V300

hermot riekaleina

Onko kukaan saanut toimimaan tuossa puhelimessa sitä, että henkilöllä on oma soittoääni, mutta tekstiviestiääni pysyy vakiona? Itse olen nyt saanut tuon muutaman kerran toimimaan, mutta näyttää siltä, että siinä ei ole mitään johdonmukaisuutta vaan tuo lakkaa toimimasta yhtäkkiä tai sitten vaikka toinen nimi on samalla tavalla laitettu niin siinä tuo ominaisuus ei toimi. Eli olen yrittänyt laittaa soittoäänen luokan mukaan ja joskus toimii siten, että tekstiviestin kyseiseltä henkilöltä tullessa soi tavallinen tekstiviestiääni kun taas sitten kun ei toimi niin soi kyseiselle luokalle määrittämäni soittoääni.
Eli ei voi tietää tuliko viesti vai soiko puhelin kun alkaa joku mp3-biisi laulaa...
Tuo ei ärsyttäisi yhtään niin paljon jos sitä ei olisi ikinä saanutkaan toimimaan, mutta tuo on jo todella hermoja raastavaa kun välillä toimii ja sitten taas ei. Olen tyhjentänyt puhelinluettelon kokonaan ja tehnyt kaiken alusta monta kertaa, joskus auttaa joskus ei.

6

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss

käynnistä puhelin uudelleen joka kerta kun oot laittanut henkilökohtaisen soittoäänen

• .....

Olen sitä käynnistellytkin ja joidenkin kohdalla se toimii juuri sen jälkeen, mutta ei kaikkien.
        Tarviiko siis käynnistää joka kerta kun muokkaaki niitä, jos vaihtaa soittoääntä? Entä jos luokkaan laittaa vaikka kolme ihmistä niin voiko ne laittaa ja käynnistää sitten uudestaan vai jokaisen nimen jälkeen?
        Ihan ihme luuri on tuon suhteen, muuten kyllä tykkään.

• seee
        ..... kirjoitti:

Olen sitä käynnistellytkin ja joidenkin kohdalla se toimii juuri sen jälkeen, mutta ei kaikkien.
        Tarviiko siis käynnistää joka kerta kun muokkaaki niitä, jos vaihtaa soittoääntä? Entä jos luokkaan laittaa vaikka kolme ihmistä niin voiko ne laittaa ja käynnistää sitten uudestaan vai jokaisen nimen jälkeen?
        Ihan ihme luuri on tuon suhteen, muuten kyllä tykkään.

se on vähän kuin windows pitäisi toimia ilman uudelleen käynnistystä vaan ei aina toimi jos vaihdat soittoääntä niin käynnistä uudelleen joka helvetin kerta niin toimii varmemmin.

• Min

Onko kellään muulla ongelmia tämän puhelimen kanssa? Mulla on jo toinen menossa ja sekin on ruvennut kenkkuilemaan.

• oli niin isoja ongelmia ettei huoltokaan osannut korjata oli niille 5kertaa sit ne anto uuden puhelimen ja pariviikkoa sit sekin oli huollossa eri vian takia kyllä tämän kerran mutta muita kuin teknisiä ongelmia puhelimen kanssa ei ole ollut toimii (kun toimii) kuin unelma=)

• mä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe