Clio Tce Vs . 1.2 16v

Clito

Otsikko kertonee kaiken . Elikkä, Clio phas 4 on kyse. Onko tuo vapaastihengittävä perusmalli auttamattomasti vanhanaikainen Tce:hen verrattuna? Urheiluautoa ei olla hakemassa vaan käyttökelpoista käyttöautoa . Perusmallissa turbonvaihto ei tietenkään tarvi miettiä, mutta onko tuo 75 hv;n kone liian pliisu tuohon autoon ? Noita 75 heppaisia olis tarjolla kohtuu hinnalla aika runstaastikin. Tämänhetkinen käyttis on 1.5 koneinen Nissan Almera , joten siihen tieten itse vertaisin ensitilassa. En ole kyseisellä Cliolla itse ajanut metriäkään joten minkäönlaista kokemusta siitä ei ole. Clio on hyvännäköinen auto, ja ymmärtääkseni Rellut ovat koriltaan olleet kestäviä tekeleitä.

10

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valvoja_

Oletko kännissä, kun viestisi on niin kummallinen?

• Toimiihan-se

Meillä on tuo pienitehoisin Clio ja onhan tuo kone hieman nuhainen ja moottoritienopeuksissa äänekäs. Siinä suhteessa varmaan Almeran kanssa samalla viivalla. Mutta ajettavuudeltaan hyvä ja ei varmasti herkin auto ruostumaan-jos on kuten aiemmat käytössä olleet 2000-luvun Rellut.

• Clito

Miten Renaultin pikkuturbojen kestävyys on yleisesti ollut ?

• paaliin

ei kestä ei

• RustOff

Ei nämä ruostu enää!

• renaulttia

Vaikea kysymys kumman ottaisin. Kun olen nettiautoa katsellut sillä silmällä, niin 1.2 vapaasti hengittävään päätyisin. Ei se pikkuturbo ole paljon parempi.
      Eiköhän 1.2.nen ole aika kestävä ja varma valinta.

• Zhiguli

Helppo valinta. Rellun takana seisova Lada

• koeajoin_0.9_Tce

Ei ne hevosvoimat siellä yläkierroksilla, vaan vääntölukema ja millä kierroksilla ne käyttövoimat ovat. Itse en haluaisi 1,2 -mallista ilman turboa, ja se johtuu siitä että en tykkää huudattaa moottoria. Toisen merkkisessä 1,2:ssa kaasupoljin meni pohjaan asti huomaamatta rauhallisessa ajossa, vaikka pidemmällä ajolla olisin kyllä oppinut vaihtamaan pienemmälle loivassa ylämäessä. Kun koeajoin 0,9 Tce:n en huomannut voimattomuutta samalla rauhallisella ajotavalla.

• Clito

Kiitos asiallisesta vastauksesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      140
      3177
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3002
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      110
      1433
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      142
      1171
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1087
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1007
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      979
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      817
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      793
    Aihe