä onnistuu.


      • AIDS kirjoitti:

        Joo niinhän se on. Itsemurhan epäonnistuminen tarkoittaa, että tekijö ei sitä varmaan oikeasti halunnut tehdä. Jos nyt oikeasti itsemurhan haluaa tehdä niin siinä onnistuu.

        Kyllä , mutta se on aina väärä tie . Aina löytyy vastaus vaikka mahdottomalta tuntuisikin


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Matrix on totta , mutta se ei liity tietokonesimulaatioon vaan siihen harhamaailmaan minkä ihminen itse on rakentanut ympärilleen ... Mitä ihminen tarvitsee ? Katto , ruoka ja mieluusti rakkautta hiukan sekaan ... thats it . Kaikki muu on paskaa ...

        Joo no ei elämiseen muuta tarvitse, mutta nykyaikana yhteiskunnassa selviydyt tekemättä mitään.


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Kyllä , mutta se on aina väärä tie . Aina löytyy vastaus vaikka mahdottomalta tuntuisikin

        Varmaan mutta se ei aina ole sen arvoista, jos vain kituu saattaa luovuttaminen olla paras vaihtoehto.


      • AIDS kirjoitti:

        Joo no ei elämiseen muuta tarvitse, mutta nykyaikana yhteiskunnassa selviydyt tekemättä mitään.

        Ei tarvitse muuta kuin elää siten kuin on hyvä . Jos ei ole hyvä ja ahdistaa kauheasti niin tervetuloa meikäläisen tykö niin käännytän pahoista poius :D


      • AIDS kirjoitti:

        Varmaan mutta se ei aina ole sen arvoista, jos vain kituu saattaa luovuttaminen olla paras vaihtoehto.

        Minä kiduin monta kuukautta sängyssä purren hammasta yhteen ja läpikäyden paskuuttani ... hei , pohja on perseestä mutta kun se lähtee nousuun niin huhhu... hienoa on pienetkin asiat :)


      • TämmöstTääOn kirjoitti:

        Minä kiduin monta kuukautta sängyssä purren hammasta yhteen ja läpikäyden paskuuttani ... hei , pohja on perseestä mutta kun se lähtee nousuun niin huhhu... hienoa on pienetkin asiat :)

        Tulitko silloin uskoon?


      • AIDS kirjoitti:

        Tulitko silloin uskoon?

        Puhuin Jumalan kanssa , siitä noin 2 kk niin lilluin siellä sängyssä . ja välissä olin hullujenhuoneella tietenkin , olinhan kokenut jotain sellaista mitä järkeni ei pystynyt käsittämään .


    • Joo ei tonne rippikouluun kannata mennä ku alat heti parin päivän sisällä uskomaan jumalaan. Tein oikean päätöksen kun jäin rippikoulun sijaa yksin kotiin pelaamaan. Kaikki kaverit jotka meni on nykyään uskovaisia :(

      • Se toverisi "SAMPPARI" (nimi muutettu) nykyään ei oikeastaan taidakkaan ehkäpä sittenkin muutakaan tehdäpä niinpä.


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Se toverisi "SAMPPARI" (nimi muutettu) nykyään ei oikeastaan taidakkaan ehkäpä sittenkin muutakaan tehdäpä niinpä.

        Joo tosiaan eipäs se taidakkaan juu-u


      • Olen alkanut uhraamaan Itiksen maahanmuuttajia Jumalalleni. Onko tämä väärin?


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Olen alkanut uhraamaan Itiksen maahanmuuttajia Jumalalleni. Onko tämä väärin?

        No siis jos toi on sun uskonto niin ei.


      • Haluaisitko liittyä? Olet se kuuluisa downsyndrome, joka halusi mestata Itiksen maahanmuuttajapopulaatiota.


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Haluaisitko liittyä? Olet se kuuluisa downsyndrome, joka halusi mestata Itiksen maahanmuuttajapopulaatiota.

        Maahanmuuttajat joskus ärsyttävät, mutta olisi epäoikeudenmukaista murhata vain heitä. Maailman ongelmat ratkeaisivat, jos ihmisiä vain olisi vähemmän. Rotuun tai omaisuuteen katsomatta julmasti vain puolet väestöstä murhata. Kohteet arvotaan ja lupaan olla itse mukana. Tälläiseen uskontoon voisinkin liittyä.


      • Totta, olen samaa mieltä. Tämähän kelpo idea.


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        Totta, olen samaa mieltä. Tämähän kelpo idea.

        Vähän vaikeampi asia saada ihmiset suostumaan tälläiseen.


      • No, aina voi pakottaa.


      • Ripuliratsastaja kirjoitti:

        No, aina voi pakottaa.

        Ehkäpä esitän tämän idean eduskunnassa.


      • Hyvä idea, hyvää onnea matkaan AIDS!


    • fjirhexdzsvfre

      liity saatanan palvojiin meitä on paljon ja määrä kasvaa koko ajan liity heti

    • Kuules nyt. Ensin sinun kannattaa kysyä itseltäsi, miksi pelkäät Jumalaa? Meistä ei kukaan selviydy yksin Jumalan alla ilman Jeesusta. Sinut on kastettu Jumalan lapseksi. Pelastut uskomalla Jeesukseen. Et kestä viimeisellä tuomiolla ilman Jeesusta, sillä hän sovitti syntisi. Ja viimeinen tuomio ja taivaaseen pääsy ovat painavin syy uskoa Jeesukseen. Onhan selvää että me kaikki joskus kuolemme pois tästä maailmasta.
      Kristinusko saattaa tuntua monimutkaiselta, mutta lukemalla raamattua selviää paljon asioita. Paljon selviää käymällä kirkossa ja koulun uskonnontunneilla. Joten perehdy rauhassa asiaan. Kristinuskoa ei tarvitse hävetä.

    • Ooooiiiivii

      Onnea uskostasi, se on suurin lahja minkä ihminen voi saada! 💙 Jeesus rakastaa sua eikä jätä ikinä. Ihmiset ja elämä maan päällä... niin epätäydellistä. Jumalan rakkaus on täydellinen. Ihanaa että saat nyt elää Jumalan kanssa elämääsi. Siunausta!

      • kjhgfdxewx

        Jeesus on kieltänyt uskomasta... Ketä te uskovaiset jumaloitte?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        Tänäkö on täydellistä jumalanne rakkautta?:

        MILLAINEN jumala näitä kristittyjen rikoksia tehneillä on????

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ainakin-30-tyttoa-raiskannut-hiv-pappi-selviaa-ilman-rangaistusta-meksikossa/6077338

        https://www.google.fi/search?q=african christianity and witchcraft&hl=fi&biw=1920&bih=1066&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj0nsmXuvrLAhXkIJoKHWgHDToQ_AUIBigB#hl=fi&tbm=isch&q=african christianity witchcraft&imgrc=ObUArIJAIGOaOM:

        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/afganistanilainen-poikien-raiskausperinne-jarkyttaa-usa-vaatii-sotilasjoukoilta-toimia/6054236

        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/vatikaanissa-ensimmainen-pedofiliaoikeudenkaynti/5221274

        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/spotlight-elokuvasta-tuttu-pedofiilipappi-pidatettiin-jalleen-hyvaksikaytosta-teki-itsemurhan-sellissaan/6020890

        jne......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe