Voi jepuli.
Mitä ajatuksia tuo teille tilanteeni:
Olen energinen,runoileva, intoa ja elämää täynnä
oleva nainen mutta fysiikka petti.Olen menossa
toiseen selkäleikkakseen ja toivon et onnistuu.
Olen juuri kokenut avioeron, pesänjaon sekä
elämän uudelleen opettelun. Hei, ei mitään--
selvisin kai. Mutta kun ystävät sanoo et hae tyttö itsellesi kamu, en uskalla. Jos haen niin
luulevat et haen sairaanhoitajaa muutamaksi kuu-
kaudeksi.En hae, vaan en halua kiusata ketään
kaksilahkeista. Mutta olen onnellinen et olen
selvinnyt näistä arkipäivän vaikeista pulmista ja
haluan elää vielä niillä eväillä mitä on.
Tavataan palstoilla ilman surkeilua.
50 vuotta
4
1698
Vastaukset
- hyvä asenne
mä oon vaan käyny noi läpi 3kymppisenä joten zemppaamalla vaan eteenpäin, täysillä eteen! Hyvä asenne auttaa paljon, ja onkin itsestäsi kiinni onnitutko vai et tekemään itsesi onnelliseksi.
- Missu
Olen otettu toivotuksestasi, kiitos.
Mun on otettava irti kaikki arjesta ja kaikki otan.t. Missu
- n52
positiivinen asenne sinulla tuntuu olevan.Turhaa kumminkin arkailet kumppanin etsimistä.Etsi ihmeessä jos siltä tuntuu.Luulotautiset kulkijat voit jättää omaan arvoonsa.Voimia sinulle!
Todella tsemppiä sulle Missu !
Olet varmaan kuullut että ihminen on aika sitkeä yksilö ja hyvin kestävääkin lajia .
Itseänikään ei tuo elämä ole silkkihanskalla pidellyt , joten tiedän mistä puhun .
Ilman hyvää `Ystävää kaveria tai rakasta , miten sen sitten haluaa ilamista ole hyvä olla kenenkään. Jokainen meistä tarvitsee sellaista ja on kiva kun sellainen on . Anna muiden ajatella mitä hyvänsä elämäsi on sinun ja sinä nauti siitä , se meidän elomme täällä on niin lyhyt .Joitakin vuosia sitten eräs vanha tai paremminkin kauan elänyt nainen sanoi mulle , nauti elämästäsi ja tee mitä itse koet oikeaksi , koska se on sinun elämäsi jota elät . Tuota olen noudattanut ja antanut piut , paut muille . Hyvää kevään jatkoa sinulle ja toivottavasti se leikkauksesi autaa sinua , jos näet tuolla niin nypää hiasta ja kerro miten kävi .
Terveisin Nestori Miikkukainen se veijari sieltä jostain !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121730En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331138SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2181096Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7291992Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36845- 42786
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6761It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9752+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723