Chat-huoneet eivät toimi.

Noniin, kuten jo otsikosta ilmenee, niin ei toimi chatit taaskaan. Mikähän siinä nyt on olevinaan ongelmana?

48

3987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.on.rikki

      Joku tiedote etusivulla olis ihan kiva ele ylläpidolta, vaikkapa että: SÄTTI ON RIKKI. Mutta kun ei edes sitä. Toisaalta, samapa tuo.

    • KissMeeee

      Pääsee sättiin sivuhistorian kautta suoralla linkillä :-)

      • En minä vaan pääse. :D


      • Dead_Night_Warrior kirjoitti:

        En minä vaan pääse. :D

        haeppa googlella vaikkapa suomi24 rantasauna ja hae niin pääset sieltä sioraan huoneeseen ja jos olet kirjaautunu jo aiemmin pääset sisäänki sitä kautta


    • PERSEESTÄTERVESIÄ

      JUU! EI PÄÄSE SIVUJEN HISTORIANKAAN KAUTTA!

      • kysyvä

        Harvoin tulee käytyä chatissa,tänään yritin,kas,kas en päässyt!
        Pikkusen otti päähän,korjatkaa vika pikimmiten!


      • eipääseei

        noista linkeistä. eikä edellisistäkää


    • Vauhdikaselämä

      Olette varmaan lohduttomia, kun ainoa mielekäs asia elämässänne, chat, ei toimi. Nyt olisi hyvä tilaisuus opetella ihan oikeaa elämää.

      • dikaselmä

        no onneks keskustelut toimii niin sun elämäs ei oo katkolla


    • outokala82

      kissin chatti oli parempi. voisi perustaa tänne uusia chat-huoneita, koska nämä nykyiset eivät vedä

      ehdotan

      Formula 1 -varikko
      Jokkis-varikko
      Todelliset Musadiggarit

      • Kertaatko mennyttä elämääsi ja menetettyjä vuosia? Todelliset musadiggarit kuuntelivat Mattia ja Teppoa. Viikonloppuisin ehkä Frederikkiä.


    • ptäti

      Saisinko linkin eräille toisille kanaville...

    • LAPPULUUKULLE

      Toivottavasti koko paska foorumi lopetetaan.

    • kannustaja-

      nyt kaikilla on tilaisuus käydä vaikka ulkoilemassa. Ulkomaailmassa voi kohdata uusia kokemuksia

    • Menepois

      Kuka häiritsee chatteja?

    • Bradleym

      Varmaan UFO häiritsee, tai sitten ihan oikeasti, tämä on TRUMPIN salaliittoteoria.

      *Pukee foliohattua päähänsä*

      • JoosefMengele

        Perkele, se uusi american resitentti lopetti kattimmekin heti


    • Estoinen

      Miten heterohuoneisiin pääsee?

    • alaspito

      Suomi24 jäljittää multinikkejä. Jos löytyy jokin yhteinen tekijä nikkien välillä, ne poistetaan armotta. Eipä jääne montakaan nikkiä jäljelle. Nikkitehtailijat laitetaan näin kuriin.

    • Pois.Ne.Estot

      Uskotko että täällä monikaan elämäänsä kyllästynyt kaipaa muuta kuin lisää hautausmaa ja hautaustoimiston odotushuone -tyyppisiä paikkoja lymyilyynsä?

    • chatissa.taas

      Kaikista vinkeistä kiitos!

    • joskus_kivaa

      samat täältä! hyvä että jotenkin ees

    • Trumpinsyytäkö

      HERÅä? Onko Suomi sama ku aller julkasut joka painaa myös 7-päivää lehtee?

    • hyytynyt

      Mikähän nyt on taas olevinaan ongelma?

    • Varachat
    • Syynämikä

      Perhana! Sunnuntai-ilta - kerrankin, kun olis aikaa sättäillä, niin eiköhän jotakin erroria tarjoa. Miksi?

    • Onhan se nyt niin usein toimimatta , siis päin p...settä ettei enää sovi ihmetellä. Kuuhunkin lennetään , mutta ei saada yhtä Chattia toimimaan kunnolla.

      • ilimanen netti.. ponsorit puuttuu.. köyhä tyytyköön osaansa. ;) onhan tähän totuttu vuosien saatossa


      • lännennopein

        Kaksi vakkaria itkee , tuliko ikävä chattia ? Puuttuiko allakasta merkintä , muuttuiko päiväjärjestys , iskikö katkeruus ,,olette heikoimmat lenkit !


    • ChattiKuntoon

      Joo chattiin ei pääse on se ihmetouhua !

    • Jotta_näin

      Hyvinpäs toimii joo suomi 24. Keskusteluunkin kun kirjoittaa, tulee niihin, vanha vuosiluku 2016 Vaikka vuosi vaihtunut jo aikoja sitten.
      Tuon varachat jutun kirjoitin eilen 28.3.2017 kun chat ei toiminut.

    • Anonyymi

      Ainahan voi mennä naisiin,kalaan,kaljalle,jääkaapille,grillamaan,hässlämään,autoilemaan,,itse poljen pyörällä koko ajan puhelin päällä ja odottelen koska tämä huone aukee.

    • Anonyymi

      minä kun oisin etsinyt miestä :D

    • Anonyymi

      En ikinä ole käynyt sättimässä enkä aio käydä tänäänkään.

    • Anonyymi

      Sepä niin.. missä lie vika tällä kertaa ???

    • Anonyymi

      eurosinkkuihin vaan - siell on muitakin

    • Anonyymi

      Onhan se niin et fiksut on Aina siellä.

    • Anonyymi

      Näinhän se taas..onhan viikonloppu !!!

    • Anonyymi

      Taasko se sinkut 40 / kahvila chatin mielisairas ollut asialla.

    • Anonyymi

      Jotain harmittaa vietävästi, kun porukka kokoontuu viikonloppuna chattailemaan. Ihan kuin tahallaan, kiusallaan aina viikonloppuna tekisi jotain saadakseen chathuoneet nurin.
      Onkohan suomi24 ylläpidolla päivystävää korjaajaa? Jos ei ole, chathuoneisiin pääsee seuraavan kerran vasta arkena.

      • Anonyymi

        Eipäs ole korjattu arkenakaan. Kun on ilmainen, käyttäjistä ei niin välitetä.


    • Anonyymi

      Nyt on iso ja pitkä vika suomi24 chatissa, eikä korjaajia näy löytyvän mistään. Jotenkin aika kuollut foorumi. Mainokset kyllä pomppii silmille.

    • Suomi24 chat ei toimi.
      Ainakaan äsken ei toiminut.
      FILE_READ_ERROR tekstiä tyrkkää.

    • Anonyymi

      Tekoäly otti chatin haltuunsa

    • Anonyymi

      Kommentteja kyllä ylläpito näköjään ahkerasti poistaa, mutta mitään ei ilmoita tästä viastaan. Automaattimoderointia ilmeisesti. Kun ketään ihmisiä ei siellä ole vastaamaan, miksi chatteja ei korjata ja mistä pitkään johtunut vika johtuu?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe