Olis yksi kysymys Snapchatista. Olen nyt aloittanut sen hieman myöhässä mutta kuitenkin. Jos joku lähettää sinulle snäpin, jossa on vain selfien/selfie ja kuvatekstissä lukee "streak" ---> mitä nuo tarkoittavat? Kyllä tiedän mitä tuo streak tarkoittaa. Ja LISÄKSI MITEN NIIHIN PITÄISI VASTATA?
Snapchatiin liittyen
okdjdkdkh
6
5424
Vastaukset
Se on se tuli joka näkyy sun nimen vieres se kertoo et mont päivää ootte puhunu snäpis putkee
- alkuperäinejbjkb
Joo kyllä minä tiedän mikä striikki on, mutta jos joku selfien mukana kuvatekstinä streak, mitä pitäisi vastata
alkuperäinejbjkb kirjoitti:
Joo kyllä minä tiedän mikä striikki on, mutta jos joku selfien mukana kuvatekstinä streak, mitä pitäisi vastata
Vastaa streak se laitetaa striiki jatkamiseks
- yuks
No snapchat on vaan jonnelle.
- Kffkjddkdjj
Kiitos tästä. Miksi?
- Anonyymi
Kiitos siitä että oot kysyny tätä ku itekki oon aina miettiny😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741