50 vuotta

Missu

Voi jepuli.

Mitä ajatuksia tuo teille tilanteeni:
Olen energinen,runoileva, intoa ja elämää täynnä
oleva nainen mutta fysiikka petti.Olen menossa
toiseen selkäleikkakseen ja toivon et onnistuu.
Olen juuri kokenut avioeron, pesänjaon sekä
elämän uudelleen opettelun. Hei, ei mitään--
selvisin kai. Mutta kun ystävät sanoo et hae tyttö itsellesi kamu, en uskalla. Jos haen niin
luulevat et haen sairaanhoitajaa muutamaksi kuu-
kaudeksi.En hae, vaan en halua kiusata ketään
kaksilahkeista. Mutta olen onnellinen et olen
selvinnyt näistä arkipäivän vaikeista pulmista ja
haluan elää vielä niillä eväillä mitä on.
Tavataan palstoilla ilman surkeilua.

4

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä asenne

mä oon vaan käyny noi läpi 3kymppisenä joten zemppaamalla vaan eteenpäin, täysillä eteen! Hyvä asenne auttaa paljon, ja onkin itsestäsi kiinni onnitutko vai et tekemään itsesi onnelliseksi.

• Missu

Olen otettu toivotuksestasi, kiitos.
        Mun on otettava irti kaikki arjesta ja kaikki otan.t. Missu

• n52

positiivinen asenne sinulla tuntuu olevan.Turhaa kumminkin arkailet kumppanin etsimistä.Etsi ihmeessä jos siltä tuntuu.Luulotautiset kulkijat voit jättää omaan arvoonsa.Voimia sinulle!

• Todella tsemppiä sulle Missu !
      Olet varmaan kuullut että ihminen on aika sitkeä yksilö ja hyvin kestävääkin lajia .
      Itseänikään ei tuo elämä ole silkkihanskalla pidellyt , joten tiedän mistä puhun .
      Ilman hyvää `Ystävää kaveria tai rakasta , miten sen sitten haluaa ilamista ole hyvä olla kenenkään. Jokainen meistä tarvitsee sellaista ja on kiva kun sellainen on . Anna muiden ajatella mitä hyvänsä elämäsi on sinun ja sinä nauti siitä , se meidän elomme täällä on niin lyhyt .Joitakin vuosia sitten eräs vanha tai paremminkin kauan elänyt nainen sanoi mulle , nauti elämästäsi ja tee mitä itse koet oikeaksi , koska se on sinun elämäsi jota elät . Tuota olen noudattanut ja antanut piut , paut muille . Hyvää kevään jatkoa sinulle ja toivottavasti se leikkauksesi autaa sinua , jos näet tuolla niin nypää hiasta ja kerro miten kävi .
      Terveisin Nestori Miikkukainen se veijari sieltä jostain !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe