Moi,
Tällä palstalla harvemmin kehutaan ketään tai mitään, joten nyt voidaan tehdä muutos.
Kommentoi tähän alle paras asiakaspalvelu kokemuksesi, Jonka olet saanut jossain Hämeenlinnalaisessa liikkeessä!
Oma kokemukseni on Goodmanin Sonera liikkeestä, tumma hiuksinen nainen palveli innolla ja kauniilla hymyllä! Siitä iso kiitos:)
Oikeasti hyvät kokemukset asiakaspalvelusta!
33
348
Vastaukset
- ohjaajanako
Oma kokemukseni kesällä Saman firman helpparipojusta ... ei tiennyt yhtään oikeata vastausta kysymyksiini ;)) sanoi kaikkeen: Emätiä ja ohjasi oikeille pojille.
M&S tosin palveli urakalla ja hienosti muutama viikko sitten.Kiitos. - Albinotar
Kastellissa aivan upea palvelu.
- hfhijås
Jaa, mitä siellä?
- Foortinainen
Sunny car centterissä myös todella hyvää palvelua.kaupan päälle kahen vuoden huollot ja kiemunki t-paita
- DasAutoOstajaBisDeutchla
Wir gehen auch sinne koko perhe viihtymään zu speise. Mit Zug nach Kirstula und frau kauneushoitolaan, kinders nach spieleplatzen. ich koeajoradalle mit neueOpel und vorbi Aulango schimmerhalle. Vielen Danke Juha GrossSumpf !!!!
- KaurialanViherkepulaiset
Älkää enää naureskelko meidän mokalle.
Ainakin ABC:llä on useimmiten tosi ystävällistä palvelua:)
- SouLaastSiison
Purkkaa jauhavien pissisteinien rage sua kohtaan ei henk.koht. Sä oot vaan niin ällö.
- 1234566666
hätilän sale siellä hyvä palvelu meen toistekin.. ne kauniit silmät ........
- 00123321
ehkä katsellaan samoja silmiä salessa..
- Veijoesko
Mukavasti tissit pystyssä
- Keltanenpatja
Miekkalinnassa saa nukkua yönsä ilmatteeksi
- vaimentaako.ääntä
Mutta se rumpupesukone. Antaiskohan ne laittaa sinne vaatteita.
- eikaisentään.vai
Kokonaanko?, tarkoitan oikestiko sinulla ei sellaista ole?
- roponikkari
paras palvelu löytyy kantolan ruuvimarketista ihan sama millä rahamäärällä ostat palvelu on huippu luokkaa
- jnhml
Oi että! Eksyin tänne tämänpäiväisen kaupunginvaltuuston kokouksen vuoksi ja huomasin aloituksen. ^_^
Vastaavasti haluan antaa hyvää palautetta:
* Poltinahon Sale on huikea. -Siellä tehdään jotain oikein, sillä aina pois lähtiessä on parempi mieli, kuin kauppaan sisään astuessa. -Jatkakaa! 5/5
* Tv-Sävelessä saa aina takuuvarmaa, hyvää palvelua. Uskallan suositella kenelle tahansa.
* Pekan Akvaario oli ihana. -Sääli, ettei tuota liikettä enää ole, mutta onneksi sympaattinen Siina palvelee Kaurialassa. On selvästi sydämellään liikkeellä ja suosin mielelläni paikallisia pienyrityksiä.
* Kauppakeskus Goodmanin Sokos Emotion on luottokauppa jokaiselle naiselle. Toisinaan myyjiä saisi olla enemmän, mutta palvelu on aina aitoa ja kiinnostunutta. -Ihan pro!
* Luontaistuotteiden tietopankki löytyy aivan käden ulottuvilta. -Hämeensaaren Citymarketin yhteydessä olevasta puodista saa aina uusinta, mielenkiintoista tietoa niin paljon, kuin kerrallaan pystyy pureksimaan. -Loistavaa asiantuntemusta!
Nämä tuli ensimmäisinä mieleen. Hakusessa olisi luottokampaaja keskustassa, joka suostuisi kerran kuussa nipsaisemaan latvoista puoli senttiä pois edullisesti. :D- 1tätönen
Kas tuo luontaistuotekaupan kehu oli aivan paikallaan, mutta Tiiriön Citymarketin kyljessä on saman firman varsinainen luontaistuotteiden tiedon isäkauppa, ystävällinen laatupalvelu ja minun suosikkini jo vuosien takaa.
Toki Green Lifen myymälöissä myös on hyvä asiakaspalvelu, osin eri alueen tuotteita kuin noissa edellisissä.
- PieneenPussiin
Poltinahon Salessa on huonoin palvelu kaikista Hml:n ruokakaupoista. Hätäisiä ja tuikeita tyttöjä kassalla.
- Palvelutkassalla
Pyysivätkö maksamaan ostokset, vai mikä oli kassan palvelussa huonoa?
- EiEnääSaleen
Aina Salesta lähtiessäni on tympeä olo, kun palvelu on ihan olematonta. Lisäksi olen sieltä ostanut vanhentuneita tuotteita ja joutunut palauttamaan. Nyrpistellen ja niskaa nakellen on annettu rahat takaisin kassalla. Vältän Poltinahon Salea tästä lähtien, jos ei ole ihan pakko jotain hiivapakettia hakea. Joutaisi lopettaa koko kaupan, vaikka näyttää sieltä asiakkaat jo vähenneen.
- Kannattikäydä
Turuntien taikkulassa on hyvä palvelu, tyttö kätteli pitkään, hymyili viettelevästi. Poistuin liikkeestä paikat vetelänä.
- kymppikortillauseinkin
kasarmikadun vastaavassa thai pisteessä kanssa huippu hyvä palvelu. joka kerta kun sieltä lähden niin on kyllä säkit ihan tyhjinä ja hymy huulilla
- KireätPaikat
kymppikortillauseinkin kirjoitti:
kasarmikadun vastaavassa thai pisteessä kanssa huippu hyvä palvelu. joka kerta kun sieltä lähden niin on kyllä säkit ihan tyhjinä ja hymy huulilla
Tarkoitatko Lukiokadun ja Kasarmikadun kulmassa olevaa Thaihierontaa? Paljonko maksaa? Itselläkin olisi paikat vähän kireänä ja tarvitsisi pehmittäjää.
- Men_only_for_you
Vanajalinnan rantasaunalla saa hyvää hierontaa
- tauno2222
Poltinahon Sale, toivottavasti jaksaa jatkaa näin. Ja Expert on asiallinen kauppa, ei tyrkytystä ja kantavat vastuunsa.
- S-markettiin
Saleen en enää mene, kun on ihana S-market Goodmanissa. Siellä on kunnon palvelu ja tuoreet tuotteet lihatiskillä, ei mitään vanhentuneita pakasteen koppuroita niin kuin Salessa. Eihän sieltä Salesta saa mitään muuta kuin jotain köyhien muonaa ja sekin huippuhintaista. Katsokaa hyvät ihmiset Salen hintatasoa.
- Khagfddx
En mene enään ikinä Goodmannin s- kauppaan. Hinnat järkyttäviä ja paska palvelu.
- demueliitin.suosiossa
Khagfddx kirjoitti:
En mene enään ikinä Goodmannin s- kauppaan. Hinnat järkyttäviä ja paska palvelu.
Lisäksi pimeä&ankea.
- aihetaasmuuttui
Tässä piti olla oikeasti hyvät kokem as palvelusta.
- 12333333367
edelleen hätilän sale vietävän vetävät silmät
- Serviisi
Sekö on sitä "palvelua"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483