Millaisia ajatuksia tämä Trumpin vaalivoitto herättää suomalaisissa nuorissa? Olen ilolla katsellut ja kuunnellut kouluni opettajien ja suvakkien valitusta. En itse usko Trumpin tekevän mitään, mutta pidän Trumpin voittoa hyvänä asiana, koska se on selvä merkki, että valkoiset eivät halua menettää maitaan ei-valkoisille maahantunkeutujille. Tämä on Amerikalle samanlainen riemuvoitto kuin mitä Brexit on Euroopalle.
Kansa alkaa kyllästymään eliittiin ja Coudenhove-Kalergi-suunnitelmaan:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Richard_Coudenhove-Kalergi
"Tulevaisuuden ihminen on sekarotuinen. Tämän päivän rodut ja luokat vähitellen häviävät tilan, ajan ja ennakkoluulojen vuoksi. Tulevaisuuden euraasia-negroidi-rotu, ulkonäöltään samankaltainen kuin muinaiset egyptiläiset, tulee korvaamaan kansan monipuolisuuden yksilöiden moninaisuudella."
"Sen sijaan että Euroopan juutalaiset olisi tuhottu, Eurooppa vastoin omaa tahtoaan jalosti ja sivisti tämän kansan tulevaisuuden johtaja-valtioksi tämän keinotekoisen valintaprosessin kautta. Ei ihme että tämä kansa, joka pakeni ghetto-vankilasta, kehittyi henkiseksi ylimistöksi Euroopassa. Sen vuoksi laupea sallimus tarjosi Euroopalle uuden aatelisen rodun hengen armolla. Tämä tapahtui hetkellä kun Euroopan feodaalisesta aristokratiasta tuli rappeutunut, ja kiitos juutalaisten itsenäistymisen."
Angela Merkel on saanut edellä siteeratun herran mukaan nimetyn palkinnon "kansainvaihdon edistämisestä Euroopassa".
Trump voitti, ajatuksia?
8
106
Vastaukset
- yuks
Siis hän on rasisti ja sexisti ja ruma mutta hän voi myös olla hyvä en tie
Orange is the new black
- AntiTrump
VOI PASKA!
- Suvakkienitkuvirsi
Liberaalien, laittomien siirtolaisten, kommunistien, sosialistien ja muiden vastaavien kyyneleitä:
https://www.youtube.com/watch?v=MNy5h3yC8pI
https://www.youtube.com/watch?v=Avi0H5T7rrE
Kannattaa katsoa ainakin ylin nähdäkseen millaisia primitiivireaktioita vaaleissa häviäminen voi aiheuttaa demokratian ystävissä kun äänestät heidän mielestään väärin. - TheNewEsups
Kyllähän minä muiden ennakkoluulot ymmärrän, mutta eiköhän Trump loppupeleissä Obamaa parempi ole. Obama ei mitään muutosta saanut aikaan, Trumpkaan ei varmasti kaikkia vaalilupauksiaan pidä, mutta maata muuttaa, se on varma. Parempaan vai huonompaan suuntaan, jää nähtäväksi.
- minänlki
No siis mun sisko sano et trump on veljeilly Putinin kanssa
- Jöööö
Onhan Trump parempi kuin Clinton
Hyvä kun voitti, kuka nyt jonkun helarin ois halunnut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984