Clio Tce Vs . 1.2 16v

Clito

Otsikko kertonee kaiken . Elikkä, Clio phas 4 on kyse. Onko tuo vapaastihengittävä perusmalli auttamattomasti vanhanaikainen Tce:hen verrattuna? Urheiluautoa ei olla hakemassa vaan käyttökelpoista käyttöautoa . Perusmallissa turbonvaihto ei tietenkään tarvi miettiä, mutta onko tuo 75 hv;n kone liian pliisu tuohon autoon ? Noita 75 heppaisia olis tarjolla kohtuu hinnalla aika runstaastikin. Tämänhetkinen käyttis on 1.5 koneinen Nissan Almera , joten siihen tieten itse vertaisin ensitilassa. En ole kyseisellä Cliolla itse ajanut metriäkään joten minkäönlaista kokemusta siitä ei ole. Clio on hyvännäköinen auto, ja ymmärtääkseni Rellut ovat koriltaan olleet kestäviä tekeleitä.

10

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valvoja_

      Oletko kännissä, kun viestisi on niin kummallinen?

    • Toimiihan-se

      Meillä on tuo pienitehoisin Clio ja onhan tuo kone hieman nuhainen ja moottoritienopeuksissa äänekäs. Siinä suhteessa varmaan Almeran kanssa samalla viivalla. Mutta ajettavuudeltaan hyvä ja ei varmasti herkin auto ruostumaan-jos on kuten aiemmat käytössä olleet 2000-luvun Rellut.

    • Clito

      Miten Renaultin pikkuturbojen kestävyys on yleisesti ollut ?

      • paaliin

        ei kestä ei


    • RustOff

      Ei nämä ruostu enää!

    • renaulttia

      Vaikea kysymys kumman ottaisin. Kun olen nettiautoa katsellut sillä silmällä, niin 1.2 vapaasti hengittävään päätyisin. Ei se pikkuturbo ole paljon parempi.
      Eiköhän 1.2.nen ole aika kestävä ja varma valinta.

    • renaultvaipösö
      • Zhiguli

        Helppo valinta. Rellun takana seisova Lada


    • koeajoin_0.9_Tce

      Ei ne hevosvoimat siellä yläkierroksilla, vaan vääntölukema ja millä kierroksilla ne käyttövoimat ovat. Itse en haluaisi 1,2 -mallista ilman turboa, ja se johtuu siitä että en tykkää huudattaa moottoria. Toisen merkkisessä 1,2:ssa kaasupoljin meni pohjaan asti huomaamatta rauhallisessa ajossa, vaikka pidemmällä ajolla olisin kyllä oppinut vaihtamaan pienemmälle loivassa ylämäessä. Kun koeajoin 0,9 Tce:n en huomannut voimattomuutta samalla rauhallisella ajotavalla.

      • Clito

        Kiitos asiallisesta vastauksesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe