Tässä alkaa olemaan jo hyvä tovi takana ettei ole tullut juurikaan nukuttua. Mieleeni on hiipinyt ajatus minulle joskus ehdotusta Levozinista (nykyisin eri kauppanimellä). Lukenut vaan kokemuksia että aiheuttaa karmea olotilan....? Itse olen lääke yliherkkä joten en ihan ensimmäisenä lähtisi testaamaan....
Kokemuksi Levozinista?
5
110
Vastaukset
- päiväväsymys-
Minulle kyseinen lääke aiheuttaa päiväväsymyksen ja painajaisia.
Jos käytät sitä suosittelen omasta kokemuksesta pientä annosta ettei tule pahempaa päiväväsymystä. 50 mg oli minulle vähän liikaa. Tuju lääke. Lääke herkkänä mieti tarkkaan :) Toivottavasti unettomuutesi ratkeaa!Joo on mulla alkanut nyt pikkuhiljaa nousta yöunen määrä 4 - 6 tuntiin. Että ainakin parempi suunta jo. Ei ainakaan vielä Levozinin tarvetta. Herään vain aamuisin aina niin hirveän aikaisin.
Juu tuota viestiketjua joskus luinkin mutta kun viestijetjun otsikko jo on että hirvittävä lääke niin sinnehän menee kommentoimaan vaan ne joiden mielestä se on hirvittävä lääke. On kuitenkin niin paljon käytetty etten usko että jokaiselle ihan tuota aiheuttaa mitä viestiketjua seuraamalla käsitykseksi saa...
- päiväväsyny
Jos päädyt joskus testaamaan kyseistä lääkettä, suosittelen kokeilemaan pienellä annoksella ensin etenkin jos olet herkkä. Sitä saa 5 milligrammankin tabletteja.
Hyvä, että olet saanut enemmän unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000