Otsikko kertonee kaiken . Elikkä, Clio phas 4 on kyse. Onko tuo vapaastihengittävä perusmalli auttamattomasti vanhanaikainen Tce:hen verrattuna? Urheiluautoa ei olla hakemassa vaan käyttökelpoista käyttöautoa . Perusmallissa turbonvaihto ei tietenkään tarvi miettiä, mutta onko tuo 75 hv;n kone liian pliisu tuohon autoon ? Noita 75 heppaisia olis tarjolla kohtuu hinnalla aika runstaastikin. Tämänhetkinen käyttis on 1.5 koneinen Nissan Almera , joten siihen tieten itse vertaisin ensitilassa. En ole kyseisellä Cliolla itse ajanut metriäkään joten minkäönlaista kokemusta siitä ei ole. Clio on hyvännäköinen auto, ja ymmärtääkseni Rellut ovat koriltaan olleet kestäviä tekeleitä.
Clio Tce Vs . 1.2 16v
10
393
Vastaukset
- Valvoja_
Oletko kännissä, kun viestisi on niin kummallinen?
- Toimiihan-se
Meillä on tuo pienitehoisin Clio ja onhan tuo kone hieman nuhainen ja moottoritienopeuksissa äänekäs. Siinä suhteessa varmaan Almeran kanssa samalla viivalla. Mutta ajettavuudeltaan hyvä ja ei varmasti herkin auto ruostumaan-jos on kuten aiemmat käytössä olleet 2000-luvun Rellut.
- Clito
Miten Renaultin pikkuturbojen kestävyys on yleisesti ollut ?
- paaliin
ei kestä ei
- RustOff
Ei nämä ruostu enää!
- renaulttia
Vaikea kysymys kumman ottaisin. Kun olen nettiautoa katsellut sillä silmällä, niin 1.2 vapaasti hengittävään päätyisin. Ei se pikkuturbo ole paljon parempi.
Eiköhän 1.2.nen ole aika kestävä ja varma valinta. - renaultvaipösö
Renault vai pösö???
http://www.nettiauto.com/renault/clio/8418496
http://www.nettiauto.com/peugeot/208/7926457- Zhiguli
Helppo valinta. Rellun takana seisova Lada
- koeajoin_0.9_Tce
Ei ne hevosvoimat siellä yläkierroksilla, vaan vääntölukema ja millä kierroksilla ne käyttövoimat ovat. Itse en haluaisi 1,2 -mallista ilman turboa, ja se johtuu siitä että en tykkää huudattaa moottoria. Toisen merkkisessä 1,2:ssa kaasupoljin meni pohjaan asti huomaamatta rauhallisessa ajossa, vaikka pidemmällä ajolla olisin kyllä oppinut vaihtamaan pienemmälle loivassa ylämäessä. Kun koeajoin 0,9 Tce:n en huomannut voimattomuutta samalla rauhallisella ajotavalla.
- Clito
Kiitos asiallisesta vastauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818