Yö-elämä Joutsassa?

tullakko-vai-eikö-tulla

Onko sellaista, ja jos on, niin missä ja millaista.

31

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuollutta

      Mitä onko? Yöelämää? Anna mun nauraa.

    • Odotellaan

      Iltaelämää 10-15 v kersoilla , tuikkusta asuntojen ikkunoiden takana . Saas nähdä koska tenava satuttaa itsensä ..Kyl siinä sitten vanhemmat repivät pers,,,,,sä et mihin on kolhinu ittensä .

    • veksi1951

      Onhan täällä! Nuoret ja keski-ikäiset eka Jurttiin, sitten Kellarriin ja lauantaisin vielä Huttulaan josta varma saanti! Joutotuvasta löytyy karaokea.

    • OlenKuullut

      Ottaako naiset miehiltä suihin Huttulan vessassa ja parkkipaikalla?

      • Hepsheijaa

        Ei tokkiisa jäätelö tuutti on pakkasella kylmää!!!


      • Imuteho

        Kyllä on totta vaikka kukaan ei voi uskoa et ketkä mut ei oo asiani tätä kertoa. Saat valita haluatko varatulta vai vapaalta suulta imut :D


      • kukahaluusuihin

        Kiihottavampi olisi tietysti varattu imijä. Kesken illan vaikka pihalla autossa. Sen jälkeen takaisin baarin humuun,- ihan kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan...LÖYTYYKÖ IMUTTAJANAISTA?


      • pallipaavo

        mää oon kyl mies mut loppaan poskee sulta koska vaa


      • LasitHuurussaOli

        Lauantai-iltana ainakin vihreessä audissa otettiin poskeen kovastikin Huttulan pihassa.


    • KorppikotkaRaakkuu

      Joo siis yöelämää :D lauantaisin huttulassa ku keski-ikäiset akat vikittelee teinipoikia jatkoille. Yöelämää ja hupia samalla ku tuota touhua katsoo. Nyt en oo ees viittiny mennä viihdyttää itteäni ku kuulee noi jutut viikolla muutenki. Et ku kerran joutsan yöelämässä käyt niin et toiste tule. Haaskat siellä jo sua kärkkyy. Musta eivät oikeen dikkaa ku ekaks olen nainen ja tokas yhdelle haaskalle kerran sanoin pari valittua sanaa ku keikutteli ittensä mun ukon eessä sillä välin ku vessassa kävin ja vielä luuli ettei oo silmiä päässä ku yritti hipelöidä sitä vaikka mies sanoi et kiitos mutta ei kiitos. Sanoinpa pari valittua niin korppikotka läks uusia uhreja ettiä. Et en suosittele ku eivät oo ees nättejä saati sit nuoria. Keski-iän jo ylittäny.

      • huttularules

        Sunkin ukollas on kyrvässä syylä...kato vaikka pienipäinen paskonärhi...


    • HiplaaKoplaa

      Luetut tarinat tuovat esille henkisen köyhyyden , toisten solvaaminen vielä erikoisempaa esilletuloa . Ihmettelen miten noin loistavilla ominaisuuksilla varustettu NAINEN on valinnut illanviettopaikakseen juuri tuon ?

      • KorppikotkatraakkuuOsa2

        Jos minua tarkoitit niin varmasti vaan sen takia joskus olen käynyt et oon varmaan vitun utelias :D ja kiva näyttää naamaa kun nuo vittusaatanat on siellä. Jotenki vaan yököttää tietyt ihmiset mitkä leikkii niin saatanan hienoa neitiä arkena on vapaalla teinipoikia ja varattuja kärkkyvä haaska. Onneksi kotona on kiva nykyään olla niin eipä tarvii olla yökkimässä huttulassa. Kun tietää kuitenki et kaiken kuulee viikolla kuinka nämä hienot neidit on taas ollu haaskalla.


      • yhäedelleenrules

        sun ukkos on haaskalla kun sua nai...


    • wertel

      On se rajua meininkiä tuo joutsalainen yöelämä,oikein mä vapisen jännityksestä ...

    • Kelleskelpaat

      KorppiSotka on vitunkiva ku ei tuu pilaan toisten ilonpitoo , löhöö vaa himassaa omis limoissaan . oot muute ennenkesää EX !!!! vitut sillee

      • Totuuksiasaaainakertoa

        Osuiko omalle tunnolle kelleskelpaat? Mitäpä pahaa tuossakaan oli? Ihan hyvä et joku sanoo mikä on meno. Tuollainen toiminta on ällöttävintä mitä voi. Taitaa muut olla enemmän exiä kun tuo nainen kuka nämä totuudet kerto.


    • samaaReikää

      Mielipide = harvoin totuus . Vain tuuletus omasta vitun tylsyydestä , joka johtunee siit et kukaan ei järkkää mitään vitun kivaa sulle .

      • TotuusEiPalaTulessa

        Tästä on tullut keskustelua ihmisten kanssa ja sanotaanko näin et totuus on tuotu julki. Toki aika kärkkääseen sävyyn mutta kuitenki


    • NainenkoHan

      Aloittaja yleistää käytyään kerran "yössä elämässä ". Tuuollaisestahan tietämys & komus syntyy ? Vai onko sittenkään luotettava aloituksen tekijän hajatelma ?

    • allalone

      Yöelämää: hautausmaan väpättävä valo ja lipputankojen narujen pauke ---sellaista Joutsassa tähän aikaan yöstä !

    • naitklap

      Yleensä on vilkasta yöelämää, mutta nyt se meni Jämsään katsomaan sairasta äitiään.

    • sanosMuuta

      JA ensi yö tuo merkittavän muutoksen yölliseen elämäänne ! Kokekaa ja naattikaa

    • Paikallinen

      Vieraalta kuulostaa kerrottu Huttulan meininki. Itse en ole moista nähnyt enkä kyliltä kuullut. Mukavia iltoja tullut vietettyä ystävien kanssa ja vielä siellä tuttuihinkin törmää vaikka juhlakansa nuorenee vuosi vuodelta. Kaikilla on näyttänyt kivaa olevan.

    • JaSsooog

      Kyvytöntä porukkaa jos lehdykäisen juttu pitää paikkansa ( löi alumiini mailalla toista kaaliin ) uhri ei tarvinnut edes hoitoa . Pelle porukat yössä . Naarattaa tuollaaset urpot yös

    • kjhgdfgh

      millois se aukeaa se uusittu jurttipp vai mikä se oli siellä kauempana kirkosta

    • Vetelyyttä

      Eipä taida olla porukkaa joka kykenee hommaan . Siinä pitkä systeemi mätänee ja lahoaa pikkuhiljaa .

    • paistintirr

      Joutsassa kaikki l a h o a a,missä jotain kovaa???

    • immenkalvotPaukkuu

      Joutsaan tulossa vokki!!!??? Alkaa rikastuminen sielläkin...

    • grinch11

      Vokki oli ja meni,kuten kaikki muukin mikä iloisesti alkaa ! Mikä pitää ihmisen Joutzassa !? Kysynpä vaan ?!
      Jouluvalotkin oli toooosi upea NÄKY KIRKONKYLÄSSÄ v. 2016.

    • mattira

      Rutalahden baarissa havaittu liikehdintää. Sirpa ja Pekka aikovat avata sen uudestaan ja valloittaa joutsalaiset erinomaisilla pitsoillaan. Tervetuloa taasen arvoisat janoiset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe