Paska ihminen

Abi97

En tiiä mitä tässä elämässä pitäis tehä. Huonot "kortitkin" olen saanut kun vaan 12cm kyrpä stondiksessa, saatanan leveä perse ja jalat jotenkin homosti taipunu niin ikään kuin sisälle päin tai polvista toisiaan kohti. Ruumiin pituutta vain 163cm ja näytänkin ihan pikku tytöltä paitsi ihan vitun karvaiselta sellaiselta. 3 vuotta olen yrittänyt käydä salilla mutta tuloksia ei näy, vieläkin läski (vain alavartalosta) ja yläkroppa näyttää pelkältä tikulta kun lantio/perse niin iso. Kaiken kruunaa r-vika ja en opi sitä millään ja pyrin aina pitämään turpani kiinni jottei ihmisten tarvi arvailla mitä örisen. Oon nyt 19v abi ja vaivaa ahdistus ja masennus sekä entiset koulu traumat kiusaamisesta/hakkaamisesta. Hampaatkin törröttävät ja etuhampaat menevät alahampaitten päältä suun ollessa kiinni kun sain niin paljon turpaan että meni purukalusto uusiksi. Vielä lukiossakin mua kiusataan (onneksi vähän), on mm. otettu videota kun olen paskalla ja tönitään koska olen niin lyhyt että voi niin helposti tehä ja kääpiöksi haukutaan. Muijien ilkkuminen on ehkä kaikista tuskallisinta vaikka lukiossa sitä ei paljoa enää tapahdu mutta peruskoulussa muijat aina haukkuivat homo kääpiöksi ja kylälle levisi huhuja musta johon ihmiset uskovat vielä tänä päivänäkin.

Luonteeltanikin olen paska kun olen muuttunut joskus kauan sitten reippaasta pojasta ankeaksi ja syrjäytyneeksi ihmispaskaksi. Paniikkihäiriö rajoittaa elämää reippaalla kädellä ja siitä johtuvat rytmihäiriöt ajavat mut jatkuvasti uuteen pelkotilaan. Muijia en ole koskaan saanut vaikka yritystä on ollut ja en kestä tyttöjen katsetta kun tiedän mitä he minusta ajattelee ja pyrin nykyään usein pois niiden silmistä. Ihastuksen kohteelle avautuminen oli varmaan elämäni paskin idea sillä en kestä varsinkaan hänen katsettaan ja aina kun näen sen muijan saan ahdistuskohtauksen ja etenkin salilla tämä on perseestä.

Kavereista enää en kuule mitään ja joka ikisen päivän vietän yksin vaikka joskus yritänkin joitakin tavoittaa mutta ei mun kanssa haluta roikkua muuta kun salilla yksi kaveri. En tiiä miks tulin tänne avautumaan kai mä jonkun jäljen halusin vielä tänne jättää ennen kun varmaan tapan itteni tai ootan että kuolen yksinäisyyteen.

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiesitkö, että omenan siemenet sisätävät syanidia, syömällä niitä tarpeeksi kuolet.

    • mineca

      Heii, sun pitää muuttaa ajattelutapaasi omaa itteäsi kohtaan... Ei kaikki ole tuhoontuomittua, vaikka väliaikaisesti siltä tuntuukin.

      Ja joo, se ittensä hyväksyminen ei ole helppoa. Varsinkin jos on fiilis, ettei kukaan arvosta, ja jos masentaa jo valmiiksi kaikki, mut kokeile vaikka purkaa negatiivisuutta sitä johonkin sulle ominaiseen tapaan (mihin tahansa! piirrä jos kynä pysyy kädessä, huudata musiikkia, liiku, kirjoita) ja yritä yksi asia kerrallaan keksiä niitä hyviä puolia itessäsi, joista tykkäät. Keskity niihin. Tässä elämässä selvitäkseen ei voi olla vihollinen ittensä kanssa vaan päinvastoin.

    • Hei

      Kirjoituksesi on rajua, puhuttelevaa tekstiä. Toivottavasti olosi on edes hiukan parempi nyt kuin tuona päivänä, jona sen kirjoitit.
      Et todellakaan ole mikään paska ihminen, vaikka oletkin mestari käyttämään sanan miekkaa. Itseäsi vastaan.
      Mikään vakuuttelu ei sinänsä taida nyt auttaa, mutta sanonpa silti. Olet rakastamisen arvoinen, hieno nuori ihminen. Kunpa voisit uskoa sen. Mutta olet joutunut kokemaan monenlaisia kolhuja eikä siinä mielessä ole ihme, että itsetuntosi on laskenut kuin lehmän häntä. Nuo numeraaliset asiat joita luettelit, eivät ihan oikeasti ole mitään mittareita. Itsetuntoa ja ihmisarvoa ei mitata numeroilla.
      On tosi kurjaa ja väärin, että sinulla on ollut huonoja kokemuksia niin koulussa kuin tyttöjen suhteen. Ja nuo kiusaamistilanteet, joita kuvaat, saavat minut raivon partaalle! Kenelläkään ei ole oikeutta tehdä sinulle noin! Mutta he eivät sano viimeistä sanaa mitä sinuun ja elämääsi tulee. Älä anna heidän määritellä enää sinua. Et todellakaan ole mikään paskakasa, älä suostu sellaiseen.

      Kuinka voisit saada sen reippaan pojan takaisin, joka olit joskus ennen? Oletko saanut apua itsellesi?
      Kohtalosi ei ole tappaa itseäsi tai kuolla yksinäisyyteen. Olet ansainnut ihanan elämän, johon kuuluu hyviä ihmissuhteita ja mielenkiintoinen työ sitten tulevaisuudessa. Olet tärkeä ja ainutlaatuinen ihminen. Opettele katsomaan itseäsi rakkaudella. Yksin se on vaikeaa joten turvaudu lähimpiin ihmisiisi, perheeseen, siihen kuntosalikaveriin ym. Hae myös ulkopuolista apua. Ethän luovuta vielä, ethän?

      Lämmöllä,
      pappi Elisabet

      • Abi97

        en luovuta


      • Hyvä! Toivottavasti kuluneet päivät ovat olleet parempia päiviä.
        Jos tahdot, kerro kuulumisistasi.

        Pappi E


      • Gogga
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hyvä! Toivottavasti kuluneet päivät ovat olleet parempia päiviä.
        Jos tahdot, kerro kuulumisistasi.

        Pappi E

        Kuka on Pappi Elisabet?

        Ja Svensk


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe