vuokrankorotus.

piilovuokrannousua

Yleensä vuokria on korotettu joka vuosi 3-10e/kk.
Mutta, nyt tämä korotus tulikin autokatos/lämmitystolppapaikkoihin.
Kela on taannoin ärähtänyt vuokratasoista ja nyt vuokranantajat ovatkin keksineet oivan keinon ottaa piilovuokrankorotuksia näin.
Kun Kela ei anna asumistukea autokatos/lämmityspaikkoihin.

Sähkön hinnat eivät ole nousseet, eikä mitään remontoitavaa ole autonlämmitystolpassa, saati katoksessakaan.

4

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi_autopaikkaa

Yleensä tolppapaikat ovat niin halpoja, ettei perittävä korvaus esim. vuokratontilla riitä kattamaan edes maapohjan vuokraa. Tietystikään omistusyhtiössä tarkoitus ei olekaan rahastaa kohtuuttomasti omistajia itseään, mutta onhan sekin kohtuutonta että autottomat osakkaat joutuvat maksamaan toisten alihinnoiteltua pysäköintiä hoitovastikkeessaan.

Vuokratalossa tilanne on lopulta aivan sama. Talon kustannuksethan katetaan siitä perittävillä vuokrilla ja maksuilla.

• merkkarit

Just joo. Lässyn lässyn.
        Saanko arvata? Kaikki on pielessä ja sinä olet ekana urputtamassa joka asiasta. Osta elämä.

• Eisuva

Muuta vittuun, siellä ei vuokra nouse ja autopaikka on ilmainen!

• loiset_korpeen

Miksi kelan/sossun pitäsi maksaa vuorkaloiselle auto? Ihan vaan siitä syystä, että vuokraloinen haluaa syljeskellä kattoon, mutta katsoo ansainneensa saman, ellei paremman, elintason kuin työtä tekevät?

On se hirveetä, jos ei joku muu maksa kaikkea muuta niin, että kaikki tuloa = työttömyyskorvaukset saa käyttää kaljaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe