Mitä saako nykyaikainen yöhoitaja nukkua työvuorossaan???
Onko tälläinen ihan hoitajan koulutuksessakin opetettua(sallittua).
Kumpiko peittelee hoitajan, potilaat vaiko ihan itse.
Pitäähän se tilipussi saada helpolla, niin miksei sitten vaikka työvuorossa nukkuen.
Nukkuvat hoitsut.
11
312
Vastaukset
- atnorva
Ei, vain vanhanaikainen yöhoitaja saa nukkua. Peittelevät itse.
Oliko muuta? Kannattaa kysyä että et yksin mielessäsi pyörittele asioita.- eläköityminen
atnorva
Siis vanha yöhoitaja. Eläköitymisen edellä olevat.
- 5678765678
olishan niillä siellä lääkekaapin avaimet...kuten jo seinäjoen sairaalasta huomasimme...pikkusen semmosta nappia huuleen että töppöset liikkuu
- Jarimv
Voi että.. Kaippa hoitajallekin voi tulla väsy.?
Ennenkuin oikein huutelee , niin jos koulutus vaan riittää,niin kokeile itse 3.vuorotyötä . - onkolesboit
Minkälaiset heidän omat lääkityksensä on siellä seinäjoella jos niin nukuttaa.???
- uskomatonjuttu
Melko tietämätöntä porukkaa sielä!
- Hohoijaa
Mietipä ny ihan ite, päivät pitää opiskella pakkoruotsin,
ja yöt yrittää soveltaa sitä. Kyllähän siinä lääkitystä kaipaa. ;)
- vastuunkantaminen
Onpa sitäkin tullut tehtyä. Sekä 24 H työpäivää, mutta työssä nukkumista, ei. Vastuun kantaminen kuuluu hoitajan työhön ja jokaiselle työntekijälle.
Kun ollaan töissä, ollaan töissä.Kun nukutaan, nukutaan kotona eikä töissä.- ei-nuku-ta
Olen ollut yötöissä kans ja ei ole koskaan nukuttu mutta me tuumattiin tos aamuyöllä aina asioita. Meni siinä joutusasti pari kolme tiimaa.
- Näköjäänhelppoa
Sillä konstia näköjään tekee helposti hyvän tilin ;)
- Unikenä
Tottahantoki. Saa nukkua silloin kun potilaatkin nukkuvat. Mitäs nukkuvia vahtimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957