Onko kukaan saanut toimimaan tuossa puhelimessa sitä, että henkilöllä on oma soittoääni, mutta tekstiviestiääni pysyy vakiona? Itse olen nyt saanut tuon muutaman kerran toimimaan, mutta näyttää siltä, että siinä ei ole mitään johdonmukaisuutta vaan tuo lakkaa toimimasta yhtäkkiä tai sitten vaikka toinen nimi on samalla tavalla laitettu niin siinä tuo ominaisuus ei toimi. Eli olen yrittänyt laittaa soittoäänen luokan mukaan ja joskus toimii siten, että tekstiviestin kyseiseltä henkilöltä tullessa soi tavallinen tekstiviestiääni kun taas sitten kun ei toimi niin soi kyseiselle luokalle määrittämäni soittoääni.
Eli ei voi tietää tuliko viesti vai soiko puhelin kun alkaa joku mp3-biisi laulaa...
Tuo ei ärsyttäisi yhtään niin paljon jos sitä ei olisi ikinä saanutkaan toimimaan, mutta tuo on jo todella hermoja raastavaa kun välillä toimii ja sitten taas ei. Olen tyhjentänyt puhelinluettelon kokonaan ja tehnyt kaiken alusta monta kertaa, joskus auttaa joskus ei.
V300
6
704
Vastaukset
- sssss
käynnistä puhelin uudelleen joka kerta kun oot laittanut henkilökohtaisen soittoäänen
- .....
Olen sitä käynnistellytkin ja joidenkin kohdalla se toimii juuri sen jälkeen, mutta ei kaikkien.
Tarviiko siis käynnistää joka kerta kun muokkaaki niitä, jos vaihtaa soittoääntä? Entä jos luokkaan laittaa vaikka kolme ihmistä niin voiko ne laittaa ja käynnistää sitten uudestaan vai jokaisen nimen jälkeen?
Ihan ihme luuri on tuon suhteen, muuten kyllä tykkään. - seee
..... kirjoitti:
Olen sitä käynnistellytkin ja joidenkin kohdalla se toimii juuri sen jälkeen, mutta ei kaikkien.
Tarviiko siis käynnistää joka kerta kun muokkaaki niitä, jos vaihtaa soittoääntä? Entä jos luokkaan laittaa vaikka kolme ihmistä niin voiko ne laittaa ja käynnistää sitten uudestaan vai jokaisen nimen jälkeen?
Ihan ihme luuri on tuon suhteen, muuten kyllä tykkään.se on vähän kuin windows pitäisi toimia ilman uudelleen käynnistystä vaan ei aina toimi jos vaihdat soittoääntä niin käynnistä uudelleen joka helvetin kerta niin toimii varmemmin.
- Min
Onko kellään muulla ongelmia tämän puhelimen kanssa? Mulla on jo toinen menossa ja sekin on ruvennut kenkkuilemaan.
oli niin isoja ongelmia ettei huoltokaan osannut korjata oli niille 5kertaa sit ne anto uuden puhelimen ja pariviikkoa sit sekin oli huollossa eri vian takia kyllä tämän kerran mutta muita kuin teknisiä ongelmia puhelimen kanssa ei ole ollut toimii (kun toimii) kuin unelma=)
- mä.
http://news.zdnet.com/2100-1035_22-5570105.html
Kuten jutussa sanotaan, V300:n akku oli alkuperäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026