kaatakohan se seuraavaksi speedin kun näkyy siellä huseeraavan?
eltsi speedillä
8
187
Vastaukset
- speedot
Tarjoon kahvit jos niin hyvin käy!
- AulisjaOiva
Me Tiimsterit keitämme yhdessä omistamassamme vetäjässä aina itse tuoretta ja maistuvaa kahvia.
- tiimstajillekysymys
Lasketteko te tiimsterit ikinä luikuria kärryä viedessänne tai noutaessanne?
- AulisjaOiva
tiimstajillekysymys kirjoitti:
Lasketteko te tiimsterit ikinä luikuria kärryä viedessänne tai noutaessanne?
Ehdottomasti. Mutta luikuria ja kaskuja laskemme vain ja ainoastaan kärriä vetäessämme ja tauoilla. IKINÄ emme laske luikuria virka-apu tehtävän ollessa meneillään, EMME IKINÄ. Virka-apu tehtävät ovat äärettömän salaisia ja vaarallisia ja me Tiimsterit hoidamme ne käsi sydämmellä.
- tiimstaajillekysymys
Mitä vanukkaita ja nameja teillä Tiimstereillä on vetäjässä mukana?
- AulisjaOiva
tiimstaajillekysymys kirjoitti:
Mitä vanukkaita ja nameja teillä Tiimstereillä on vetäjässä mukana?
Meillä ei oikeastaan ole kärrin vetäjässä paljua namikoita tai kiisseleitä mukana ajun aikana, mutta tauvoilla nakellaan tymäkästi vanukasta ja kiisseleitä, joissa on makuna marjan makua. Namikka pussi tai hillomunkkipussukka saattaa kärrin vedon aikana olla avoinna keskikonsoolissa, josta sitten napsimme makeaa suuhun tuottamaan suuhun mukavan makeaa makua.
Toinen tärkeä seikka on se, että MILLOINKAAN emme nakkele välipalaa kun olemme poliisin kytsusta antamassa virka-apua rosvojen kiikkiin saannissa. Kyläläisten auttamis keikoilla saatamme simpauttaa välipalaakin, mikäli jonkun maatalon henkilökunta tarjoaa. Välipalaoina ainakin meidän Tiimsteri tiimi napostelee makean makuisia ja runsaan marjaisia kiisseleitä, suklaavanukkaita ja hillomunkkeja.
- tiimsteritietoa
Jouduttekos te tiimsterit ikinä hankaluuksiin maatalojen henkilökunnan kanssa? Jos vaikka jahtaatte rosvoja valtavalla rekallanne ja joudutte ajamaan esim. sänkipellolle, niin luulisi että maatalon henkilökunta suuttuu teille?
- TiimsteritAjaO
Kyllä kerran suutuivat, kun veturimme talloi juuri istutetun kaurapellon jahdatessamme rosvoja. Poliisit ilmoittivat heille että olemme virka apu tehtävissä ja että olemme sankari tiimstereitä. Laskimme vielä poliisien kanssa läjät lannoitteeksi pellolle ja kaikki päättyi hyvin. Me Tiimsterit emme milloinkaan läjätä läjää, muuta kuin virka apu tehtävän niin vastiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053