Se tunne kun tajuat ettet kelpaa.

Toygirl

Kaikki ovat hylänneet minut. Ystävät eivät vastaa viesteihini/soittoihini. Päätin siis luovuttaa. Parempi todeta tosi asiat; kukaan ei välitä. Miksi olin niin tyhmä, kun luotin. Tästä lähtien en päästä ketään lähelleni. Ihastuksenikin vihaa minua.

8

229

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten vanha olet?

• Vai avauduitko vain syyttä?

• Olen 16v, ja miten niin syyttä?

• Toygirl kirjoitti:

Olen 16v, ja miten niin syyttä?

Ystävät ovat turhia ja yksinäisyys supervoima.

• ystisjostain

Hei oot vasta kuustoista ja ystäviä tulee uusia vielä.Joskus vaan ystävät ottaa etäisyyttä ja syy ei välttämättä johdu sinusta joten ole vaan oma itses äläkä suotta koveta sydäntä.Jos ihastukses todella on vihamielinen sua kohtaan niin unohda moinen,olet ansainnut parempaa.Tsemppiä:)

• AhmadAli

Kavereita ovat ihan persesta jos se sua haukku ja ei vasta,, ma olin Syyria samanlaisia tilanne koska homoksi kaikki mua haukuttiin siela ma olen innostunut tapaamaan suomalainen nainen ja mun tyttoistava Han!! Olen 17 nyt asua Tamperee ota yhteys muhu Kik whatsapp mun ahmedali18 opetella yhdes Suomessa kieli!!

• Hei,
      Ikävää, että olet joutunut kohtaamaan pettymyksiä ystävien suhteen ja koet nyt, ettei kukaan välitä. Sinulla on varmasti paljon ihmisiä ympärillä, joille olet korvaamattoman tärkeä. Ei kannata siis lannistua, vaan varmasti löydät tärkeitä ja luottamuksen arvoisia ihmisiä ympärillesi myöhemmin. Kannattaa keskustella asiasta vanhempiesi tai jonkun muun luotettavan aikuisen kanssa, koska yksin pohdittuna monet asiat saattavat paisua todellisuutta suuremmiksi.

Mari, Nettisaapas

• katsojan-mielipide

Netti saapas haisee paskalle UUULI UULI !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      104
      1065
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      66
      1010
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      67
      502
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      473
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      436
    6. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      431
    7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      13
      420
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      42
      412
    9. Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?

Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön
      Sinkut
      83
      391
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      15
      386
    Aihe