Olen kuusissa kymmenissä oleva mies ja syntymästäni saakka ollut selibaatissa. Olen kuullut, että paras ja kypsä seksi alkaa iän myötä, juurikin nyt kun olen siirtynyt 60 palstalle.
Mutta minkä ikäisenä tarkalleen se seksi alkaa?
Joko sitä alkaisi saada esimerkiksi 63 - 65 ikäisenä, samalla kun saa eläkepäätöksen? Olisihan se noloa joutua hautaan saamatta kertaakaan.
Minkälaista se seksi sitten on? Olen lukenut sellaisia lausahduksia kuin "pirun huonoa seksiä". "Siitä ei ollut mihinkään". "Lerppa nakki". "Taibvaallista seksiä". Joku saattaa jopa huutaa saadessaan seksiä.
Milloin seksi alkaa?
21
91
Vastaukset
- 1lesken
Se on vähän kuin eläkepäätös. Mitä vähemmän olet tehnyt,sen vähemmän saat. Jos olet ollut koko ikäsi paimenessa,pahalta näyttää. Seksi ja raha kietoutuvat yhteen.Takuueläkeläisen ei edes kannata haaveilla huudollisesta taivaallisesta seksistä. Kannattaa katsella vain kuvia. Lesken
- Niemenkärki
Seksihän voi olla mitä nautinnollisempaa eläkeläisenä siis 60 vuotiaana, miehellä vielä pelittää hyvin, riippuu tosin millaista elämää viettänyt onko ryypännyt potensinsa. Kun miehellä vielä saman ikäinen nainen ei huolta raskaudesta joten voi iloita huoletta, aikaahan on aamuisinkin, ei kiirettä töihin. Nauttikaa rakastelkaa.
- Tavuviiva
Olet kyllä yli-ikäinen tikanpoika. En tiedä, minkä alan työsuojelu sinun puusta putoamisesi turvaa.
Olemme jossain keskuteluketjussa käsitelleet itsensä tuntemista. Siis nosce te ibsum.
Tämän voit testata ihan kotikonstein, kun etsit vanhan nokkahuilusi ja jos ei ole, sinun on nyt tässä lumimyräkänpoikasessa kahlattava (nythän hiekkaa ei mene kengissä) musiikkikauppaan ja ostettava sellainen.
Sitten soittaa lurautat = improvisoit: jos kobra nousee hyvä, jos ei paha. Edelliseen testitulokseen vedoten voit lähteä maisemiin. Toista testitulosta en voi analysoida, koska ei ole vertailevaa tulosta noin niinkuin empiirisesti. Olen jäävi. Muut voivat valistaa.- Nouseenouseehanjo-
Kobra voisi nousta nokkelammin huuliharpulla (ei omalla).
- letkou
Tuo oli hyvä, että nauratti. Ajatella, vanha harppu soittamassa sulle hampaattomalla suulla imu kautta liuku harppuaan.
- reppuriika
Opettele soittelemaan mieluummin vaikka alttoviulua, kun noinkin myöhäisikään on jäänyt. Onhan sinulla poikuus tallella ja et pääse edes ukkoontumaan.
- Tavuviiva
Höpsistä. Jos tuossa iässä yrittää opetella viulunsoittoa, saman äänen saa, kun menee narisuttamaan aitan ovea.
Vaihtoehtona voisi olla marakassit, tamburiini ja driangeli.
Nouseenouseehanjo ja letkou hyhhyh. - VierasJuttuHänelle
Reppuriikka ei varmaankaan ole kuullut käärmeenlumoajaa tai juttuja sellaisista.
- Mariska.fani
Kuulemma miljoonat amerikkalaisetuskovat Jeesuksen toiseen tulemiseen. Häntä on odotettu jo parisentuhatta vuotta.
Ei paniikkia Jesse-pulu, mut vuodet kyl kuluu.- reppuriika
Nyt lipsahdit kyllä aidasta seipääseen, mutta ei tämä maailma on muutenkaan ennakoitavissa, joten menköön. Ja Jeesus kyllä varmasti Isän ajalla tulee.
Mikä tässä nyt niin sinua närkästytti? - Tuleeko-savupiipusta
Jeesus tulee (tulkoon) oletko valmis, on sanonta.
Se vaan jää nähtäväksi, millä tavalla hän tulee, tietääkö uskovaisetkaan?
Maailma on muuttunut parissa tuhannessa vuodessa, joten Jeesuksellakin tulee olemaan vaihtoehtoja aikas valtavasti.
Tuleeko hän taviksena joukkoliikenne välineellä vai heittäytyy ahneeksi ja on ostanut Ferrarin? Vai hyppääkö hän alas taivaalta, hengen voimalla vai tarvitseeko varavarjon?
Minulle asia ei ole auennut kun sitä ei ole kerrottu tyhjentävästi missään instanssissa? Ja miksi HÄN ei ole jo tullut? Aikaa on ollut rutkasti. - Tavuviiva
Nyt salamavalokaan ei syty; mitä nämä J-kommentit tässä tekevät.
Menee pilkaksi. Joillakin on vakaumuskin, olen huomannut täällä. Voitaisko kunnioittaa eikä laitettas tällaista vastaukseksi, vaikka ajateltaisiin toisin. Tässä kohden ei mua naurata enää.
Ihanteellinen tilanne
Sinulla on todella ihana tulevaisuus edessäsi. Jos kaikki panoksesi ovat vielä käyttämättä, ja pääset pian eläkkeellekin, niin sinullahan on monta mukavaa hetkeä tiedossa. Koska kuteja on paljon jäljellä, niin voit ampua useampia laukauksia päivässä ilman pelkoa panosten loppumisesta. Monet miehet ovat sinulle kateellisia.- Tavuviiva
No, olen pacifisti. Pehmeillä lumipalloillahan sitä....
Ja miksi joku olisi kateellinen. Monella kirjoittajalla on elettyä elämää ja mietityttää, että noinkin voi ajatella.
Ja oikeastaan miesten kommentit olisivstkin tervetulleita.
Muista - lumipalloja vain...
- Väestötutkimus3.0
"""Milloin seksi alkaa?"""
Ketjuun pitäisi lisätä myös milloin seksi kullekin miehelle on alkanut.
Ja kuinka kauan aikaa on vienyt ensitapaamisesta avautumiseen. - shakkimestari-
Et taida olla käsityöihmisiä. Käsityöt etenkin vanhemmalla iällä on terapeuttista toimintaa. Ei siinä mitään marttakerhoja tarvita, kyllä käsityöt oppii ihan itsekin.
- Läpiläppänä
*****huumoria ei ole koskaan liian liikaa*****
- vo69oi
Meitä on niin monenlaisia ja jokainen karehtii toisia. Olen tavannut monia jotka ovat kerskailevat seksillä ja kuinka se on hyvää, jne. Mutta kun tarkemmin katsoo, eivät he ole nuorekkaita, tai iloisia. Usein ovat vähän vetelyksiä ja ylipainoisia.
- Eikoskaanrunkannu
Oisit vaa jäänyt eunukiksi arabimaahan :)
- Kaiken_saanut_MIES
"Parempaa lihaa kuin Tinderissä"
Tuossa mainoksessa on paljon perää, joten et ole paljosta jäänyt vaille.
Kertoi: Kaiken saanu MIES. - eipanetaenää
Minäpä sanon että voi kun ihanaa kun se loppui,ei tarvii olla ajatella koko asiaa.
Mies löysi himokkaan muijan vanhoilla päivillään panoksiaan varten.
Nyt kelpais munaton ja panoton loppuelämä,mut kukapa mies uskaltaa tunnustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314767- 343376
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833164- 112247
- 271810
- 121778
- 1611773
- 1011267
- 1371107
- 141059