Vihdoinkin hyvä maatalouspeli
mettäkoneiden fysiikat on paljon paremmat
Farming simulator 2017
3
446
Vastaukset
- blaaaaaaah
Mä en tajua mikä osa käy mihinkin koneeseen :/
- Huburem
Ostin pojalle 2017 pelin ja nyt on ongelma mihin esim vilja pitää toimittaa että saisi rahaa.terveisin aloitelija
- gregergr
Saat sillä tavoin näkyviin paikat, että painat ESC, sitten selaat sivuille päin, niin että saat näkyviin sen osion missä on sinun siiloissa olevat viljat jne.
Sen alapuolella on kauppapaikat listattuna, sekä niiden hinnat. Valitset paikan mikä antaa parhaimman hinnan. Vasemmalla reunalla on sen paikan nimi ja siinä on muistaakseni jonkinlainen ympyrä tms. Klikkaa sitä, niin peliin tulee sellainen korkea vihreä valo joka osoittaa paikan mihin sinun pitää mennä.
Myös kartalla näkyy merkki tai jokin vastaava, mikä kertoo mihin pitää ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras541219- 281114
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715