Onko kellään kokemusta Mondosec Oy -nimisestä firmasta, joka on Pihla ikkunoiden ja ovien jälleenmyyjä ja asennusliike?
Vastaavatko myyntipuheet ja teot toisiaan ?
Onko kokemusta
14
4577
Vastaukset
- Eemuli75
Kyllä. Erittäin ammattitaitoinen
- Yllätys30
😠😈
- Anonyymi
Voisitko tarkentaa kokemuksesi
- Kazhahoo
Yhden asennetun kohteen olen nähnyt. Ihan ok työnjälki
- Anonyymi
Rahat kelpaavat, mutta työnjälki ei vakuuta. Näyttää hyvältä, mutta oven alta vuotaa kylmää ilmaa sisään niin että verhot kirjaimellisesti heiluvat ja lattia jääkylmä. Erityisesti lapsiperheessä tämä on ikävää. Takuu on edelleen voimassa, mutta useammasta yhteydenotosta huolimatta eivät suostu tulemaan paikalle tarkistamaan ja korjaamaan vuotavia tiivisteitä. Lisäksi puhelimeen vastaava Karjalainen on töykeä ja asiakaspalvelu todella ala-arvoista. En voi suositella kenellekään.
- Anonyymi
Samanlaisia kokemuksia - tosin tarjouksen hyväksymisen jälkeen Karjalainen ei useista soitoista huolimatta ole vastannut puhelimeen - mutta on siis todella todella epäystävällinen, suorastaan epäasiallinen ihan livenäkin, jos vähänkin yrittää työnjäljestä sanoa. Asiakaspalvelu lienee hänelle täysin vieras käsite. Sähköposteihin vastaa pienen pommituksen jälkeen, mutta yleensä vaan, että palaa asiaan "lähiaikoina" ja hänen "lähiaikoina" on ainakin yli kaksi kuukautta...
- Anonyymi
Kyllä. Erittäin ammattitaitoinen ja sanojensa mittainen palvelu ja työn jälki. Suosittelen.
- Anonyymi
jos kalutte huonoa jälkeä niin siinä just sopiva firma siiheen, listoitus aivan hirveää
- Anonyymi
Toimitti vääränkokoiset ovet ja ei ota mitään vastuuta. On velvoitettu palauttamaan hinnasta määrätty summa, ei ole kuulunut.
- Anonyymi
Vastuutonta sakkia työn laadun ja aikataulun osalta.
- Anonyymi
Älkää teettäkö mitään tällä yrityksellä.
Vastuuton toimija ja työnjälki heikko. - Anonyymi
On kokemusta - valitettavasti. Allekirjoitan kaikki edelliset: Aikataulut ei pitäneet, ei vastattu puhelimeen tai sähköposteihin (sopparin allekirjoittamisen jälkeen) ja käytös todella epäasiallista ja töykeää. Työnjälki on tietenkin jossain määrin mielipidekysymys, mutta olis tässä aika turvaton ja kylmä ollut asua, jos ei itse oltais vähän korjailtu, sen jälkeen kun Mondosec oli noin niin kuin omasta mielestään saanut hommat valmiiksi. Olisin aiemmin pitänyt faktana , että lukko ei ole asennettu, jos se on noin 2 metrin päässä ovesta, pahvilaatikossa, mutta aina oppii uutta. Urtsia lisäiltiin pari purtiloa, kun meistä oli olennaista, että ulko- ja sisäpuolen välillä olisi joka kohdassa muutakin kuin pelti ja/tai lista ja kynnyksen alta ei kuulu pystyä työntämään sormen paksuista esinettä...) Reklamaatioihin nimenomaisesti kieltäydyttiin vastaamasta ja vaikka laskutuksen edellytyksen piti olla, että asiakas hyväksynyt/vastaanottanut työn, niin eipähän sitten ollutkaan...
- Anonyymi00013
Mondosec Oy vaikutti aluksi lupaavalta, mutta laskun maksamisen jälkeen seurasi täysi hiljaisuus. Luvatut työt jäivät tekemättä. Yhteydenottoihin ei vastattu. En suosittele,
- Anonyymi00014
Täysin huijari firma. Älkää ihmeessä sortuko tähän firmaan. Työnjälki luokatonta ja käytös epäasiallista. En ole aiemmin kohdannut näin vastuutonta firmaa. En todellakaan suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560