V300

hermot riekaleina

Onko kukaan saanut toimimaan tuossa puhelimessa sitä, että henkilöllä on oma soittoääni, mutta tekstiviestiääni pysyy vakiona? Itse olen nyt saanut tuon muutaman kerran toimimaan, mutta näyttää siltä, että siinä ei ole mitään johdonmukaisuutta vaan tuo lakkaa toimimasta yhtäkkiä tai sitten vaikka toinen nimi on samalla tavalla laitettu niin siinä tuo ominaisuus ei toimi. Eli olen yrittänyt laittaa soittoäänen luokan mukaan ja joskus toimii siten, että tekstiviestin kyseiseltä henkilöltä tullessa soi tavallinen tekstiviestiääni kun taas sitten kun ei toimi niin soi kyseiselle luokalle määrittämäni soittoääni.
Eli ei voi tietää tuliko viesti vai soiko puhelin kun alkaa joku mp3-biisi laulaa...
Tuo ei ärsyttäisi yhtään niin paljon jos sitä ei olisi ikinä saanutkaan toimimaan, mutta tuo on jo todella hermoja raastavaa kun välillä toimii ja sitten taas ei. Olen tyhjentänyt puhelinluettelon kokonaan ja tehnyt kaiken alusta monta kertaa, joskus auttaa joskus ei.

6

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss

      käynnistä puhelin uudelleen joka kerta kun oot laittanut henkilökohtaisen soittoäänen

      • .....

        Olen sitä käynnistellytkin ja joidenkin kohdalla se toimii juuri sen jälkeen, mutta ei kaikkien.
        Tarviiko siis käynnistää joka kerta kun muokkaaki niitä, jos vaihtaa soittoääntä? Entä jos luokkaan laittaa vaikka kolme ihmistä niin voiko ne laittaa ja käynnistää sitten uudestaan vai jokaisen nimen jälkeen?
        Ihan ihme luuri on tuon suhteen, muuten kyllä tykkään.


      • seee
        ..... kirjoitti:

        Olen sitä käynnistellytkin ja joidenkin kohdalla se toimii juuri sen jälkeen, mutta ei kaikkien.
        Tarviiko siis käynnistää joka kerta kun muokkaaki niitä, jos vaihtaa soittoääntä? Entä jos luokkaan laittaa vaikka kolme ihmistä niin voiko ne laittaa ja käynnistää sitten uudestaan vai jokaisen nimen jälkeen?
        Ihan ihme luuri on tuon suhteen, muuten kyllä tykkään.

        se on vähän kuin windows pitäisi toimia ilman uudelleen käynnistystä vaan ei aina toimi jos vaihdat soittoääntä niin käynnistä uudelleen joka helvetin kerta niin toimii varmemmin.


    • Min

      Onko kellään muulla ongelmia tämän puhelimen kanssa? Mulla on jo toinen menossa ja sekin on ruvennut kenkkuilemaan.

      • oli niin isoja ongelmia ettei huoltokaan osannut korjata oli niille 5kertaa sit ne anto uuden puhelimen ja pariviikkoa sit sekin oli huollossa eri vian takia kyllä tämän kerran mutta muita kuin teknisiä ongelmia puhelimen kanssa ei ole ollut toimii (kun toimii) kuin unelma=)


    • mä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe