Mitä saako nykyaikainen yöhoitaja nukkua työvuorossaan???
Onko tälläinen ihan hoitajan koulutuksessakin opetettua(sallittua).
Kumpiko peittelee hoitajan, potilaat vaiko ihan itse.
Pitäähän se tilipussi saada helpolla, niin miksei sitten vaikka työvuorossa nukkuen.
Nukkuvat hoitsut.
11
301
Vastaukset
- atnorva
Ei, vain vanhanaikainen yöhoitaja saa nukkua. Peittelevät itse.
Oliko muuta? Kannattaa kysyä että et yksin mielessäsi pyörittele asioita.- eläköityminen
atnorva
Siis vanha yöhoitaja. Eläköitymisen edellä olevat.
- 5678765678
olishan niillä siellä lääkekaapin avaimet...kuten jo seinäjoen sairaalasta huomasimme...pikkusen semmosta nappia huuleen että töppöset liikkuu
- Jarimv
Voi että.. Kaippa hoitajallekin voi tulla väsy.?
Ennenkuin oikein huutelee , niin jos koulutus vaan riittää,niin kokeile itse 3.vuorotyötä . - onkolesboit
Minkälaiset heidän omat lääkityksensä on siellä seinäjoella jos niin nukuttaa.???
- uskomatonjuttu
Melko tietämätöntä porukkaa sielä!
- Hohoijaa
Mietipä ny ihan ite, päivät pitää opiskella pakkoruotsin,
ja yöt yrittää soveltaa sitä. Kyllähän siinä lääkitystä kaipaa. ;)
- vastuunkantaminen
Onpa sitäkin tullut tehtyä. Sekä 24 H työpäivää, mutta työssä nukkumista, ei. Vastuun kantaminen kuuluu hoitajan työhön ja jokaiselle työntekijälle.
Kun ollaan töissä, ollaan töissä.Kun nukutaan, nukutaan kotona eikä töissä.- ei-nuku-ta
Olen ollut yötöissä kans ja ei ole koskaan nukuttu mutta me tuumattiin tos aamuyöllä aina asioita. Meni siinä joutusasti pari kolme tiimaa.
- Näköjäänhelppoa
Sillä konstia näköjään tekee helposti hyvän tilin ;)
- Unikenä
Tottahantoki. Saa nukkua silloin kun potilaatkin nukkuvat. Mitäs nukkuvia vahtimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822