Onko kenenkään koiralla "sekarotuisella" todettu maksasyöpää, mulla oli sellanen 8,5 vuotias poitsu joka oli kyllä juonut ehkä puolitoista viikkoa liikaa vettä ja oli ilmavaivoja mutta nukkui ja leikki normaalisti 2.11 iltanakin mutta sitten päästin sen iltapissalle ja ei halunnut sisälle mutta kun sillä oli tapana syödä kaiken-näköistä niin aattelin vain että mahanpuruja mutta sitten yön aikana oksensi sellaista kirkasta nestettä vein sen lenkille ja oksensi pari kertaa ja aattelin että nyt ok ja se menikin sitten nukkumaan mutta aamulla ei tullut sängyn alta pois oli voimaton ja lääkäri otti nestettä mahasta oli verta ja sitten kattoi ultrasta sitä maksan kuvaa ja näytti että siellä on syöpä joka on vuotanut mahaan ja on parempi kun sen nukuttaa nyt minulla ei ole enää parasta kaveriani ja shokki oli sellainen että vaikea uskoa vieläkään ja minä olen aina suosinut sekarotuisia kun olin varma että tämmöset on rotukoirien ongelmia.
MIRO
Koiran maksasyöpä
irjala
1
359
Vastaukset
- osanottoni
Maksasyöpä ja syöpä yleensäkin ei ole rotukoirien ongelma, sekarotuiset voivat sen myös saada, syövältä ei ole turvassa se tulee jos tulee rotuun/roduttomuuteen riippumatta.
Samoin muut sairaudet ja vaivat. Oma sekarotuiseni kärsi tosi pahoista lonkka ongelmista koko ikänsä.
Tekstiä oli btw hieman hankala lukea koska pilkut ja pisteet yms puuttuivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201