Uusivuosi Pariisissa

KataParis

Nyt saimme vihdoin mieheni kanssa varattua lennot ja hotelli Pariisiin! Kuten otsikossa lukeekin, olemme uudenvuoden yli Pariisissa. Olen lukenut netistä että Eiffel-tornille ja Champs-Elyseelle porukka kokoontuu juhlimaan sekä ravintolaan pitää varata ajoissa pöytä jos haluaa syömään.
Oisko kukaan tämän lukeva ollut Pariisissa uudenvuoden? ja muutenkin olisi kiva kuulla minkälainen kaupunki on joulukuun lopuilla sekä mitä aktiviteetteja on. Suunnitelmissa olisi kiertää perusnähtävyydet ja käydä museoissa(ainakin louvressa:)).

Mitä haluaisin kuulla olisi myös hintatasosta, ravintoloista ja yökerhoista. Paljon löytyy keskusteluita mutta jotkut niistä ovat aika vanhoja.

1

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eghiii

      Olimme viime vuonna joulun ja uuden vuoden Pariisissa.

      Kävimme uutena vuotena Champs Elyseellä ottamassa uutta vuotta vastaan. Terroriuhka oli silloin suurimmillaan, joten joillakin suunnilla sotilaita tuntui olevan enemmän kuin siviilejä. Kaikki sujui kuitenkin hyvin. Minusta reissu kannatti. Väkeä oli paljon.

      Pariisissa on joulun aikoihin joulutoreja, joilla myydään kojuissa monenlaista krääsää, mutta kivoja löytöjä on voi tehdä. Toreja on ainakin La Defensessä ja Champs Elyseellä. Tänä vuonna torit taitavat olla auki vielä joulun jälkeenkin.

      Ravintoloista ja yökerhoista en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe