http://www.ess.fi/uutiset/paijathame/art2317696
Ruoka kuohuttaa tunteita Asikkalan vastaanottokeskuksessa
Tallukassa taas muslimit valittavat ruoasta
5
87
Vastaukset
- Tervemenoakotimaahan
Sanokaa niille että kotiin voi aina palata. Matkatkin maksetaan.
- ownwfrjne
Pussikeitot ja leivänkännykät varmasti olisivat herkkuruokaa kun kirjoituksilla vain taas kinutaan himoittua ruokarahaa joita voisi taas esitellä facessa kotomaahansa kuinka ollaan varoissaan.
Turvapaikan hakija taas olisi kiitollinen kaikesta.
- enminäainakaan
Kuka enää yllättyy että paskasakki haluaa lisää ja enemmän?
- rrlmahn
Onko siellä pakolaisleirillä ollut aina tuore liha pöydässä... mistä nämä ovat tulleet ? Takaisin ja äkkiä jos sapuskat ei kelpaa. Näinä aikoina kun suomessa on tosi köyhiä omassa maassa tuntuu TOSI PAHALTA lukea tällaisia kommentteja. Lehtikuvassa nainen esittelee leipäkasaa ja teksti: nämä menevät roskiin !! Onko joku ihme että herää katkeruutta, rasismia ja vaikka mitä näitä tulijoita kohtaan. Ja päättäjiä jotka ovat nämä tänne ottaneet omilla päätöksillään.
- rwet
Sianlihaa niille pitää tarjota.Siitähän ne vimmastuisi ,mut eihän me semmosta nyt haluta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386