Voi jepuli.
Mitä ajatuksia tuo teille tilanteeni:
Olen energinen,runoileva, intoa ja elämää täynnä
oleva nainen mutta fysiikka petti.Olen menossa
toiseen selkäleikkakseen ja toivon et onnistuu.
Olen juuri kokenut avioeron, pesänjaon sekä
elämän uudelleen opettelun. Hei, ei mitään--
selvisin kai. Mutta kun ystävät sanoo et hae tyttö itsellesi kamu, en uskalla. Jos haen niin
luulevat et haen sairaanhoitajaa muutamaksi kuu-
kaudeksi.En hae, vaan en halua kiusata ketään
kaksilahkeista. Mutta olen onnellinen et olen
selvinnyt näistä arkipäivän vaikeista pulmista ja
haluan elää vielä niillä eväillä mitä on.
Tavataan palstoilla ilman surkeilua.
50 vuotta
4
1734
Vastaukset
- hyvä asenne
mä oon vaan käyny noi läpi 3kymppisenä joten zemppaamalla vaan eteenpäin, täysillä eteen! Hyvä asenne auttaa paljon, ja onkin itsestäsi kiinni onnitutko vai et tekemään itsesi onnelliseksi.
- Missu
Olen otettu toivotuksestasi, kiitos.
Mun on otettava irti kaikki arjesta ja kaikki otan.t. Missu
- n52
positiivinen asenne sinulla tuntuu olevan.Turhaa kumminkin arkailet kumppanin etsimistä.Etsi ihmeessä jos siltä tuntuu.Luulotautiset kulkijat voit jättää omaan arvoonsa.Voimia sinulle!
Todella tsemppiä sulle Missu !
Olet varmaan kuullut että ihminen on aika sitkeä yksilö ja hyvin kestävääkin lajia .
Itseänikään ei tuo elämä ole silkkihanskalla pidellyt , joten tiedän mistä puhun .
Ilman hyvää `Ystävää kaveria tai rakasta , miten sen sitten haluaa ilamista ole hyvä olla kenenkään. Jokainen meistä tarvitsee sellaista ja on kiva kun sellainen on . Anna muiden ajatella mitä hyvänsä elämäsi on sinun ja sinä nauti siitä , se meidän elomme täällä on niin lyhyt .Joitakin vuosia sitten eräs vanha tai paremminkin kauan elänyt nainen sanoi mulle , nauti elämästäsi ja tee mitä itse koet oikeaksi , koska se on sinun elämäsi jota elät . Tuota olen noudattanut ja antanut piut , paut muille . Hyvää kevään jatkoa sinulle ja toivottavasti se leikkauksesi autaa sinua , jos näet tuolla niin nypää hiasta ja kerro miten kävi .
Terveisin Nestori Miikkukainen se veijari sieltä jostain !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855