Vihdoinkin hyvä maatalouspeli
mettäkoneiden fysiikat on paljon paremmat
Farming simulator 2017
3
308
Vastaukset
- blaaaaaaah
Mä en tajua mikä osa käy mihinkin koneeseen :/
- Huburem
Ostin pojalle 2017 pelin ja nyt on ongelma mihin esim vilja pitää toimittaa että saisi rahaa.terveisin aloitelija
- gregergr
Saat sillä tavoin näkyviin paikat, että painat ESC, sitten selaat sivuille päin, niin että saat näkyviin sen osion missä on sinun siiloissa olevat viljat jne.
Sen alapuolella on kauppapaikat listattuna, sekä niiden hinnat. Valitset paikan mikä antaa parhaimman hinnan. Vasemmalla reunalla on sen paikan nimi ja siinä on muistaakseni jonkinlainen ympyrä tms. Klikkaa sitä, niin peliin tulee sellainen korkea vihreä valo joka osoittaa paikan mihin sinun pitää mennä.
Myös kartalla näkyy merkki tai jokin vastaava, mikä kertoo mihin pitää ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124