Kävin äidin kanssa ostamassa uuden talvitakin. Tykkäsin, aivan ihana! Seuraavana päivänä järkytys, äiti oli ostanut samanlaisen! Siis mä olen 15 v ja äiti melkein 50 v. Mitä mä nyt teen? En voi näyttäytyä äidin kanssa samanlaisissa vaatteissa! Mulla on mummotakki, mutsitakki! Tai siis äitihän siinä takissa typerältä näyttää enkä mä, koska se on nuorten naisten takki! Jos mä palauttaisin sen, mutta mitä selitän äidille. Mua ärsyttää jo se, jos koulussa jollain on samanlaisia vaatteita, saati sitten äidin päällä. Ei ei se voi tehdä tälläistä. Mitä se edes kuvittelee kun ostaa samanlaisen takin!
Äidillä samanlainen takki
5
116
Vastaukset
Nykyajan ongelmat joo. Käykö äiti samaa koulua kuin sinä?
- TheNewEsups
Joidenkin äidit lyö ja haukkuu lapsiaan kellon ympäri ja sää tuut tänne itkemään kun äiti osti samanlaisen vaatekappaleen. Olisko hyvä aika harkita itsemurhaa?
- hörähdys
Ja sun mielestä täällä saa vaan itkeä sitä, että vanhemmat hakkaa? Siinä tapauksessa koko palsta on turha. Ei se tilanne täällä valittamalla parane! Se kuuluu poliiseille ja sossuille. Ja sun mielestä on oikeen ehdottaa itsemurhaa, jos jollain on ns elämän pikku ongelmia? Mikä ääliö!
On siinäkin ongelma :'D voisin jo näin arvaamalla sanoa minkälainen luonne olet..
Kannattaahan se palauttaa, jos et sitä kerran halua käyttää. Selitykseksi voit sanoa ihan sen oikean syyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779