Vihdoinkin hyvä maatalouspeli
mettäkoneiden fysiikat on paljon paremmat
Farming simulator 2017
3
442
Vastaukset
- blaaaaaaah
Mä en tajua mikä osa käy mihinkin koneeseen :/
- Huburem
Ostin pojalle 2017 pelin ja nyt on ongelma mihin esim vilja pitää toimittaa että saisi rahaa.terveisin aloitelija
- gregergr
Saat sillä tavoin näkyviin paikat, että painat ESC, sitten selaat sivuille päin, niin että saat näkyviin sen osion missä on sinun siiloissa olevat viljat jne.
Sen alapuolella on kauppapaikat listattuna, sekä niiden hinnat. Valitset paikan mikä antaa parhaimman hinnan. Vasemmalla reunalla on sen paikan nimi ja siinä on muistaakseni jonkinlainen ympyrä tms. Klikkaa sitä, niin peliin tulee sellainen korkea vihreä valo joka osoittaa paikan mihin sinun pitää mennä.
Myös kartalla näkyy merkki tai jokin vastaava, mikä kertoo mihin pitää ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733411Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713- 691288
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2031231- 601163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511020- 63981
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16853- 42837