Heih, kyselisin mitkä on laadukkaita ja luotettavia merkkejä joilta on myös helppo tilata vape/niitä nesteitä? Eli itselläni ei ole paljoakaan asiasta tietoa enkä omaan käyttööni olisi tilaamassa, vaan lahjaksi tulisi :) Ehdottomia kriteerejä nesteiden suhteen olisi nikotiinittomuus ja se että tuoksu olisi raikas/makea, saa siis ehotella ihan jotai tiettyjä nesteitä jonka vois suoraan tilata. Laittakaa vaikka jotain linkkejä vastauksiin vaihtoehdoista.
Kiitos :)
Vape/"sähkörööki"?
12
2874
Vastaukset
Eikö olisi helpompi vaan ostaa kaupasta? Tilaamisessa kestää pari päivää ja on kalliinpaa.
- savuton98
No kait joo, mutta satun asumaan jumalan selän takana jote kauppoja joista vapen ja nesteet saisin ei ole lähettyvillä... pelkästään postin toimipisteelle on rapiat 20km. Tilaamisella ei ole kiirettä tässä tapauksessa :)
savuton98 kirjoitti:
No kait joo, mutta satun asumaan jumalan selän takana jote kauppoja joista vapen ja nesteet saisin ei ole lähettyvillä... pelkästään postin toimipisteelle on rapiat 20km. Tilaamisella ei ole kiirettä tässä tapauksessa :)
Okei no sitten. Osta semmonen kolan makunen neste, 5/5.
http://www.nesteshop.com/category/10/nikotiiniton-0mgml
Voisikohan tuollainen olla avuksi? Google -haun avulla sellainen paljastui sieltä.- vapekingit
Moi! Meillä on whatsapp ryhmä johon täytyy olla vähintään -02 syntynyt! Aiheena vape/sähkötupakka
https://chat.whatsapp.com/8lKKHhZLv2eINNEEab6p3w
-------------------------------------------
"Mitä mä siellä teen?"
- Myy.
- Osta.
- Anna.
- Keskustele vapeista.
-------------------------------------------
Voit myös liittyä meijän facebook ryhmään!
https://www.facebook.com/groups/1751566261771160/
-Vapekingit Krmph, ei tupakointivälineitä alaikäisille! >:-(
- Edddv
Tämä "vaping" taitaa olla nykynuorison tapa tulla kaapista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466