Onko kellään kokemuksia?
Onko suomenkieliset valikot?
C-70 Zoom
4
1247
Vastaukset
- tollaista...
Hommaa Canonin Powershot a75, niin ei tartte enää miettiä mitään tuollaisia! On suomenkieliset valikot ja niin paljon toimintoja että kyllä ihme on jos ei pärjää...
- Hägä
Jos enkku luistaa, tossa kyseisen kameran sama "jenkkiversio" C-70 -> C-7000:n arvostelu.
http://www.dpreview.com/reviews/olympusc7000/page20.asp
Vaikka täällä teinit on sitä mieltä, että joku Canonin A75 on ainut oikea... niin olen vähän toista mieltä. Kolme megapikseliä rajoittaa... saa sillä tyydyttäviä A4-suurennoksia, mut tarkkuutta niissä ei ole. Viisi megapikseliä ja siitä ylöspäin, niin rupeaa tarkalta näyttämään.
Itse kuvaan 8mpix kameralla... kuvissa on paljon rajausvaraa ja A4-tulosteet ovat hämmästyttävän tarkkoja. Tuossa Olympuksessa on 5-kertainen optinen zoom ja 7 megapikseliä, sillä pärjää jo pitkälle. Lisäksi hyvän arvosanan sai ja muilla digikamerasivustoilla korkeat suositukset/ kympit kuvanlaadusta (www.megapixel.net).- YKX
Onhan tuo c-70 aivan eri sarjoissa kuin tuo canoni. enemmän tuo canoni on karvalakki malli, josta kyseinen firma on tehnyt jo monta mallia.
- Canon A75
..kyl aivan paso kamera kun voitti Digikuva-lehden testinkin marraskuussa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839