Vihdoinkin hyvä maatalouspeli
mettäkoneiden fysiikat on paljon paremmat
Farming simulator 2017
3
449
Vastaukset
- blaaaaaaah
Mä en tajua mikä osa käy mihinkin koneeseen :/
- Huburem
Ostin pojalle 2017 pelin ja nyt on ongelma mihin esim vilja pitää toimittaa että saisi rahaa.terveisin aloitelija
- gregergr
Saat sillä tavoin näkyviin paikat, että painat ESC, sitten selaat sivuille päin, niin että saat näkyviin sen osion missä on sinun siiloissa olevat viljat jne.
Sen alapuolella on kauppapaikat listattuna, sekä niiden hinnat. Valitset paikan mikä antaa parhaimman hinnan. Vasemmalla reunalla on sen paikan nimi ja siinä on muistaakseni jonkinlainen ympyrä tms. Klikkaa sitä, niin peliin tulee sellainen korkea vihreä valo joka osoittaa paikan mihin sinun pitää mennä.
Myös kartalla näkyy merkki tai jokin vastaava, mikä kertoo mihin pitää ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112077Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651946Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001803Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036