Onko kokemusta

Kape37

Onko kellään kokemusta Mondosec Oy -nimisestä firmasta, joka on Pihla ikkunoiden ja ovien jälleenmyyjä ja asennusliike?
Vastaavatko myyntipuheet ja teot toisiaan ?

14

4577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eemuli75

      Kyllä. Erittäin ammattitaitoinen

    • Yllätys30

      😠😈

      • Anonyymi

        Voisitko tarkentaa kokemuksesi


    • Kazhahoo

      Yhden asennetun kohteen olen nähnyt. Ihan ok työnjälki

    • Anonyymi

      Rahat kelpaavat, mutta työnjälki ei vakuuta. Näyttää hyvältä, mutta oven alta vuotaa kylmää ilmaa sisään niin että verhot kirjaimellisesti heiluvat ja lattia jääkylmä. Erityisesti lapsiperheessä tämä on ikävää. Takuu on edelleen voimassa, mutta useammasta yhteydenotosta huolimatta eivät suostu tulemaan paikalle tarkistamaan ja korjaamaan vuotavia tiivisteitä. Lisäksi puhelimeen vastaava Karjalainen on töykeä ja asiakaspalvelu todella ala-arvoista. En voi suositella kenellekään.

      • Anonyymi

        Samanlaisia kokemuksia - tosin tarjouksen hyväksymisen jälkeen Karjalainen ei useista soitoista huolimatta ole vastannut puhelimeen - mutta on siis todella todella epäystävällinen, suorastaan epäasiallinen ihan livenäkin, jos vähänkin yrittää työnjäljestä sanoa. Asiakaspalvelu lienee hänelle täysin vieras käsite. Sähköposteihin vastaa pienen pommituksen jälkeen, mutta yleensä vaan, että palaa asiaan "lähiaikoina" ja hänen "lähiaikoina" on ainakin yli kaksi kuukautta...


    • Anonyymi

      Kyllä. Erittäin ammattitaitoinen ja sanojensa mittainen palvelu ja työn jälki. Suosittelen.

    • Anonyymi

      jos kalutte huonoa jälkeä niin siinä just sopiva firma siiheen, listoitus aivan hirveää

    • Anonyymi

      Toimitti vääränkokoiset ovet ja ei ota mitään vastuuta. On velvoitettu palauttamaan hinnasta määrätty summa, ei ole kuulunut.

    • Anonyymi

      Vastuutonta sakkia työn laadun ja aikataulun osalta.

    • Anonyymi

      Älkää teettäkö mitään tällä yrityksellä.
      Vastuuton toimija ja työnjälki heikko.

    • Anonyymi

      On kokemusta - valitettavasti. Allekirjoitan kaikki edelliset: Aikataulut ei pitäneet, ei vastattu puhelimeen tai sähköposteihin (sopparin allekirjoittamisen jälkeen) ja käytös todella epäasiallista ja töykeää. Työnjälki on tietenkin jossain määrin mielipidekysymys, mutta olis tässä aika turvaton ja kylmä ollut asua, jos ei itse oltais vähän korjailtu, sen jälkeen kun Mondosec oli noin niin kuin omasta mielestään saanut hommat valmiiksi. Olisin aiemmin pitänyt faktana , että lukko ei ole asennettu, jos se on noin 2 metrin päässä ovesta, pahvilaatikossa, mutta aina oppii uutta. Urtsia lisäiltiin pari purtiloa, kun meistä oli olennaista, että ulko- ja sisäpuolen välillä olisi joka kohdassa muutakin kuin pelti ja/tai lista ja kynnyksen alta ei kuulu pystyä työntämään sormen paksuista esinettä...) Reklamaatioihin nimenomaisesti kieltäydyttiin vastaamasta ja vaikka laskutuksen edellytyksen piti olla, että asiakas hyväksynyt/vastaanottanut työn, niin eipähän sitten ollutkaan...

    • Anonyymi00013

      Mondosec Oy vaikutti aluksi lupaavalta, mutta laskun maksamisen jälkeen seurasi täysi hiljaisuus. Luvatut työt jäivät tekemättä. Yhteydenottoihin ei vastattu. En suosittele,

    • Anonyymi00014

      Täysin huijari firma. Älkää ihmeessä sortuko tähän firmaan. Työnjälki luokatonta ja käytös epäasiallista. En ole aiemmin kohdannut näin vastuutonta firmaa. En todellakaan suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe