onkos halukkaita naisia baariin tai elokuviin ?kyselee hämeen mies
baariin tai elokuviin
8
153
Vastaukset
- Rolliparttoni
ei oo
- otakiii
-Kun menet yksin sinne baariin niin tapaat siellä ne naiset jotka ovat sinusta kiinnostuneita. Tai sitten et tapaa heitä. Elämä on niin monesta asiasta kiinni-
kyllä mä sen tiedän, ainahan kysyä voi täältäkin .. jos yleensä on kiinostuneita ..karaoke kiinostaa minua .
- JupeJupe
Soitteleppas Jokisen siskoksille. Voi tärpätä ;)
- Juppelilla
No soittelitko Jokisen siskoksille tä?
- Käyräkulli
Soitin ja laittelin villoihin
- Donari
Kateeks käy ;)
- alottaja
hei en ..soittanut kun ei ole nroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936