Tässä alkaa olemaan jo hyvä tovi takana ettei ole tullut juurikaan nukuttua. Mieleeni on hiipinyt ajatus minulle joskus ehdotusta Levozinista (nykyisin eri kauppanimellä). Lukenut vaan kokemuksia että aiheuttaa karmea olotilan....? Itse olen lääke yliherkkä joten en ihan ensimmäisenä lähtisi testaamaan....
Kokemuksi Levozinista?
5
174
Vastaukset
- päiväväsymys-
Minulle kyseinen lääke aiheuttaa päiväväsymyksen ja painajaisia.
Jos käytät sitä suosittelen omasta kokemuksesta pientä annosta ettei tule pahempaa päiväväsymystä. 50 mg oli minulle vähän liikaa. Tuju lääke. Lääke herkkänä mieti tarkkaan :) Toivottavasti unettomuutesi ratkeaa!Joo on mulla alkanut nyt pikkuhiljaa nousta yöunen määrä 4 - 6 tuntiin. Että ainakin parempi suunta jo. Ei ainakaan vielä Levozinin tarvetta. Herään vain aamuisin aina niin hirveän aikaisin.
Juu tuota viestiketjua joskus luinkin mutta kun viestijetjun otsikko jo on että hirvittävä lääke niin sinnehän menee kommentoimaan vaan ne joiden mielestä se on hirvittävä lääke. On kuitenkin niin paljon käytetty etten usko että jokaiselle ihan tuota aiheuttaa mitä viestiketjua seuraamalla käsitykseksi saa...
- päiväväsyny
Jos päädyt joskus testaamaan kyseistä lääkettä, suosittelen kokeilemaan pienellä annoksella ensin etenkin jos olet herkkä. Sitä saa 5 milligrammankin tabletteja.
Hyvä, että olet saanut enemmän unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595
